Iedereen die tegen een gangetje van gemiddeld 80 km uur kan ( mits er gereden word )wie mogen er eigenlijk mee met die otb tour .
En mensen die met panne staan willen helpen.
Absoluut geen scheurwerk.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iedereen die tegen een gangetje van gemiddeld 80 km uur kan ( mits er gereden word )wie mogen er eigenlijk mee met die otb tour .
Heb geduld....de reden wordt deze week nog gepostWaarom niet?????????? Als je zo graag bij hem wilt zijn ga jij toch lekker met hem mee, OBT'en op een mooie zondag!
Was zeker een hele gezellige vakantie in Tsjechië
Mogen we een gokje wagen?Heb geduld....de reden wordt deze week nog gepost
Hehehehe....zal Zjanetta leuk vindenMogen we een gokje wagen?
Ik denk dat ie nog in Tjechie is bij z'n nieuwe vriendinneke
Dis toch nie waar? Schade in Buutenland? Vertel het ons! ennuh... probs met de FJ? Ikkus help graag!
Heb geduld....de reden wordt deze week nog gepost
wie mogen er eigenlijk mee met die otb tour .
Als je een ouwe DAF hebt mag je ook mee zeker
Beste mensen,
ja, eindelijk laat ik iets van me horen... Yammie heeft gelijk, ik ga niet mee komende zondag Dus bij deze de officiële afmelding. De reden laat ik weten in een topic dat ik zo zal openen.
Groeten Hellraiser
Iedereen die tegen een gangetje van gemiddeld 80 km uur kan ( mits er gereden word )
En mensen die met panne staan willen helpen.
Absoluut geen scheurwerk.
RDZ en ik hebben gisteren nog een stukje van de OBT2 gereden en besloten dat er wel een stukje scheurwerk tussen zit voor de liefhebbers.
Op dat punt wordt de stoet ff gesplitst en rijdt RDZ zo'n 300m om met de toerders en ga ik even voorop om de snelle jongens die lekker schuin willen hangen de ewg te wijzen.
Ann het einde van die weg wachten we dan op de rest en gaat het weer in toertempo verder.
Want waarom zou je met een brik niet kunnen schueren?
Ik ben benieuwd hoe dit idee in de praktijk uitpakt.