OBW -Hemelvaart 2010

o ja, als er kosten gemaakt zijn, ivm. reservering en zo, laat asjeblief ff weten, kan ik dat alsnog voldoen.....
 
@nne,
mooi dat je toch veilig bent thuisgekomen en bedankt voor het matje, ik zal er zuinig op zijn.....
heb net wel mijn 12v ladertje opgeblazen, bij het fabriseren van een 12v aansluiting op de motor toch de + en - omgewisseld. En zo'n klein glaszekeringetje heb ik natuurlijk weer niet liggen....
 
@nne,
mooi dat je toch veilig bent thuisgekomen en bedankt voor het matje, ik zal er zuinig op zijn.....
heb net wel mijn 12v ladertje opgeblazen, bij het fabriseren van een 12v aansluiting op de motor toch de + en - omgewisseld. En zo'n klein glaszekeringetje heb ik natuurlijk weer niet liggen....
die heb ik dan ws weer wel..... :+

@ Bloemm- zo lang in mijn ootootje zitten gaat ook niet werken met die rug, is maar een Bella, heeft niet van die geweldige stoelen
 
Volgens google rij ik al 1u25m om vanuit Nijkerk in Helmond te komen, toch 120 km.....
 
die heb ik dan ws weer wel..... :+

@ Bloemm- zo lang in mijn ootootje zitten gaat ook niet werken met die rug, is maar een Bella, heeft niet van die geweldige stoelen

Jammer dat je er niet bij gaat zijn '(
Knuffeltje :j
 
Ik heb er ook zin in!!

Maar lijf en motor willen niet. Net een "proefritje" gemaakt naar Duncan om de slaapmat af te leveren. Lijf leek op de heenweg heel aardig- motor daarintegen niet. Liep niet op 4 pootjes, sloeg 100x af B|
Terugweg motor een stuk beter (slechts 2x afgeslagen, zij het op onmogelijke plekken: middenop een rotonde, en midden op kruising |( ), maar lijf deed het een stuk minder.

Met een bokkige, onwillige motor en een zeurende rug lijkt het me geen goed plan om zoveel kilometers te maken. Ik vind mezelf heeeeeeeeeel erg zielig nu '( . Ik durf het echt niet aan. Staat ook zo slordig als het ineens in je rug schiet tijdens het rijden, en jed ligt ineens met motor en al op de grond, of je hebt 's ochtens hulp nodig om je tent (die sowieso al met hulp opgezet had moeten worden) om je heen weg te halen omdat je niet overeind komt.... en hoe komt motor en zooi dan weer in Nederland??

Ik wens jullie vreselijk veel plezier- als ik maar geen "leuke" foto's hoef te zien na afloop B|
had nog wel extra lekkere koffie gemalen, zijden binnenslaapzak klaargelegd, extra fleece dekentje geregeld, tomtom klaargezet (zelf routes verzinnen gaat nu weer niet, want de software staat op de dode puter, en kan niet overgezet worden), enzenzenz- kortom, was er helemaal klaar voor.....

[me="@nne"]gaat wel zielig en vol zelfmedelijden in een hoekje zitten huilen[/me]
-O- :j
 
Ik zal nog eens voorwerk gaan doen _O-
Briefje kan ik wel thuislaten nu :+

@nne.... balen dat het niet lukt -O-

Betreft Riff Raff.... had het wel gelezen maar even niet in mijn boordcomputer opgeslagen :X

Nu nog duimen dat Bikermouse en Lief draakje alsnog meegaan :/
 
Nope, die gaan niet mee, helaas :/
Draakje kan nog geen handschoen aan en al helemaal zich niet goed vasthouden
@Draakje nog ff *dikke knuf*
 
En wij zijn weer thuis.
Een hele gezellige avond gehad in Utscheid, maar door het koude weer wilde mijn spieren niet zo meewerken :(
Dus Magna en ik hebben besloten om maar weer naar huis te gaan.
 
En wij zijn weer thuis.
Een hele gezellige avond gehad in Utscheid, maar door het koude weer wilde mijn spieren niet zo meewerken :(
Dus Magna en ik hebben besloten om maar weer naar huis te gaan.

Zo, dat is van korte duur geweest. '( Maar zo was er natuurlijk ook niet veel meer aan en om erger te voorkomen, een Wijs besluit. :Y

Wij zijn zo blij dat we besloten hebben om niet te gaan. Dit was zeker niet goed geweest voor Brêge-miss haar schouder.

Als troost een knuffel van ons uit Friesland.
 
Zo, dat is van korte duur geweest. '( Maar zo was er natuurlijk ook niet veel meer aan en om erger te voorkomen, een Wijs besluit. :Y

Wij zijn zo blij dat we besloten hebben om niet te gaan. Dit was zeker niet goed geweest voor Brêge-miss haar schouder.

Als troost een knuffel van ons uit Friesland.
Nee dan hadden jullie waarschijnlijk met ons weer mee terug gereden

Thankss :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan