OBT ????Wat betekend dat??

Ik weet niet at de OBT inhout .....is dat n domme Fraag????scham ;(

Geen domme vraag. OBT staat voor OuweBrikkenToer, een min of meer regelmatig terugkerende rit die hier georganiseerd wordt waarop voornamelijk "semi-klassieke" (ook wel brikken genaamd) en echte klassieke motoren meerijden. :)

Moderne motoren met een berijder met klassieke instelling mogen ook mee :P .
 
Ik weet niet at de OBT inhout .....is dat n domme Fraag????scham ;(
Wees welkom om jezelf aan te melden. *D

De volgende is op 5 oktober op de veluwe. :]

full
Nog maar eens op OBT?
full
 
Beste Timbo
Je heb gelijk als jij zegt dat mijn Nederlands in schrift schlecht is .Ik heb ,toen ik mijn voorstelde in het Forum gezegt dat ik niet zo goed kan schrijven ,en heb gefraagt of het een problem is :Toen had jij de kans om te zeggen dat JIJ.het niet leuk find om de bijdraagen van en Mof te lezen .....heb jij niet gedaan .Niemand heft het gedaan.Van idereen was ik welkom en niemand had bezwar .Ik find het en beetje Lullig om NU darmee te beginnen dat mijn Nederlands niet goed is .Ik probeer mijn best om het zo goed mogelik te doen......maar sorry dat ik niet zooooo Perfekt ben dan jij .Ik zal heel hard werken an mij om zo een hoog nieveau te krijgen om met jouw te mogen praaten .Zolang dat nog niet het zo is,en ik en domme Mof ben,zou ik jouw toestemming willen hebben om mijn Fouten te mogen maaken .

:} :} Zo Mr Perfekt ......hoopend op teostemming .....Bernd
 
Terug
Bovenaan Onderaan