OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

Welke datum zou je mee gaan (meerdere opties mogelijk)

  • Zondag 14 April 2019

    Stemmen: 21 77,8%
  • Zondag 21 April 2019 (1e paasdag)

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zondag 28 April 2019

    Stemmen: 16 59,3%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
Voor degenen met zorgen over het tempo.
Ik had m'n zoon die interesse heeft in motors gevraagd of die achterop mee wil. Ja dus, maar z'n dinnetje wil nu ook mee.
Ik ben nu dus van de keuze stress af. Het wordt nu 1 wiel en 136 kubieke centimeter per opzittende. *D
Hà... dan ben ik eindelijk eens in het voordeel met mijn reservewiel *O*
Geloof me... je hebt 12,4 papieren PK's per persoon. Da's echt genoeg :t:]

;)
 
Laatst bewerkt:
Zitten er hier en daar wat tussenstops? Ben officieel een mooi-weer rijder, dus echt winterkledij voor de motor heb ik niet...
Dus kauwe klauwen ga ik wel krijgen, het zou fijn zijn als ik deze afentoe kan opwarmen met een bak koffie:X_O-
 
Alleen hier & daar. :X

Hier is dan de mac (startpunt) en daar is dan de pauze op de helft. Dan zijn de enige punten op de route waar je warmte tot je kunt nemen.
 
Ik ga vandaag maar eens een paar honderd kilometer pré OBT-en. Is de Transsiberische driewieler alvast opgewarmd voor morgen en kan ik alvast oefenen met de koude vlerkjes:P:]*O*

Sorry. Last van voorpret. ;)
 
Ik zal me helaas moeten afmelden. Gisteren bericht gehad van de aannemer die ik ingeschakeld had om de betonrot in mijn garage te repareren.
Die komt maandag, dus ik ben bezig mijn garage leeg te halen. Ben ik wel even mee bezig met 4 motoren en alle onderdelen+gereedschap.
Volgende keer beter.
 
Ik zal me helaas moeten afmelden. Gisteren bericht gehad van de aannemer die ik ingeschakeld had om de betonrot in mijn garage te repareren.
Die komt maandag, dus ik ben bezig mijn garage leeg te halen. Ben ik wel even mee bezig met 4 motoren en alle onderdelen+gereedschap.
Volgende keer beter.
Gewoon beetje doorwerken.

:+
 
ook hier helaas een afmelding, na alle voorbereidingen van de week nu toch definitief de accu dood.
-O-

Ik moet zo werken dus ook geen tijd meer om een nieuwe te regelen
 
ook hier helaas een afmelding, na alle voorbereidingen van de week nu toch definitief de accu dood.
-O-

Ik moet zo werken dus ook geen tijd meer om een nieuwe te regelen
Ik heb de accu van een onderdelenmotor staan die goed is,kan ook startkabels meenemen morgen om je na een stop op gang te helpen,hoef je 'm alleen morgenochtend zelf een keer op te starten.
 
Ik heb de accu van een onderdelenmotor staan die goed is,kan ook startkabels meenemen morgen om je na een stop op gang te helpen,hoef je 'm alleen morgenochtend zelf een keer op te starten.
dank je, maar het gaat em toch niet worden.
en het starten van deze virago is al een verhaal apart, eerder geprobeerd, je maakt meer kapot dan je lief is :X

Ik kom toch niet voor 24:00 thuis dus ik ga lekker uitslapen en dan Livia ophalen
 
Ik ga vandaag maar eens een paar honderd kilometer pré OBT-en. Is de Transsiberische driewieler alvast opgewarmd voor morgen en kan ik alvast oefenen met de koude vlerkjes:P:]*O*

Sorry. Last van voorpret. ;)
Kwam een ander brik tegen onderweg.
IMG_20190413_095310.jpg


Het eigen brik is er in ieder geval klaar voor. :];)*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan