OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

Welke datum zou je mee gaan (meerdere opties mogelijk)

  • Zondag 14 April 2019

    Stemmen: 21 77,8%
  • Zondag 21 April 2019 (1e paasdag)

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zondag 28 April 2019

    Stemmen: 16 59,3%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
Het is ooit ontstaan met mensen met spul wat te oud was voor hip en je jong voor klassiek. Maar inmiddels zijn sommige van die motoren boven de 40 jaar en hebben andere brikkers spul met alle moderne gadgets die je maar kunt bedenken.
Allergaartje dus.

Jij bent sowieso ruimschoots oude garde hier op MF en tweetakt spul is sowieso mega oldschool. 8-)

:^
Bij een OBT is iedere motor en -rijder die het niet erg vind om zich/zijn rijstijl aan te passen aan een ander (omdat er ook altijd wat minder snel spul en/of dito rijders mee gaan) altijd welkom geweest. Ik wil niet voor een ander spreken, maar ik denk dat we dat zo willen houden. :)


Even een heel andere insteek, maar hebben we eigenlijk ook ooit de vraag "wanneer is de motor te oud voor een OBT" beantwoord?? :X:?
 
Ik wil er bij zijn met de RD, lukt dat niet kom ik op mijn FZR van 200 euro, resp 36 jaar en 25 jaar, beiden ouder dan lijn schoondochter
 
Hier moet alleen nog even een motor omheen gebouwd worden... zou moeten lukken voor april.*O*
540.jpg


(tevens ontzettende rotschop voor het topic)

Even aan de knutsel geweest vanmiddag... KMZ-reanimeren.
Bij het voorbereiden op een OBT kun je niet vroeg genoeg beginnen. 😜
IMG_20190108_173110.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even een heel andere insteek, maar hebben we eigenlijk ook ooit de vraag "wanneer is de motor te oud voor een OBT" beantwoord?? :X:?

Ik gok dat het ergens gewoon praktisch gezien ophoudt. Eerste motoren zaten in het midden tussen brommer en Spartamet.

Als die tot 70kmh mee kan komen vindt ik het persoonlijk al heel best. :]
 
Ik wil er bij zijn met de RD, lukt dat niet kom ik op mijn FZR van 200 euro, resp 36 jaar en 25 jaar, beiden ouder dan lijn schoondochter
Klinkt helemaal goed. :Y

Nou nog afwachten waar de datum op gaat landen. Hij gaat automatisch dicht op de 31e. En iedereen kan tot het laatst zijn eigen lijstje aanpassen aan eigen agenda op dat moment.
 
Hehe - ik zou graag zien dat het span straks weer als een zonnetje loopt. In principe heb ik daar het volste vertrouwen in
 
Ik heb nu even niks brikkigers dan mijn 10 jaar oude VStrom met nog niet eens een ton erop, maar de 14e en 28e kan ik wel en ben ik er graag bij.
En misschien dat mijn retrovintageyoungtimer Blade dan weer rijdt. Echt ontworpen door Tadoa Baba met typisch OBT-gebruik in gedachten
 
Hehe - ik zou graag zien dat het span straks weer als een zonnetje loopt. In principe heb ik daar het volste vertrouwen in
Lopen als een zonnetje zou toch moeten kunnen. Dat deed het vroeger ook.
(Dat er eerst een brikkerig zonnetje achteraan moest lopen bij het starten was soms wat minder praktisch :P )

Komt ongetwijfeld wel goed met dat span.
 
Das heel lang geleden dat ik eens meegereden heb..lijkt me weer eens leuk..dan of met NTVspan of met de R1100
 
OBT altijd leuk,ik wil wel mee als het kant qua datum en bezigheden,als het nodig is en ik heb m dan nog dan kom ik op de solo TDM maar probeer voor die tijd m'n span verder op orde te hebben tov de huidige staat om mee te rijden,daar heb ik m immers voor.
 
ha, grappig, ik kreeg een melding dat ergens de stof van mijn naam was weggeblazen... ik hou dit topic even in de gaten en onder voorbehoud
 
Terug
Bovenaan Onderaan