OBT in Brabant......nette topic !!!!

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
wie mogen er eigenlijk mee met die otb tour .
Iedereen die tegen een gangetje van gemiddeld 80 km uur kan ( mits er gereden word ;) )
En mensen die met panne staan willen helpen.

Absoluut geen scheurwerk.
 
Laatst bewerkt:
Heb geduld....de reden wordt deze week nog gepost })

Jullie gaan trouwen???? :P

Effe serieus, er is toch niks ernstigs gebeurd op vakantie?

Offeh....hij hep een andere motor gekocht??? Zeker ook een R1, en daarom maggie niet meer mee??? :?
 
Beste mensen,

ja, eindelijk laat ik iets van me horen... Yammie heeft gelijk, ik ga niet mee komende zondag ;( Dus bij deze de officiële afmelding. De reden laat ik weten in een topic dat ik zo zal openen.

Groeten Hellraiser
 
Beste mensen,

ja, eindelijk laat ik iets van me horen... Yammie heeft gelijk, ik ga niet mee komende zondag ;( Dus bij deze de officiële afmelding. De reden laat ik weten in een topic dat ik zo zal openen.

Groeten Hellraiser

Nou waar blijftie nou dan??
 
Ik ga zondag ook mee !!!! Dus bij deze meld ik me aan.

Ik hoop dat ik het kan vinden, want ik ben nog nooit zover naar het zuiden geweest met mijn brikkie.

Ghehe volgensmij ben ik ook de jongste brikkenrijder die er zondag aanwezig is.
 
Iedereen die tegen een gangetje van gemiddeld 80 km uur kan ( mits er gereden word ;) )
En mensen die met panne staan willen helpen.

Absoluut geen scheurwerk.

RDZ en ik hebben gisteren nog een stukje van de OBT2 gereden en besloten dat er wel een stukje scheurwerk tussen zit voor de liefhebbers.
Op dat punt wordt de stoet ff gesplitst en rijdt RDZ zo'n 300m om met de toerders en ga ik even voorop om de snelle jongens die lekker schuin willen hangen de ewg te wijzen.
Ann het einde van die weg wachten we dan op de rest en gaat het weer in toertempo verder.
Want waarom zou je met een brik niet kunnen schueren?
Ik ben benieuwd hoe dit idee in de praktijk uitpakt.
 
RDZ en ik hebben gisteren nog een stukje van de OBT2 gereden en besloten dat er wel een stukje scheurwerk tussen zit voor de liefhebbers.
Op dat punt wordt de stoet ff gesplitst en rijdt RDZ zo'n 300m om met de toerders en ga ik even voorop om de snelle jongens die lekker schuin willen hangen de ewg te wijzen.
Ann het einde van die weg wachten we dan op de rest en gaat het weer in toertempo verder.
Want waarom zou je met een brik niet kunnen schueren?
Ik ben benieuwd hoe dit idee in de praktijk uitpakt.

Ik denk dat ik dan dat stukje met jou mee rijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan