OBT-BBR (Betuwse Brikken Ronde) september editie!

OBT-BBR op zaterdag!

  • Zaterdag 23 September

    Stemmen: 6 23,1%
  • Zaterdag 23 september

    Stemmen: 20 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Gechecked ! in m'n agenda, die ik heus wel weet te liggen B|

Is laatste weekend van m'n vakantie, lijkt me leuke afsluiting ;)

Zal Niels ook ff tippen, woont ook vrijwel aan die route !

Eeehhh.......... laatste weekend van je vakantie? Valt die dan op de 23ste :?
 
Ah gelukkig, daar maakt ik me alleen een beetje zorgen over.






Dus keihard optrekken bij elke kruising/verkeerslicht ( binnen 3 seconden op 120 km/u ) en niet onder de 160 km/u kruissnelheid.......................heerlijk })

En bij elke bocht stapvoets rijden om de zijwieltjes te ontlasten van mijn rechtuit vliegmachine :P

O-)
 
Waarom zou iemand nìet zijn vakantie af kunnen sluiten op 23 en 24 september???? :?

En als iemand dat dan toch doet, wat is daar dan mis mee?? :? :?



[me]Billy the kid volgt die clown soms niet helemaal -O- [/me]

Hij zou ook zijn vakantie kunnen afsluiten op de 9e B|
Maar gezien de stemmentelling ben ik gemakshalve er maar vanuit gegaan dat meneer Max de 23ste bedoelde als afluitend weekend voor zijn al dan niet verdiende vakantie en wilde ik dit even bevestigd zien O-)

Logisch dat je me daarin niet kon volgen, zoals je me wel vaker niet kan volgen })
 
Hij zou ook zijn vakantie kunnen afsluiten op de 9e B|
Maar gezien de stemmentelling ben ik gemakshalve er maar vanuit gegaan dat meneer Max de 23ste bedoelde als afluitend weekend voor zijn al dan niet verdiende vakantie en wilde ik dit even bevestigd zien O-)

Logisch dat je me daarin niet kon volgen, zoals je me wel vaker niet kan volgen })
Ah, nu snap ik het ook |( . De 9de begint m'n vakantie en ga ik naar Santa Pod met Niels, naar de dragraces ( FIA Finals ) ;)


en ik kan allang zonder zijwieltjes, ben nu aan het leren voor "losse handjes" 8-)
 
:^ al hadden de knie-neer liefhebbers zich afgelopen zodag wel uit kunnen leven op dat stukje dijk tijdens de BLuMT-OBT... De Hoef-west... met bochtjes die zo kort zijn dat je bij 30 km/uur je steppies aan de grond kunt krijgen O-) :X }) :P :]
Dat was idd een listig stukkie, vond vooral mijn 8ropzitdame. Als de route de volgende keer ook zo'n stuk bevat, gaat ze niet mee. -O-
Maar 23 september staat dus genoteerd, en topic is gemarkeerd.
 
Dat was idd een listig stukkie, vond vooral mijn 8ropzitdame. Als de route de volgende keer ook zo'n stuk bevat, gaat ze niet mee. -O-
Maar 23 september staat dus genoteerd, en topic is gemarkeerd.

Ik denk dat jouw 8ropzitdame gerust kan zijn, deze OBT kent niet van die rare stukken O-)
In week 34 tijdens de 2e les van je dijkragcursus, mag je de route met mij verkennen. Kun je zelf zien dat het veilig genoeg is om je 8ropzitdame mee te nemen ;)
 
Dus als ik het goed begrijp hebben we met de BLuMT een stukkie hogeschoolbochtenrijderij gedaan? :]

Geen wonder dat ik 1x bijna op m'n bek ben gegaan...... :P
Was een van de vele bochtjes naar links, waar ik even wat te hard in ging.
Althans ietsie te hard voor mijn stuurkunsten wel te verstaan.

Ik ben erdoor gekomen, maar vraag niet hoe....... :o :X

Daarom wil ik het hele stuk nog eens overdag rijden en natuurlijk om te zien hoe alles er bij daglicht uitziet. :Y
 
Dus als ik het goed begrijp hebben we met de BLuMT een stukkie hogeschoolbochtenrijderij gedaan? :]

Geen wonder dat ik 1x bijna op m'n bek ben gegaan...... :P
Was een van de vele bochtjes naar links, waar ik even wat te hard in ging.
Althans ietsie te hard voor mijn stuurkunsten wel te verstaan.

Ik ben erdoor gekomen, maar vraag niet hoe....... :o :X

Daarom wil ik het hele stuk nog eens overdag rijden en natuurlijk om te zien hoe alles er bij daglicht uitziet. :Y
Jazeker...
Het scheelt: het betreffende stuk "Gecontinueerd kort en scherp draaien" hebben we met daglicht gedaan......

"De Hoef West" en het verlengde ervan dat alleen bekend staat onder de naam "kade"... Het Infra-structurele bewijs dat een fietser met een goede bochtentechniek de gemiddelde supersportrijder voor kan blijven :P ;) :Y *O* })
 
Laatst bewerkt:
Dat was idd een listig stukkie, vond vooral mijn 8ropzitdame. Als de route de volgende keer ook zo'n stuk bevat, gaat ze niet mee. -O-

Oops... was het zo erg?? :o
In dat geval excuses aan de achteropzitdame.
Persoonlijk vind ik dat soort stukjes juist erg leuk... Rijden hoeft niet heel hard in absolute zin van mij, maar ik ben tijdens het rijden liefst wel "stevig aan de bak" qua sturen... 8-) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan