OBT-BBR (Betuwse Brikken Ronde) september editie!

OBT-BBR op zaterdag!

  • Zaterdag 23 September

    Stemmen: 6 23,1%
  • Zaterdag 23 september

    Stemmen: 20 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26

Clown683

Possessed!
15 mei 2006
44.016
10.133
Zetten
OBT-BBR (Betuwse Brikken Ronde), september editie!

UPDATE: We gaan op Zaterdag 23 SEPTEMBER!!!

** UPDATE 2 **
De Update 2 is linked ;)


*** Voor de Oosterlingen! OBT-BBR vanuit 't Oosten ***

Het moet er maar eens van komen, een heuse OBT in het Betuwse landschap en voor de verandering een keer op zaterdag! :P Waarom zaterdag? Omdat mij dat beter uitkomt, er hopelijk minder fietsers zijn op de dijk en gewoon omdat het mij beter uitkomt 8-)

Wat gaan we doen? Een 200 km lange route rijden, welke zich tussen de A2 bij Geldermalsen en de A50 bij Heteren begeeft. We gaan zigzag door de Betuwe crossen, door prachtige polderlandschappen, over dijken, het wordt één groot feest! Diverse punten worden 2x aangedaan, steeds vanuit een andere hoek, dit om iedereen een beetje dol te draaien, mezelf incluis ;)

Voor de route, zie onderstaand plaatje :)
OBT-BBS.jpg


Hier de reactie van onze laatste man na een stukkie proefrijden :)
OBT-BBR: Een adembenemende ervaring O-) ;)



De verzamelplaats wordt natuurlijk geheel conform traditie de McDonalds te Geldermalsen, gelegen aan de A2 (afslag 15 Enspijk/Geldermalsen). Tijd? Clown dacht aan 10.30 uur verzamelen :X tevens denk ik nog na over een verrassing na afloop O-)


De (mogelijke) deelnemers:

.1 Orpheus - als hij tijd heeft en zijn brik start :)
.2 JooGhum - Als het op de 23ste is 8-)
.3 Alpenroosje - Op de 23ste is ze wel aanwezig :Y
.4 Oude Brikker - Gaat voor de 23ste ivm lolspreiding :P
.5 Cadcatz - Als ze uit haar doppen kan kijken 8-)
.6 NitroMax - Heeft zijn agenda gecheckt, kon er zowaar een vinden :+
.7 Hondafour - Met of zonder Garmin ;)
.8 On the road again - Last minute aanmelding en toch met stip op 8! *D
.9 Galloper - Op zijn nieuwe Buell brik :P
10 Niels - Compleet met zijn "Pimpmyride-fiets" :+
11 Henkes - Voor zover als hij in de toekomst kan kijken denkt hij dat hij wel mee gaat :Y
12 TingTing - heeft zijn balboekje bekeken en hij trilt als een espenblad van opwinding *D
13 Bakfiets - Met stip op de voorlaatste plaats 8-)
14 HPLaverda - Wil ook wel eens een OBT proberen, al begrijpt hij totaal niet wat het is :X
15 V Fred S - Deze oude man kan enkel OBT-en op de 23ste :P
16 Duivelinnetje - Wil ook mee en heeft er zelfs voor gestemd :9
17 Magnamaniac - Dit keer komen ze wel, of niet, of toch wel...... misschien })
18 Bachus - Komt met LPG span als toerist meerijden :Y
19 Pommel - Als hij niet in buitenland zit, komt hij met zijn spruitje :?
20 TripleXS - Komt bij verrassing op zijn BMNee :X
21 Nohome - Kan zichzelf ook vrijmaken op de 23ste :)
22 Bizzje - OVB? Niets daarvan! Gewoon komen OBT-en })
23 Ster - Indien haar motor niet brikwaardig is, probeert ze zelf aan de brikeisen te voldoen :?
24 Motorgek - Heeft met Ster altijd een Brik bij zich :P
25 Motor Lies Met nieuwe motor en oude vent _O-
26 Fully - Heeft niets te zeggen, moet mee en probeert onder te duiken in huis :9
27 Ivokim - Als oma niet jarig is, hij het Tros-gevoel heeft en niet wordt neergeschoten door die cowboy :+
28 CB 1100 R - Indien vrij van werk aanwezig, maar hij moet nog wel een brikwaardig iets kiezen :P
29 CB750KZ - Als hij 's ochtends B| kijkt, komt het door het feestje van de avond voor de OBT :z
30 Gais - Heeft de OBT-smaak te pakken en indien niet lek is hij aanwezig :P
31 Bouwvakkertje - De gedachte aan een naakte HPLaverda laat haar geloven dat ze ook wel tijd heeft :X
32 Koekum - Heeft zichzelf brutaalweg in de lijst gehackt :o B|
33 Ufootje - Komt zijn buitenaardse zwarte Supermagna afstoffen :+
34 Ötzi - Nog zo een brikkige Buell-rijder die het lot komt tarten :+
35 DrsRob - Kon stiekem toch op zaterdag :Y
36/37 Dwaal met egaa - Noodgedwongen aangemeld, in opdracht van Cadz })
LM Billy the Kid - De Laatste Man, de 23ste
eindelijk klaar met verhuizen!
*D

Enkel FAP-pen:

- Paul851 - Last minute job to do 8-)
- Anne - komt vast met de wagen van Rob :P
- Kleintje b - Heeft zichzelf uitgenodigd :Y
- Mistery beeb - komt ze wel, of komt ze niet :?
 
Laatst bewerkt:
Hé kijk, mijn favoriete dijkenrondje. :9

Thuiswedstrijd voor mij. :)

Als de snelheid niet boven de 90kph komt en ik tijd heb, kan ik met mijn brikje ook wel es een rondje meerijden. Als ie het doet, that is. :X
 
Hé kijk, mijn favoriete dijkenrondje. :9

Thuiswedstrijd voor mij. :)

Als de snelheid niet boven de 90kph komt en ik tijd heb, kan ik met mijn brikje ook wel es een rondje meerijden. Als ie het doet, that is. :X

Je bent van harte welkom en de snelheid zal aangepast zijn aan het deelnemersveld ;)
En natuurlijk hebben we het bekende follow up systeem :Y
 
Zet mij d'r ook maar bij! :Y

Helemaal geweldig, zo'n Betuwe gebeuren :9 :]
Alvast bedankt voor het optuigen ervan :} :} :}

Ik heb 23-9 gestemd omdat we vlak ervoor de OBTXXL hebben.
Op die manier spreid je de lol een beetje.
 
Mooi, we rijden overdag, dus je bent er gewoon *O*
lezen |(

:P

Weekje na deze OBT gaat mijn rechterlens uit, en zit ik dus weer een tijdje met heel weinig zicht...maar als het goed is eind november de operatie van de rechterkant...dus als een evt. KKR gepland wordt begin november óf na januari...ben ik helemaal gelukkig ;)
 
Dan komen we gegarandeerd niet boven de 30 km/u gemiddeld uit :P

Bij deze :W

31 augustus de 1e oogoperatie, dus ik hoop dat dat tegen die tijd wel weer genoeg genezen zal zijn...

Hé, Het is een Brikken toer voor motorfietsen, niet voor snorbrommerds B|





;)

De 31e ben ik waarschijnlijk nog volop aan de verhuizing, de 9e hou ik als uitloopdatum. Ik heb dus ook maar op de 23e gestemd, ennehh... zet mij d'r ook maar bij als meerijdert. *D ;)
 
Laatst bewerkt:
_O-
We hebben het hier over een OBT he...niet over een scheurmonster-kom-wie-gaat-er-gezellig-mee-klaverblad-rijden-en-knieneers-doen-en-goh-wat-lag-er-toch-een-zooi-op-de-ideale-lijn gebeuren :P

:^ al hadden de knie-neer liefhebbers zich afgelopen zodag wel uit kunnen leven op dat stukje dijk tijdens de BLuMT-OBT... De Hoef-west... met bochtjes die zo kort zijn dat je bij 30 km/uur je steppies aan de grond kunt krijgen O-) :X }) :P :]


Als ie t niet doet...dan is dat gewoon een stille hint...



Toch, Billy :?

Ja... en een vrij definitieve heb ik ontdekt... Als je fiets categorisch begint te weigeren om mee te doen met OBT's kun je 'm maar beter niet dwingen tot OBT-en ook, anders gaat er pas echt iets mis... in mijn geval zo iets als een geplofte koppakking, een gesneuvelde startkoppeling en een verbrande klep -O-

In september/oktober nu dus te verwachten in de brikken-fora: Billy's XV920-RH-blokken-kop-en-startkoppeling-revisie-verslaglegging 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ja... en een vrij definitieve heb ik ontdekt... Als je fiets categorisch begint te weigeren om mee te doen met OBT's kun je 'm maar beter niet dwingen tot OBT-en ook, anders gaat er pas echt iets mis... in mijn geval zo iets als een geplofte koppakking, een gesneuvelde startkoppeling en een verbrande klep -O-
-O-
 
De 31e ben ik waarschijnlijk nog volop aan de verhuizing, de 9e hou ik als uitloopdatum. Ik heb dus ook maar op de 23e gestemd, ennehh... zet mij d'r ook maar bij als meerijdert. *D ;)

Meerijdert :?
Ik zet je gewoon neer als laatste man })

;)
 
Net de andere kant van de Lek......................zo ff de agenda checken !!


zit sowieso elke Vrijdag of Zaterdag in Buren bij Suzi's Place Suzuki Jeeps ;)

Ik ken een paar stukjes van de route :} :} :}

Zorg dan maar dat je de rest van de route ook kent, door mee te rijden O-)
Je wilt toch geen buren(se)ruzie hebben, of wel soms B|

;)
 
zet mij er ook maar bij Clowntje lijkt mij ook wel wat , B.T.W.heb je nog een track gemaakt met je garmin van de BLUMT rit ? die wil ik ook wel hebben van je ,stuur hem maar naar mijn meel adres als je wilt
 
zet mij er ook maar bij Clowntje lijkt mij ook wel wat , B.T.W.heb je nog een track gemaakt met je garmin van de BLUMT rit ? die wil ik ook wel hebben van je ,stuur hem maar naar mijn meel adres als je wilt

OK, ik zet je er bij :)
Ik zal tevens de track van de BLuMT even uitwerken en deze zsm op je mailbox gooien :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan