OBTT8 vanuit Den Haag (PPP-Rijswijk)

DrsRob

MF veteraan
14 dec 2002
7.105
229
Leiderdorp
Zondag 5 september is de Oude Brikkers go Twente Tour - OBBT8


Op verzoek start ik hierbij een topic voor de mensen die vanuit het westen van Zuid-Holland naar de 8e aflevering van de oude brikken tour gaan.
Net als vorige keren starten we weer vanaf de Plaspoelpolder in Rijswijk, inmiddels welbekend bij de vaste brikkers.

Het start-tijdstip voor de OBTT8 is 11.00 uur in Hengelo. De reistijd is uitgerekend op 1¾ uur. Als we daar een kwartier voor laag tempo bij optellen moeten we uiterlijk 9.00 uur vertrekken van af de PPP. Ik zou dus zeggen: verzamelen om 8.30 uur.

Om ca. 10.15 stoppen we bij het tankstation De Paal aan de A1 bij Wilp, waar we de zuid-groep ontmoeten.

De volgende mensen hebben zich aangemeld:

drsrob (XJ550, die de ton gaat halen)
Oude Brikker (als de watergordijntjes open zijn)
Hondafour (in skipak)
Henkes (op de Troll) - kanis onverwachts verhinderd zijn
Dirk130 (met nieuwe voorband) kwam zonder aanmelding :( :P
 
Laatst bewerkt:
:? Wil ik mij hier aanmelden,.....sta ik daar al. B|


;)

Ik kom dan iig op mijn XT600 "The City Troll" die na 5 maanden eindelijk klaar is. :]
 
:? Wil ik mij hier aanmelden,.....sta ik daar al. B|


;)

Ik kom dan iig op mijn XT600 "The City Troll" die na 5 maanden eindelijk klaar is. :]
Dus niet op je Duc?(ben geen kei in uit elkaar houden van motortypen)
Gaarne een ploatie van uw XT600.
Hopelijk gaat alles goed me je pa en ben je er bij!
 
Heeeeee piepeltjes, wij vanuit het zuiden vertrekken zo ca. 8.30 en zullen zo rond 9.30-9.45 bij tankstation "de Somp"aan de A50 net onder apeldoorn zijn. Hier bij elkaar "aanhaken" :?
 
Alleen als DrsRob het goed vindt,... O-)

;)
:+

Jongens, ik heb op dit moment andere dingen aan mijn hoofd. Qua tijd lukt 't wel, geloof ik. Maar kunnen jullie het alsjeblieft onderling regelen. Ik zet eventuele afspraken wel in mijn beginpost.
Ik denk wel dat ik gewoon kom, maar ik weet het niet helemaal zeker.
 
WIJ!!

we hebben gvd#@%$#% niet voor niets oppas geregeld voor de honden en andere afspraken verzet. Al regent het pijpestelen, wij gaan. nou oke, dan denk ik toch ook niet
Vanavond checken of de magna het wer doet na de revisie, gisteravond gebeurde er niet veel---> bijna lege accu |(
 
WIJ!!

we hebben gvd#@%$#% niet voor niets oppas geregeld voor de honden en andere afspraken verzet. Al regent het pijpestelen, wij gaan. nou oke, dan denk ik toch ook niet
Vanavond checken of de magna het wer doet na de revisie, gisteravond gebeurde er niet veel---> bijna lege accu |(
Magna, voor sommige mensen is er overmacht in het spel. Check je topics eens.
 
Magna, voor sommige mensen is er overmacht in het spel. Check je topics eens.
Ik heb me er toch even in verdiept. Dat ontmoetingspunt lijkt mij niet handig. Ik heb namelijk een route over de A1 uitgestippelt. Dan moeten we de A50 oprijden en ergens keren. Beter is het als jullie de A1 oprijden tot Tankstation De Paal (Vlakbij Wilp) dan kunnen we daar om 10.15 zijn.
 
Ik heb me er toch even in verdiept. Dat ontmoetingspunt lijkt mij niet handig. Ik heb namelijk een route over de A1 uitgestippelt. Dan moeten we de A50 oprijden en ergens keren. Beter is het als jullie de A1 oprijden tot Tankstation De Paal (Vlakbij Wilp) dan kunnen we daar om 10.15 zijn.
De groep zuid is accoord; openingspost aangepast!
 
'T is maar 'n (gek?) idee.... :?

Maar ik neem aan dat de mensen uit de richting Den Haag e.d. het eerste stuk over de A12 komen op weg naar tankstation De Paal
Ik weet namelijk een mooie weg binnendoor vanaf afslag Veenendaal (waar ook de "Megameeting" McDonalds aan ligt) en daarmee snij je minstens 20 KM. af en zeker 10 Minuten in tijd.

( Is binnendoor via Ede/Otterlo/dan bij Apeldoorn de A1 op en zit je zo bij De Paal, je snijdt zo het stuk richting Arnhem af )

Het is maar 'n idee, en ff weg van de snelweg.

Als er animo voor is hoor ik 't wel..
 
Laatst bewerkt:
'T is maar 'n (gek?) idee.... :?

Maar ik neem aan dat de mensen uit de richting Den Haag e.d. het eerste stuk over de A12 komen op weg naar tankstation De Paal
Ik weet namelijk een mooie weg binnendoor vanaf afslag Veenendaal (waar ook de "Megameeting" McDonalds aan ligt) en daarmee snij je minstens 20 KM. af en zeker 10 Minuten in tijd.

( Is binnendoor via Ede/Otterlo/dan bij Apeldoorn de A1 op en zit je zo bij De Paal, je snijdt zo het stuk richting Arnhem af )

Het is maar 'n idee, en ff weg van de snelweg.

Als er animo voor is hoor ik 't wel..
veenendaal??????????daar komen we niet voorbij hoor !!!!!wij gaan bij utrecht via amersfoort zeg maar naar apeldoorn
 
Terug
Bovenaan Onderaan