OBT5 vanuit Noord Holland

Wie rijdt er mee naar de OBT?

  • Ikke, ik brik lekker mee

    Stemmen: 5 62,5%
  • ik niet wil niet met brikken gezien worden

    Stemmen: 2 25,0%
  • Ikke wel, ik brikspan mee

    Stemmen: 1 12,5%
  • ikke maar ik brik niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • rij wel alleen heen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Er moet zondag wel wat uitzicht zijn op wat droogs, anders laat ik deze rit schieten, heb er een hekel aan om weg te rijden als het al hoost. |(
 
Er moet zondag wel wat uitzicht zijn op wat droogs, anders laat ik deze rit schieten, heb er een hekel aan om weg te rijden als het al hoost. |(
Ik zal mijn sigaren in een waterdicht doosje steken, dan hebben we uitzicht op wat droogs, al is het tijdens de pauzes. :9

Dat wil zeggen, als ik ten minste mijn span voor die tijd nog aan de praat weet te krijgen, gisteren had-ie geen zin. :(
 
Ik zal mijn sigaren in een waterdicht doosje steken, dan hebben we uitzicht op wat droogs, al is het tijdens de pauzes. :9

Dat wil zeggen, als ik ten minste mijn span voor die tijd nog aan de praat weet te krijgen, gisteren had-ie geen zin. :(
Busje start(hulp)piloot (=ether) kopen bij een benzine pomp dan loopt hij direct.

sigaren mogen wel zeiknat worden :X :+
 
Busje start(hulp)piloot (=ether) kopen bij een benzine pomp dan loopt hij direct.

sigaren mogen wel zeiknat worden :X :+
Ik loop zo gelijk even langs de BP om de hoek, wat de sigaren betreft die kan ik van tevoren nog even in de humidor leggen. Zijn ze wel lekker vochtig, maar toch nog droog genoeg om lekker te branden. :9

...

Heb net even een bussie van die zooi gehaald en geprobeerd met het gevolg dat mijn buren gelijk eenstuk minder vrolijk werden, ikzelf daarentegen voelde mijn humeur omhoog schieten toen het vehikel na een paar trappen begon te schreeuwen en te roken zoals hij nog maar zelden gerookt had. Hulde en dank voor de tip! :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Heb net even een bussie van die zooi gehaald en geprobeerd met het gevolg dat mijn buren gelijk eenstuk minder vrolijk werden, ikzelf daarentegen voelde mijn humeur omhoog schieten toen het vehikel na een paar trappen begon te schreeuwen en te roken zoals hij nog maar zelden gerookt had. Hulde en dank voor de tip! :} :} :}
Goed spul he. Is een must bij een brik.

Volgende tip: stop met roken is veel beter voor alles en iedereen en je spaart binnen een jaar een nieuwe motor bij elkaar door je poen niet aan rookbelasting te verknallen. :P
 
Goed spul he. Is een must bij een brik.

Volgende tip: stop met roken is veel beter voor alles en iedereen en je spaart binnen een jaar een nieuwe motor bij elkaar door je poen niet aan rookbelasting te verknallen. :P
Zit een kern van waarheid in, maar ik kan oop stoppen met brikrijden zodat ik nog meer geld overhoud om in tijden van verveling te gaan zitten tellen. :P
 
Ik ben er klaar voor,
olie is nagekeken ik heb haar maar niet gepoetst
anders is het geen echt Brik })
full
 
t moet wel mooi weer zijn
anders kom ik nie :+
jaja kweet t ben n watje
 
Zitten hier soms een stelletje berbers die hier op vakantie zijn en deze week voor het eerst in hun leven water uit de lucht hebben zien vallen? :? Welke Hollander is er nou bang voor een beetje regen? Ik vind het eigenlijk pas echt leuk worden als het gaat ijzelen, maar ik rij dan ook om m'n span. })

Hoe dan ook - voor degenen die niet in water oplosbaar zijn - ik vertrek om 10.00 vanaf BP-station Muiderberg, wie mee wil rijden zie ik daar wel en wie dit te vroeg vindt haalt me wel in op de A1. Tot morgen! :]
 
Hoe dan ook - voor degenen die niet in water oplosbaar zijn - ik vertrek om 10.00 vanaf BP-station Muiderberg, wie mee wil rijden zie ik daar wel en wie dit te vroeg vindt haalt me wel in op de A1. Tot morgen! :]
Ik neem aan dat als ik daar om 10.10 ben, ik nog met HPLaverda mee kan rijden...


Op zaterdag 04 oktober 2003 16:25 schreef Jessy het volgende:
t moet wel mooi weer zijn
anders kom ik nie :+
jaja kweet t ben n watje
Mooi weer is uitgesloten, af en toe droog kan wel.
 
Hoe dan ook - voor degenen die niet in water oplosbaar zijn - ik vertrek om 10.00 vanaf BP-station Muiderberg, wie mee wil rijden zie ik daar wel en wie dit te vroeg vindt haalt me wel in op de A1. Tot morgen! :]

Ik heb mezelf voorzien van een leuk regenjasje (broek had ik al) en ben morgen 10.00 bij de BP (is toch eerste pomp na de brug :? )
 
Op zaterdag 04 oktober 2003 17:59 schreef dokkie het volgende:Ik neem aan dat als ik daar om 10.10 ben, ik nog met HPLaverda mee kan rijden...Mooi weer is uitgesloten, af en toe droog kan wel.

Heej dokkie..ik spreek je morgen wel over je bon, kan ik je misschien ff paar tips geven ;)
 
t moet wel mooi weer zijn
anders kom ik nie :+
jaja kweet t ben n watje
Het is altijd mooi weer, je moet er alleen wel de schoonheid van willen zien. 8-)

En anders vragen we Bachus gewoon of hij je op sleeptouw neemt, van de trekkracht van dat span winnen je remmen het toch niet. :+
 
Als ik alles zo lees geloof ik
dat ik niet bij de Mac D. te Hoorn
hoef te stoppen. Dan maar gelijk door naar Muiden??
Ik ben er op tijd.
full


Of toch nog kijken bei Zaandam!?
 
Laatst bewerkt:
Ik had goeie hoop dat ik mee kon gaan.
Ik had de binnenvoering al in mijn jas gezet.
De hele dag geen telefoon gehad tot 5 min terug :(
Ik moet morgen werken '(
Iig heel veel plezier iedereen en misschien tot een volgende keer.

Ps. Ik kan nu ook niet te zuipen vanavond,dus ikzelf ben morgen ook niet eens in brikstatus :(
 
Als ik alles zo lees geloof ik
dat ik niet bij de Mac D. te Hoorn
hoef te stoppen. Dan maar gelijk door naar Muiden??
Ik ben er op tijd.
(Afbeelding)

Of toch nog kijken bei Zaandam!?
Nu ik alles zo lees is hoorn+zaandam idd vrij zinloos. Dus als je op A7 nu de afslag zuidoost beemster/Purmerend neem. (1e afslag na viaduct N240) en daar om 9:45 ga staan wachten onder het viaduct (=brug over NH kanaal) stop ik daar ook ff. Zijn we om 10:15 in Muiden voor Dokkie. Vinden we Prinsje en Elsjo wel op A1.
 
Laatst bewerkt:
Nu ik alles zo lees is hoorn+zaandam idd vrij zinloos. Dus als je op A7 nu de afslag zuidoost beemster/Purmerend neem. (1e afslag na viaduct N240) en daar om 9:45 ga staan wachten onder het viaduct (=brug over NH kanaal) stop ik daar ook ff. Zijn we om 10:15 in Muiden voor Dokkie. Vinden we Prinsje en Elsjo wel op A1.

Doe ik, tot morgen
full
 
Ik hoop dat het allemaal goed gegaan is. Ik moet jammer genoeg melden dat de reden dat ik niet meeging ook de waarheid is geworden, ik heb het dus niet voor niets afgezegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan