OCC look-a-like's helpen Baksteen op 3 wielen !! *O*

:?

op de 10e zijn er bv veel foto's geplaatst... zie je daar helemaal geen foto's staan :? :?

Een virus verpest al een aantal dagen m'n pc. Inmiddels is het één en ander weer hersteld en heb ik de foto's gezien.

Ziet er goed uit allemaal, vooral dat kuipje O-)
 
Laatst bewerkt:
heeft mura intussen al een blokje gereden op "haar" motor met zijspan?

:N ..... best -O- maar dat gaat absoluut nog komen !!!!

Wel een paar keer met z'n 4en weg geweest, maar op de momenten dat ik eraan denk om even te wisselen zit je net gewoon in het drukke verkeer en daarna vergeet ik een rustig plekkie op te zoeken... |(


Span word wel regelmatig gebruikt, fun, danwel woon-werk danwel idd als kids-tranporteur. Practische waarde is behoorlijk hoog !! :)







Een virus verpest al een aantal dagen m'n pc. Inmiddels is het één en ander weer hersteld en heb ik de foto's gezien.

Ziet er goed uit allemaal, vooral dat kuipje O-)

Ziet er niet alleen goed uit... rijdt ook goed *D
Zelfs zonder stuurdemper...als je eraan gewent bent }) :P





Kuipje is mega !! Past gewoon bij de uitstraling van de bak en..... alhoewel ik eigenlijk wel graag met m'n neus in de wind hang.... bij regen blijkt ie ver boven verwachtingen te functioneren !!! Als je een beetje snelheid kunt blijven houden verbaast het me hoe droog je blijft *O*





En de Vetter Windjammer kuip die ik nog had liggen is vorige week aan Bachus gedoneerd *D
 
Laatst bewerkt:
Kuipje is mega !! Past gewoon bij de uitstraling van de bak en..... alhoewel ik eigenlijk wel graag met m'n neus in de wind hang.... bij regen blijkt ie ver boven verwachtingen te functioneren !!! Als je een beetje snelheid kunt blijven houden verbaast het me hoe droog je blijft *O*

Hmm... mijn kawa vond het vervelender om nat te worden dan de bestuurder...

Kortom: een dagje in de regen was voldoende om daarna niet meer te willen starten... :(
 
Wat is eigenlijk ongeveer de top en de 'aangename cruise-snelheid' van jouw span?
 
Wat is eigenlijk ongeveer de top en de 'aangename cruise-snelheid' van jouw span?

zo...terug vanuit France... :)






top: Best hard :Y
Denk dat ie de 135 - 145 nog zal halen ongeveer. "Normaal" rijdbaar.


Aangenaam cruisen... ergens tussen de 80 en 110 meestal. :)





het zou namelijk eventueel best misschien een klein beetje zo kunnen zijn de kilometer per uur meter van de Kwaak een beetje kapot is O-)
 
Laatst bewerkt:
zo...terug vanuit France... :)






top: Best hard :Y
Denk dat ie de 135 - 145 nog zal halen ongeveer. "Normaal" rijdbaar.


Aangenaam cruisen... ergens tussen de 80 en 110 meestal. :)





het zou namelijk eventueel best misschien een klein beetje zo kunnen zijn de kilometer per uur meter van de Kwaak een beetje kapot is O-)

Welkom terug :W
 
Schop .Het is nu officieel :ik ben oud. Zit met melancholie topic door te lezen. Mensen die niet meer onder ons zijn 😢 ,mensen die niet meer op het forum actief zijn en mensen die ik niet zo mis 😇 Het clubhuis is er nog ,is er nou niemand die een span aangebakken wil hebben ? Of desnoods een plantentafeltje gelast?Het was toch wel heel gezellig .
 
Schop .Het is nu officieel :ik ben oud. Zit met melancholie topic door te lezen. Mensen die niet meer onder ons zijn 😢 ,mensen die niet meer op het forum actief zijn en mensen die ik niet zo mis 😇 Het clubhuis is er nog ,is er nou niemand die een span aangebakken wil hebben ? Of desnoods een plantentafeltje gelast?Het was toch wel heel gezellig .

Mee eens, mee eens...... maar het is toch vreselijk waardevol dit topic terug te lezen en te denken: Daar was ik bij !!

Niet dat het voor de rest van de wereld zo indrukwekkend was...helemaal niet, niemand die er ook maar een seconde bij stil stond.

Maar ik kijk erop terug als een dag waar volkomen vreemden bij elkaar kwamen en bijzonder onzelfzuchtig bezig gingen met materiaal dat zo uit een oud ijzer bak had kunnen komen en na een paar uur fun en plezier rolde er een zijspan naar buiten die voor heel wat uurtjes plezier heeft gezorgd.

Dat soort dagen zijn geweldig en die koester ik :)

Ik ben momenteel zo mobiel als m'n rolstoel me kan brengen maar zoiets als deze dag kan vast en zeker nog eens ontstaan !!!
Al moet ik er een Kawa en een bult oud ijzer voor kopen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan