OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

Welke datum zou je mee gaan (meerdere opties mogelijk)

  • Zondag 14 April 2019

    Stemmen: 21 77,8%
  • Zondag 21 April 2019 (1e paasdag)

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zondag 28 April 2019

    Stemmen: 16 59,3%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
We hebben vandaag lekker een ritje gehad met z'n 4en en voor de route nog de puntjes op de i gezet.
Voor wie zelf de route wil hebben: Kurviger - Your Motorcycle Route Planner
En nog een mededeling van huishoudelijke aard, zorg dat je €1,50 bij hebt (liefst gepast) per motorfiets, we steken de maas per pont over namelijk.
RDZ, wil jij het beide ook in de startpost zetten?
 
Extra info, inclusief start tijd is toegevoegd onder aan de start post.

Samen gevat.
Elf uur vertrekken we van Helmond mc Donald's. Pauze plek met eten en drinken halfweg. Oversteek met pontje.
En de eerste tankstop is helemaal op het einde van de route. :X

Maar intussen, hoe is het ermee bij @CB400F ?
 
Extra info, inclusief start tijd is toegevoegd onder aan de start post.

Samen gevat.
Elf uur vertrekken we van Helmond mc Donald's. Pauze plek met eten en drinken halfweg. Oversteek met pontje.
En de eerste tankstop is helemaal op het einde van de route. :X

Maar intussen, hoe is het ermee bij @CB400F ?
110 Km moet iedereen toch wel kunnen halen? Naast het startpunt is ook een benzinestation.
 
Extra info, inclusief start tijd is toegevoegd onder aan de start post.

Samen gevat.
Elf uur vertrekken we van Helmond mc Donald's. Pauze plek met eten en drinken halfweg. Oversteek met pontje.
En de eerste tankstop is helemaal op het einde van de route. :X

Maar intussen, hoe is het ermee bij @CB400F ?
Ik heb inmiddels een zoontje en het gaat goed met de kleine man, uiteraard nog wel een beetje wisselende nachten
 
Als een van kilometerafstand horende schroot Amerikaans ijzer ook welkom is dan mag mijn naam er ook wel bij ;)
 
DL650? Misschien ook DL1000

Zo ja, goed kijken naar de moer van het voortandwiel. Die heeft een 3-voudige borging. 1. het plaatje (geen punt) 2. loctite (geen punt) 3. borglipjes voorop de moer (wel een punt).

Het punt is dat die lipje kunnen verbuigen en zo bij het (met veel kracht) losdraaien van de moer de draad van de uitgaande as strippen. Dat wil je niet, dus goed kijken en evt wegdremelen en andere moer kopen.
 
DL650? Misschien ook DL1000

Zo ja, goed kijken naar de moer van het voortandwiel. Die heeft een 3-voudige borging. 1. het plaatje (geen punt) 2. loctite (geen punt) 3. borglipjes voorop de moer (wel een punt).

Het punt is dat die lipje kunnen verbuigen en zo bij het (met veel kracht) losdraaien van de moer de draad van de uitgaande as strippen. Dat wil je niet, dus goed kijken en evt wegdremelen en andere moer kopen.
Ah, dat is nieuw voor ons, bedankt voor deze info.
Hij zal extra goed opletten. Maar tot nu toe zit er 0 beweging in.
 
Het gaat dus echt niet zelf lukken, we moeten nu zorgen dat de motoraanhanger hier komt zodat we de motor weg kunnen brengen.
Wij gaan er van uit dat deze rit aan onze neus voorbij moet gaan -O-
 
Hoi, als mogelijk wil ik mij graag ook inschrijven.
En ook eh.... "lady foks". Nog geen account hier, maar sinds twee weken voorzien van een rijbewijs en een rode Kawasaki :)
Mijn laatste OBT was de "zonovergoten" rit van augustus 2014 bij Amsterdam. Wat gaat de tijd snel.
 
Sfeerplaatje voor de werving:
IMG_20190331_172001.jpg


(Doe mij over twee weken trouwens ook maar het zelfde weer.... :] )
 
Zal ik dat maar niet doen? _O- Ik kan me herinneren dat we op 5 minuten na werkelijk de hele dag alleen maar regen en ****weer hadden.
Die 5 minuten hebben we toen gebruikt om snel een foto te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan