OBTT 8 vanuit het zuiden

Ik denk dat ik al problemen ga krijgen om alleen al in Veghel te komen :P
Kunnen manlief en ik niet al eerder ergens aanhaken :? :+
Lukt natuurlijk alleen als ik toch nog een vervanger kan regelen voor mijn nachtdienst, anders moet ik gewoon vol gas tegen 110 per uur richting verzamelpunt...meteen vanuit het werk :X

[edit]
Hoe lang is het eigenlijk rijden vanf de IKEA Ekkersrijt naar Veghel?
[/edit]
 
Ik denk dat ik ergens aanhaak vlak voor de A12 op de A50 bij die Texaco net voorbij Heteren.

Hoe laat is men daar ongeveer dan ?

En als ik het zo bekijk dan zal de groep uit DenHaag ook daar de A12 over rollen.
Ook daar ergens aanhaken of op het toeval laten dat we ze treffen ?

Als ik het goed heb is dat "de slenk" hier zijn we ca. een uurtje na vertrek uit Veghel. Evt belletje doen als we vertrekken in veghel :? Hier is het dan niet stoppen, maar gewoon aanhaken als we voorbij komen want......

Bij "de somp" zijn we ongeveer 1.15-1.30 na vertrek uit Veghel. Hier kunnen we evt. afspreken met "afd. Den Haag" rond 9.30-9.45.
 
Als ik het goed heb is dat "de slenk" hier zijn we ca. een uurtje na vertrek uit Veghel. Evt belletje doen als we vertrekken in veghel :? Hier is het dan niet stoppen, maar gewoon aanhaken als we voorbij komen want......

Bij "de somp" zijn we ongeveer 1.15-1.30 na vertrek uit Veghel. Hier kunnen we evt. afspreken met "afd. Den Haag" rond 9.30-9.45.
proberen :]
 
Ik denk dat ik al problemen ga krijgen om alleen al in Veghel te komen :P
Kunnen manlief en ik niet al eerder ergens aanhaken :? :+
Lukt natuurlijk alleen als ik toch nog een vervanger kan regelen voor mijn nachtdienst, anders moet ik gewoon vol gas tegen 110 per uur richting verzamelpunt...meteen vanuit het werk :X

[edit]
Hoe lang is het eigenlijk rijden vanf de IKEA Ekkersrijt naar Veghel?
[/edit]
Ik zat te denken aan het shell tankstation aan de john f kennedylaan (ik geloof net ten noorden van de airbornelaan) als pre-pre-pre-afspreekplek.

Da's een half uurtje van mcVeghel ongeveer.


Asjewil mogen jullie me ook weer thuis af komen halen. ;)
 
Ik zat te denken aan het shell tankstation aan de john f kennedylaan (ik geloof net ten noorden van de airbornelaan) als pre-pre-pre-afspreekplek.

Da's een half uurtje van mcVeghel ongeveer.


Asjewil mogen jullie me ook weer thuis af komen halen. ;)

Zou moeten lukken als ik van huis uit vertrek.
Als ik vanaf t werk kom schiet ik meteen de snelweg op richting t Noorden, dan is Geldrop een beetje om...(vanuit Valkenswaard) dan zou t idd gemakkelijker zijn om in E'hoven ergens af te spreken, maar dat weet ik vrijdagavond pas :X
 
Ik denk dat ik ergens aanhaak vlak voor de A12 op de A50 bij die Texaco net voorbij Heteren.

Hoe laat is men daar ongeveer dan ?

En als ik het zo bekijk dan zal de groep uit DenHaag ook daar de A12 over rollen.
Ook daar ergens aanhaken of op het toeval laten dat we ze treffen ?
Ik denk dat ik daar ook naar toe kom.
Is iig een stuk handiger dan eerst naar Veghel. Hoe laat??
Of wordt er met de groep 'Den Haag' bij 'de somp' afgesproken??

Misschien ook iets voor Roeltje? Je komt practisch langs mijn huis rijden.(N65)

Kennen we samen :)
(Misschien nog meer Bosschenaren e.o.)???
 
Ik denk dat ik daar ook naar toe kom.
Is iig een stuk handiger dan eerst naar Veghel. Hoe laat??
Of wordt er met de groep 'Den Haag' bij 'de somp' afgesproken??

Misschien ook iets voor Roeltje? Je komt practisch langs mijn huis rijden.(N65)

Kennen we samen :)
(Misschien nog meer Bosschenaren e.o.)???

Beginpost is aangepast
 
nee dat was ik niet, ik heb hem gewoon meegereden.. maar dit jaar wil ik met m'n vriendinneke kome (achterop bij mij) en da op 'n cb350fje dus dan zal 't nog tegevallen om dan terug te rijden na de toer..

Roeltjeh, dan rijd ik wel met je mee terug, of ook heen, houd er zelf wel van om op de snelweg rustig aan te rijden. Snelheidje van 100-110 vind ik het lekkerste.
 
Ik denk dat ik daar ook naar toe kom.
Is iig een stuk handiger dan eerst naar Veghel. Hoe laat??
Of wordt er met de groep 'Den Haag' bij 'de somp' afgesproken??

Misschien ook iets voor Roeltje? Je komt practisch langs mijn huis rijden.(N65)

Kennen we samen :)
(Misschien nog meer Bosschenaren e.o.)???
ja hiero bosschenaar.
 
:?

Tis toch zondag al? Of zit jij in een andere tijdzone? Of begrijp ik het weer es niet?

:?
Whoops, was de megameeting waar ik mee in mn hoofd zat :X

Ik ga gelijk mn kalender weer bijelkaar plakken want alle blaadjes waren er al af voor een week extra :+
 
Ik ben van plan om op tijd bij de Mc in Veghel te zijn, maar kan eventueel ook nog eerst naar de Kennedylaan of de IKEA in Eindhoven.
Wie is er dan waar en hoe laat :?

 
Ik heb me er toch even verdiept in waar wij (west en zuid) elkaar kunnen ontmoeten. Dat tankstation aan de A50 lijkt mij niet handig als ontmoetingspunt. Ik heb namelijk een route over de A1 uitgestippelt. Dan moeten we de A50 oprijden en ergens keren.
Beter is het als jullie de A1 oprijden tot Tankstation De Paal (Vlakbij Wilp) dan kunnen we daar om 10.15 zijn.
 
Ik ben van plan om op tijd bij de Mc in Veghel te zijn, maar kan eventueel ook nog eerst naar de Kennedylaan of de IKEA in Eindhoven.
Wie is er dan waar en hoe laat :?
Op het moment nog niemand volgens mij. :?

Als CadCatz recht van d'r werk komt zouden hunnie 3en en ikku daar kunnen beginnen. De overigen brikkers met wie ik buiten MF in noord eindhoven af zou spreken hebben allemaal (met reden ;) ) afgehaakt.


En anders ga ik ook rechtstreeks naar Veghel. :]
 
Op het moment nog niemand volgens mij. :?

Als CadCatz recht van d'r werk komt zouden hunnie 3en en ikku daar kunnen beginnen. De overigen brikkers met wie ik buiten MF in noord eindhoven af zou spreken hebben allemaal (met reden ;) ) afgehaakt.


En anders ga ik ook rechtstreeks naar Veghel. :]
Hou ik 't gewoon in de gaten, beginnen jullie eerder haak ik graag aan anders in Veghel :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan