OCD Niveau 1 Zolder

gsxr-er

MF'er
10 jul 2001
174
0
Utrecht
Heeft iemand ervaring met de OCD 1 cursus die op Zolder wordt gegeven. Als het nog kan ga deze 5 september namelijk doen?
 
geen ervaring mee vrees\'k.. maar euhh.. cursus op Zolder? heb je zelf misschien wat meer info?
 
Ik weet niet preceis hoe je een link moet posten maar kijk maar eens op www.motorsportschool.be.

OCD Niveau 1 is een cursus circuitrijden voor mensen met weinig of geen cicruit ervaring met volgens de info goede begeleiding. 2 instructeurs op iedere 10 deelnemers. Verder weet ik er ook niet zo veel vanaf, mijn deelname (als ik niet te laat ben) is een beetje een gok.
 
Gewoon de Belgische versie van TOMS dus :)
topicje over Toms (door de deelnemers van de laatste: http://www.motor-
forum.nl/forum/topic.php?id=825

Wel klote dat die motorsport van 5 september da laatste van dit jaar is.. no way dat ik tegen dan m\'n motor gerepareerd terug heb ;(

BTW, ik veronderstel dat je Belg bent? Vanwaar ergens? (Turnhout hier) :)
 
hehe, dat BMW gedoe lijkt me wel kewl.

Voor slecht 5.900 BEF krijgt u :

. een omnimum verzekerde BMW R 1100 S

. een volledige dag motorsportopleiding door ervaren instructeurs

. ontbijt met ontvangst door BMW medewerkers, en \'s middags een drie gangen menu
En slechts een franchise van 30.000 dus geen ramp als je die motor in de prak rijdt :)
Lees ook nergens dat je zelf een BMW moet bezitten dus misschien daar maar eens een keertje inschrijven :)
 
De TOMs lijkt me wat extremer maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb de TOMS helaas gemist door overdreven lang twijfelen. Toen ik de verhalen van duderuud las baalde ik als een stekker. Dus nu ga ik mijn geluk maar eens in Belgie zoeken. Ik ben overigens geen Belg.

jammer dat je motor in de prak ligt anders hadden we elkaar daar kunnen ontmoeten. Twee
gsxr-en .....niet slecht 8-) .

Ik moet overigens nog bericht krijgen dat ik ook echt mee mag doen. Ze zijn wat traag in de beantwoording van de mail.

Dat BMW gedoe is inderdaad misschien ook wel leuk, ik ben niet zo\'n BMW liefhebber maar er eens lekker mee over het cicruit rijden kan nooit kwaad. Ik moet er wel eerst voor naar mijn BMW dealer zi ik.
 
O ja....volgens mij mag je als je ook de OCD niveau 2 cursus hebt gedaan ook meedoen aan het vrij rijden op Zolder. Dan kun je dus relatief goedkoop (ƒ200 dacht ik)op vrijdagmiddag knallen op het circuit.

Op circuit Lelystad kan dit ook regelmatig maar dat is geen echt race circuit, vandaar dat ik wel een kennis wil maken met Zolder.
 
Volgens mij zit 5 sept. al volgeboekt!
Een paar weken geleden heeft een maat van mij het ook geprobeerd, en toen was de mededeling: VOL
Dus ik hoop dat je meer succes hebt.
Groetjesszzzzz.....
 
hmmm..... vreemd, ik heb vorige week nog een mailtje van ze gekregen dat er nog plaats was.

ff afwachten dus
 
hmmm..... vreemd, ik heb vorige week nog een mailtje van ze gekregen dat er nog plaats was.

ff afwachten dus



best niet afwachte, dit kan je op die site lezen:

Alle betalingen moeten bij ons binnen zijn 10 dagen voor de circuitdag in kwestie.

Late beslissers kunnen tot 7 dagen voor de circuitdag in kwestie altijd nog terecht bij onze Key-dealers. In deze moterzaken kan u ter plaatse uw inschrijving regelen ( inschrijvingsformulier invullen en betalen ).

KEY_DEALERS:
Motorsport Mabbe – Rijksweg 299 – Wielsbeke – 056/66.68.15
Lammens Motors – Brusselsewg 371 – Wetteren – 09/368.03.01
Yamaha-center Luc Heylens – Bettestraat 11 – Stekene – 03/789.17.91
Moto Special – Liersssteenweg 145 – Heist o/d Berg – 015/22.09.34
Felix & Jos – Hasseltsestwg 143 – Beringen – 011/45.83.96
Bike Service – Evence Coppéelaan 106 – 3600 Genk-Winterslag – 089/35.35.76
 
Voor vrij rijden op de vrijdagmiddag heb je geen cursus voor nodig.
Die vrijdagmiddag heb ik zelf een keer gereden op Zolder zonder cursus papiertjes op zak,en lekker....... is dat circuitrijden boy\'s :] kosten 210 gld ;)

En dan wil ik hierbij het punt openen dat het circuitrijden de laatste tijd(jaren) te duur word Assen is geldklopperij en zolder gaat ook die richting nog eens uit :r
Moet goedkoper kunnen lijk mij ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan