Octo British Grand Prix - Silverstone Circuit - GB

Alex Lowes in de top 10?

  • Maybe..

    Stemmen: 7 24,1%
  • No way!

    Stemmen: 6 20,7%
  • Of course!

    Stemmen: 7 24,1%
  • DNF

    Stemmen: 9 31,0%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Ik vind zeker niet dat MM gestraft dient te worden, maar wel raar dat dat onbestraft blijft en Zarco wel bestraft wordt... Beetje krom mijns inziens

Zarco veroorzaakte een crash van Lowes. Wellicht dat daar de grens ligt.

Rossi veroorzaakte een crash van Marques.


Wellicht dat je eerst iemand tegen het asfalt moet rijden alvorens je een straf krijgt voor roekeloos rijgedrag.

Of gewoon heeeeul langzaam zoals Bo.

Ik ben overigens van mening dat Marques wel de grens overschreed. Als zo iets 1 keer gebeurd.... oke. Een tweede keer.... ooooooooooke. Maar na 3 keer is het wel klaar.

Beetje zonde dat er straks eerst iemand plat moet alvorens het genoeg is.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik denk het. Er moet ws eerst iets misgaan. Als Crutchlow, Rossi of Pedrosa (vergeet ik iemand die íe er bijna afreed in 1 wedstrijd?) eraf had gelegen had diegene een DNF en hij 1 strafpunt waarschijnlijk :S Kromme regels allemaal.

Net als dat íe dat hele stuk rechtdoor kon over het asfalt en gewoon weer aan kon sluiten. Als dat een grindbak lag was het een DNF en nu niets aan het handje, maar goed zo zijn de regels nu eenmaal.
 
Ja ik denk het. Er moet ws eerst iets misgaan. Als Crutchlow, Rossi of Pedrosa (vergeet ik iemand die íe er bijna afreed in 1 wedstrijd?) eraf had gelegen had diegene een DNF en hij 1 strafpunt waarschijnlijk :S Kromme regels allemaal.

Net als dat íe dat hele stuk rechtdoor kon over het asfalt en gewoon weer aan kon sluiten. Als dat een grindbak lag was het een DNF en nu niets aan het handje, maar goed zo zijn de regels nu eenmaal.

Grindbak? Een bak ijskoud water of desnoods schrikdraad, dat egocentrische gerij van Marc moet maar eens afgelopen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Net als dat íe dat hele stuk rechtdoor kon over het asfalt en gewoon weer aan kon sluiten. Als dat een grindbak lag was het een DNF en nu niets aan het handje, maar goed zo zijn de regels nu eenmaal.
Tja, daar houd hij gewoon rekening mee, net zoals zijn eerste MotoGP race op laguna Seca. :}

Valentino-Rossi-Marc-Marquez-Laguna-Seca-Corkscrew-Pass-Kevin-Warren.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan