OBTT 8 vanuit het zuiden

magnamaniac

MF fossiel
Donateur
25 jul 2002
29.204
3.488
land van maas en waal
Het lijkt me wel gezelliger om met een groep uit het zuiden naar Twente te rijden, vandaar het idee om gezamelijk te rijden.
Ikzelf had gedacht aan de McDonalds in veghel, nog bekend van de Vorige OBT. Dit ligt vlakbij de A50 richting het noorden om in twente uit te komen. Volgens de routeplanner is het 1uur en 38 minuten rijden met een gemiddelde van 100 KM/u.
om wat langzamer tempo in te calculeren lijkt 8.15 uur vertrekken me een goed idee.

Er is al een verzoek geweest iemand op te pikken rond Arnhem, zodra iemand daar een geschikte lokatie weet (Een tankstation aan de snelweg lijkt me een goed idee, kan CadCatz meteen bijtanken) kunnen we daar een kwartiertje voor uittrekken, zijn we nog mooi op tijd in Hengelo en kunnen we nog de benen strekken en andere brikken besnuffelen voor de rit aanvangt.

Meld je hier ff aan of je mee vertrekt uit veghel, dan weten we wanneer we nog iemand missen.

zie hier voor het topic van de OBT zelf.
en hier voor Den Haag/PPP

rond 9.15-9.30 zijn we bij tankstation "de Slenk" ten westen van Arnhem, hier kan niels aanhaken. Hier is het dan niet stoppen, maar gewoon aanhaken als we voorbij komen want......

Bij "DE Paal" vlak na Apeldoorn aan de A1 zijn we ongeveer 10.00-10.15 Hier ontmoeten we de mensen vanuit Den Haag (stelletje lastpakken met hun route over de A1 ;) ) en rijden gezamelijk verder.
 
Laatst bewerkt:
om wat langzamer tempo in te calculeren lijkt 8.15 uur vertrekken me een goed idee.
[me]Cadcatz is als het een beetje tegenzit pas om 07.00 uur klaar met werken... :X
[/me]

(Een tankstation aan de snelweg lijkt me een goed idee, kan CadCatz meteen bijtanken) kunnen we daar een kwartiertje voor uittrekken
:} voor het gedeelte tussen de haakjes...

B| Zolang heb ik echt niet nodig om te tanken hoor



:+
 
om wat langzamer tempo in te calculeren lijkt 8.15 uur vertrekken me een goed idee.

Pfffff, wel vroeg hoor :X

Maar je moet er wat voor over hebben

Ben d'r bij.
Yahooo :] :]
 
Laatst bewerkt:
OIs inderdaad wel ver/?'";*#$% vroeg op een zondag.
Moet het toch wel een ontzettend mooie en gezellige rit worden om alles goed te maken *D









[me] BB is daar niet bang voor, gezellig zal het zeker worden en mooi ook wel[/me]
 
veghel ligt niet helemaal op de route voor mij maar opzich wel 'n goed idee.. blijft er van jullie iemand slape in twente??
 
veghel ligt niet helemaal op de route voor mij maar opzich wel 'n goed idee.. blijft er van jullie iemand slape in twente??
Was jij dat die de vorige OBTT alleen hebt zien beginnen en eindigen :?
Dan heb je nog iets goed te maken ;)
Zorg dat je d'r bij bent :] :]
 
nee dat was ik niet, ik heb hem gewoon meegereden.. maar dit jaar wil ik met m'n vriendinneke kome (achterop bij mij) en da op 'n cb350fje dus dan zal 't nog tegevallen om dan terug te rijden na de toer..
 
nee dat was ik niet, ik heb hem gewoon meegereden.. maar dit jaar wil ik met m'n vriendinneke kome (achterop bij mij) en da op 'n cb350fje dus dan zal 't nog tegevallen om dan terug te rijden na de toer..
Als het goed is gaat bij mij m'n dochter achterop, dus we kunnen mekaar wat dat betreft wel een hand geven. 8-)
Maar gaat die olieboer van de vorige OBTT nou ook mee of weet je dat nie.
 
maja jij rijd op 'n bmw cruiser met 1200cc's onder je kont ik op 'n klein honda brikje
10 punten voor jou. :) (en 7eneenhalve punt voor j@@st :P )

Met zo'n honda brikje (400cc uitvoering) ben ik meerdere keren naar italie op vakantie geweest, ook met vriendin achterop (&tent&bagage). Is goed te doen hoor. ;)


Ik zal er zijn om 8.15uur te Veghel. Misschien neem ik nog wel 1of2 brikkers meer mee, maar dat laat ik aan het eind vd week nog wel ff weten.
(heel misschien is de crashbike wel weer paraat tegen die tijd 8-) )
 
Over dat tankstation bij/voorbij Arnhem...
Op de A50 nét voorbij Arnhem richting Apeldoorn is er een Shell-station genaamd "de Somp" (als ik die naam tenminste goed heb onthouden... 8-) )
 
Over dat tankstation bij/voorbij Arnhem...
Op de A50 nét voorbij Arnhem richting Apeldoorn is er een Shell-station genaamd "de Somp" (als ik die naam tenminste goed heb onthouden... 8-) )
Heb je goed onthouden 8-)


geloof ik....

Is trouwens wel een flink stukkie voorbij Arnhem hoor. Ligt net voor knp Beekbergen, bij Appeldorp.
 
Ik denk dat ik ergens aanhaak vlak voor de A12 op de A50 bij die Texaco net voorbij Heteren.

Hoe laat is men daar ongeveer dan ?

En als ik het zo bekijk dan zal de groep uit DenHaag ook daar de A12 over rollen.
Ook daar ergens aanhaken of op het toeval laten dat we ze treffen ?
 
ik moet nog ff kijke of ik meerijd want ik zit nu nog ziek thuis vanaf donderdag al :@!.. en heb net 'n peneciline kuur van 7 dage gehad.. dus hoop dat ik beter ben en dat ik geen andere verplichtingen heb..

en ja 7,5 ik teken d'r voor op school hor :)
 
Ik denk dat ik ergens aanhaak vlak voor de A12 op de A50 bij die Texaco net voorbij Heteren.

Hoe laat is men daar ongeveer dan ?

En als ik het zo bekijk dan zal de groep uit DenHaag ook daar de A12 over rollen.
Ook daar ergens aanhaken of op het toeval laten dat we ze treffen ?
Kunnen we niet een pompstation net ten noorden van Arnhem nemen waar de A12 op de A50 komt.
Kunnen de losse rijders, de groep uit Den Haag en de groep uit het zuiden daar tanken en verzamelen.
Wie weet daar een geschikte plek?
 
Het is ongeveer een uur vanuit Veghel naar knooppunt Waterberg net boven arnhem. Als iemand een benzinepomp daar in de buurt weet kunnen we een tijd afspreken om A) nog wat mensen op te pikken en b) af te spreken met "afdeling den haag"
 
Terug
Bovenaan Onderaan