OBT- De Verrassingseditie

kinderplekken over hebben, en bereid om via wijk naar start- en finishplaats te rijden..........

ik zal gauw dat topic openen!!!
 
Ha Ting Ting

Alles goed met u en uw BMW.

Thnx, met mij wel, helaas Beemerstoring nog niet gelokaliseerd. Wat oorzaken kunnen uitsluiten, maar het probleem nog niet echt opgelost. Wel een aantal andere motorgerelaarde zaken ter hand genomen en tot een goed einde gebracht. En zo handelend weer volop plannen voor de toekomst gesmeed. En zolang ik de grote lijn voor ogen hou, dan vallen kleine ongemakken al snel weg! De tijd wordt te kostbaar om daar lang bij stil te staan. ;)

Met jou ook alles goed, al nieuwe ontwikkelingen aangaande het roze velletje? :W
 
Laatst bewerkt:
Thnx, met mij wel, helaas Beemerstoring nog niet gelokaliseerd. Wat oorzaken kunnen uitsluiten, maar het probleem nog niet echt opgelost. Wel een aantal andere motorgerelaarde zaken ter hand genomen en tot een goed einde gebracht. En zo handelend weer volop plannen voor de toekomst gesmeed. En zolang ik de grote lijn voor ogen hou, dan vallen kleine ongemakken al snel weg! De tijd wordt te kostbaar om daar lang bij stil te staan. ;)

Met jou ook alles goed, al nieuwe ontwikkelingen aangaande het roze velletje? :W


Jammer dat het nog niet gevonden is maar geef niet op het komt een keer dat je het vind. Fijn dat de andere zaken wel gelukt zijn en plannen maken tja dat blijft en bezigheid op zich.

Ja met mij gaat het redelijk, begin weer op de been te komen dus ja gaat goed.
Nieuwe ontwikkelingen omtrend dat roze plastic kaartje? jaaa ontwikkelingen te over ik mag mij zelf vandaag de trotse eigenaresse noemen van 1 mooie Honda Magna VF 700cc
Hij is gelijk de verzekering ingegaan dus alles is safe. *O* *O* *O*

Over een week haal ik hem op met de aanhanger en dan staat hij lekker thuis op z'n plekkie tot ik mijn roze kaartje aangevult heb met het Atje en dat is om precies te zijn 3 November.
Ben nu al best nerveus hoor het is nog maar 4 weken :$ :') :+
 
Speciaal voor Ting:

Gelders dreven zijn de mooiste
In ons dierbaar Nederland.
Vette klei- en heidegronden,
Beken, bosch en heuvelrand.
Ginds de Waal, daar weer de IJssel,
Dan de Maas en ook de Rijn
Geeft ons recht om heel ons leven
Geeft ons recht om heel ons leven
Trotsch op Gelderland te zijn.
Trotsch op Gelderland te zijn.​
moesten we vroeger zingen op Koninginnedag, toen het nog echt op haar verjaardag was- aubade bij het gemeentehuis: eerst 3 coupletten van het Wilhelmus, gevolgd door het Gelders volkslied; ik kan het nog steeds zingen! ben er alleen nog niet uit of dat een goed teken is of juist niet.... ~[/quote]

Vandaag vroeg bij de pinken, evenzogoed een late reactie op dit fraaie in rivierklei gestoken proza. Natuurlijk is het de vraag of 'trotsch' van toepassing kan zijn, op de plek waar je bij toeval bent geworpen. Daar heb je tenslotte zelf tot op dat moment weinig tot niets voor gedoen. Evenzogoed kan de mens de plaats verheerlijken waar hij of zij gedaante kreeg in de gedachten van de ouders, noem het de geboorte in de geest. Andere interessante optie is om de dag van de eigenlijke daad te vieren, de geest treedt in de materie, het zaad. Dan wordt het proces van vermenigvuldiging mogelijk ook een stuk bewuster. We kunnen natuurlijk ook van alle drie die momenten een jaarlijks terugkerende feestdag maken, is wel zo gezellig en dan krijgen die dagen meteen ook een heel andere kleur, zitten we zo maar in de vruchtbaarheidsrituelen. Natuurlijk met bijbehorende vrije dag. Is weer eens wat anders, het bijhouden van de dagen van de geslachtsdaden van 'onze hoop in bange dagen'!
Ik zie al een leuke georganiseerde fotosessie voor mijn geestesoog in het teken van die dag. Wat moet je nou aan op zo'n dag? Misschien wel niks! :X

Neen, eerlijk gezegd, maar met respect is het zingen van die vaderlands verheerlijkende liederen aan mij niet zo besteed. Als er een plek op aarde wordt bezongen, dan volgt als snel het vegen van de straat, het plaatsen van een hek, het verdedigen van het domein of nog erger het te vuur en te zwaard uitbreiden daarvan.

Gelukkig lees ik dat er ook bij jouw vragen zijn gerezen bij dit deel van je vroegste conditionering en ergens weggestoken de 'motorgipsy' haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt.

Voor @nne

:+ ;)


Jammer dat het nog niet gevonden is maar geef niet op het komt een keer dat je het vind. Fijn dat de andere zaken wel gelukt zijn en plannen maken tja dat blijft en bezigheid op zich.

Ja met mij gaat het redelijk, begin weer op de been te komen dus ja gaat goed.
Nieuwe ontwikkelingen omtrend dat roze plastic kaartje? jaaa ontwikkelingen te over ik mag mij zelf vandaag de trotse eigenaresse noemen van 1 mooie Honda Magna VF 700cc
Hij is gelijk de verzekering ingegaan dus alles is safe. *O* *O* *O*

Over een week haal ik hem op met de aanhanger en dan staat hij lekker thuis op z'n plekkie tot ik mijn roze kaartje aangevult heb met het Atje en dat is om precies te zijn 3 November.
Ben nu al best nerveus hoor het is nog maar 4 weken :$ :') :+


Gewoon rustig doorgaan met ademhalen, ff lekker gaan zitten, meteen op de vloer, goed gronden, dus het gehele zitvlak als het ware met de aardkloot laten vervloeien en dan al dan niet met gesloten ogen je concentreren op de ademhaling en naar je gedachten kijken als ware het wolken die in je hoofd schuiven en er ook weer uitgaan. Dit elke dag een kort moment en je verschijnt mentally totally fresh, eigenlijk volledig herboren aan het examen.

Nu gaat zoiets natuurlijk niet meevallen, het uitbannen van onrust als je je opwinding nog wat extra kietelt met het aanschaffen van een mooie Magna. Vooral het motorkarakter van een V rulesz wat mij aangaat! Alhoewel een boxer natuurlijk ook.........

Ik zal voor je duimen!

'begin weer op de been te komen'

Niets ernstig, mag ik hopen?

:W
 
Laatst bewerkt:
Speciaal voor Ting:

Gelders dreven zijn de mooiste
In ons dierbaar Nederland.
Vette klei- en heidegronden,
Beken, bosch en heuvelrand.
Ginds de Waal, daar weer de IJssel,
Dan de Maas en ook de Rijn
Geeft ons recht om heel ons leven
Geeft ons recht om heel ons leven
Trotsch op Gelderland te zijn.
Trotsch op Gelderland te zijn.​
moesten we vroeger zingen op Koninginnedag, toen het nog echt op haar verjaardag was- aubade bij het gemeentehuis: eerst 3 coupletten van het Wilhelmus, gevolgd door het Gelders volkslied; ik kan het nog steeds zingen! ben er alleen nog niet uit of dat een goed teken is of juist niet.... \

Vandaag vroeg bij de pinken, evenzogoed een late reactie op dit fraaie in rivierklei gestoken proza. Natuurlijk is het de vraag of 'trotsch' van toepassing kan zijn, op de plek waar je bij toeval bent geworpen. Daar heb je tenslotte zelf tot op dat moment weinig tot niets voor gedoen. Evenzogoed kan de mens de plaats verheerlijken waar hij of zij gedaante kreeg in de gedachten van de ouders, noem het de geboorte in de geest. Andere interessante optie is om de dag van de eigenlijke daad te vieren, de geest treedt in de materie, het zaad. Dan wordt het proces van vermenigvuldiging mogelijk ook een stuk bewuster. We kunnen natuurlijk ook van alle drie die momenten een jaarlijks terugkerende feestdag maken, is wel zo gezellig en dan krijgen die dagen meteen ook een heel andere kleur, zitten we zo maar in de vruchtbaarheidsrituelen. Natuurlijk met bijbehorende vrije dag. Is weer eens wat anders, het bijhouden van de dagen van de geslachtsdaden van 'onze hoop in bange dagen'!
Ik zie al een leuke georganiseerde fotosessie voor mijn geestesoog in het teken van die dag. Wat moet je nou aan op zo'n dag? Misschien wel niks! :X

Neen, eerlijk gezegd, maar met respect is het zingen van die vaderlands verheerlijkende liederen aan mij niet zo besteed. Als er een plek op aarde wordt bezongen, dan volgt als snel het vegen van de straat, het plaatsen van een hek, het verdedigen van het domein of nog erger het te vuur en te zwaard uitbreiden daarvan.

Gelukkig lees ik dat er ook bij jouw vragen zijn gerezen bij dit deel van je vroegste conditionering en ergens weggestoken de 'motorgipsy' haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt.

Voor @nne

:+ ;)Gewoon rustig doorgaan met ademhalen, ff lekker gaan zitten, meteen op de vloer, goed gronden, dus het gehele zitvlak als het ware met de aardkloot laten vervloeien en dan al dan niet met gesloten ogen je concentreren op de ademhaling en naar je gedachten kijken als ware het wolken die in je hoofd schuiven en er ook weer uitgaan. Dit elke dag een kort moment en je verschijnt mentally totally fresh, eigenlijk volledig herboren aan het examen.

Nu gaat zoiets natuurlijk niet meevallen, het uitbannen van onrust als je je opwinding nog wat extra kietelt met het aanschaffen van een mooie Magna. Vooral het motorkarakter van een V rulesz wat mij aangaat! Alhoewel een boxer natuurlijk ook.........

Ik zal voor je duimen!

'begin weer op de been te komen'

Niets ernstig, mag ik hopen?

:W[/quote]


Nou Mop aan de ademhaling ligt het niet hoor, alhoewel vandaag op de lesbrik kreeg ik van tijd tot tijd toch wel wat problemen als er weer eens een flinke windvlaag tegen mij opbotste hoor _O-
Maar nee het zal niet meer kriebelen dan het al doet als het magnatje thuis staat.
Dan ben ik helemaal gerust 8-)

Niet onbelangrijk opgenoemd bij naam dat Jean Claude VanDamme zich momenteel heerlijk spinnend om mijn benen heen krult in de hoop dat hij op schoot mag en dan lekker spinnend en kwijlend in slaap mag vallen en dan hopende dat hij vannacht zich ook weer heerlijk vleiend tegen mij aan kan nestelen :+

Op de been ja dat heeft ook heel wat longblaasjes gekost want ik hoest nu al 7 weken achter elkaar en ik begin het nu toch wel een beetje zat te worden laat staan moe.
Normaliter gesproken zou ik aan de antibiotica moeten maarja mijn lijf heeft daar een andere mening over en dus werkt de antibiotica averechts, maar ik kom er wel hoor dit is eens in de 10 jaar dat ik dit heb en ik begin nu aan de betere hand te geraken.
Maar het blijft wel een vervelende kwestie -O-
 
Jahoor denk je lekker een dagje duinrell te gaan met je gezin en het was ontzettend leuk ben er nog nooit geweest.
Ga je naar de waterboot die van grote hoogte een waterbasin in glijd en een enorme hoge golf veroorzaakt echt spectaculair gezicht hoor.
Manlief en kids willen er ook in en manlief loopt achterwaards de brug op en loopt bijna tegen een man aan die lekker leunend over de brugleuning naar die glofslag staat te kijken en wie denk je dat dat is? idd OBT'er ootje.
Het was reuze gezellig.
Voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Zo laten we beginnen met een filmpje

en wat foto's

[pictures=motorstek,1919]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan