OBT, de eerste van 2010 :$

Datum

  • 5 september

    Stemmen: 3 13,0%
  • 26 september

    Stemmen: 16 69,6%
  • 17 oktober

    Stemmen: 4 17,4%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Die van mij ook niet... Ben denk ik een van de weinige die zijn pekelfiets niet in de pekel wil gebruiken.......Moet ik een pekelpekelfiets aanschaffen......
 
follow up -> zodat iedereen zijn eigen tempo kan rijden
bijsjezen is niet noodzakelijk, dus nooit tot de grens rijden.
maar vooraf ff vragen of er errrrg veel smalle weggetjes tussen zitten, kan het voor jullie uiteraard wel makkelijker maken om te beslissen.
En anders, gaat gewoon de snelheid eruit, het is de OUDE BRIKKEN toer *O*


we doen het gewoon anders
bij de volgende rit komen wij alleen naar de koffie/eet stop want dat is het gezelligste deel
dat willen we niet missen 8-)
 
Maar zelfs in Februarie kan het mooi zonnig en warm weer zijn tijdens een KKR. :X :+ ;)


Fijn als je even moet wachten. :Y
"Even" ????

De laatste KKR die ik mee gereden heb hebben we zó lang in het zonnetje staan wachten dat ik na anderhalf uur naar huis ben gegaan.

We wilden toen het huis "verkoopklaar" maken en ik stond dus niet echt op m'n gemakkie te niksen, hoewel het wel erg gezellig was met de wachtende groep ;)

Overigens was het tijdens het rijden naar huis wel zó koud dat m'n TomTom geen beeld meer gaf en ik dus steeds met m'n hoofd op m'n tanktas moest gaan liggen om te horen wat die juffrouw nu precies zei :+
 
Laatst bewerkt:
:X
De laatste KKR die ik mee gereden heb hebben we zó lang in het zonnetje staan wachten dat ik na anderhalf uur naar huis ben gegaan.
:/
We wilden toen het huis "verkoopklaar" maken en ik stond dus niet echt op m'n gemakkie te niksen, hoewel het wel erg gezellig was met de wachtende groep ;)
:)
Overigens was het tijdens het rijden naar huis wel zó koud dat m'n TomTom geen beeld meer gaf en ik dus steeds met m'n hoofd op m'n tanktas moest gaan liggen om te horen wat die juffrouw nu precies zei :+

_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan