Oefenen..

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Zo ik heb eens ff wat geoefend... Met motorrijden! Ik rij immers al twee jaar, maar nooit echt verder gekeken dan af en toe eens een snelbochtje te pakken of zo iets.

Maar nu! Er is een hele kleine wheelie uitgekomen, stoppies gaan al lekker, voor een newbie dan. Een half metertje of zo, en bij het neerkomen kan ik gelijk verder rijden. Ik hoef dus niet mijn voet moeilijk neer te zetten...

Enne, ik ben schuiner gegaan dan ooit, maar nog te veel over op die zijkant van die band :( .

Maar het komt wel goed, is lekker in ieder geval... Nog klein stoplichtsprintje tegen een leuke Porsche, maar dat was iets te veel gevraagd :( . Eerste stukje ging wel omdat hij niet goed koppelde, tot de 140 kroop hij iets vooruit om hem bij 170 definitief te verliezen, dat is mijn top voor 34 pk... Maar er leuk. 8-)
 
He, ook een Almeerder.....

34 PK, wat is dat dan????

Succes dan maar met je stoppies en wheelies....... :}

Maar pas op he! Een keer vallen en je knip is weer leeg! |(
 
Ik rij een 25 kw motor, dus 34 pk. Suzuki SV650s. Maar ik bouw alles voorzichtig op, dus dan hou ik de kans op een fout foutje zo klein mogelijk. En ach beetje risico hou je toch... Is ook spannend *D , toch? Voorzichtig zijn en hopen dat alles gaat...

Ja ik woon ook in Almere, een tijdje al weer. Voor studie. Maar ben er maar een halve week gemiddeld.

Maar jij rijdt een blackbird??? Of niet? Gaat wel lekker lijkt me. Kom je vast nog wel es tegen :] .

145 pk, ***droom*** ***droom*** ***droom***, go#$%%ver het is maar een droom, ach komt wel :) .

_________________


[ Dit Bericht is bewerkt door: Daemon op 2001-06-29 00:26 ]
 
inderdaad, sinds twee dagen pas hoor. Maar ben er wel al achter dat dat ding verschrikkelijk lekker :] !

Het is meestal erg druk op de A6 's morgens met motoren, dus we zullen elkaar vast wel eens zijn tegengekomen. Maar ik rijd ook vaak de andere kant op 's morgens, want ik zit nu op mijn werk tot 6.30 uur. Lekker rustig dan op de A6 die kant op (je kunt je wel voorstellen dat ik als ik zondagmorgen uit de nachtdienst kom een poepje gas geef het laatste stuk richting buiten!)

:} :} :} :} :} :}
 
Doe het maar rustig aan merel op de a-6, ze staan steeds vaker net achter de bruggen aan de rechterkant. Ze hebben alleen de camera op de vangrail staan en de lamp ligt eronder. dus het is erg moeilijk om hem op tijd te spotten. Vanavond kwam ik terug en reed het laatste stukje van de a-6 langs almere buiten en jahoor 23.30 s'avonds staan die eikels nog te flitsen!!!!
 
Wow, bedankt voor de tip! Maar toch zeker niet zondagmorgen om 06.45 uur? Dan trek ik hem namelijk wel eens een beetje open (.....) *D

Maar ik zal m;n oogjes open houden. Maar meestal rijd ik daar wel netjes hoor (140 max).....

En...., ik heb nog nooit een boete gehad (maar die zal toch echt wel een keer gaan komen :}
 
Bij de A6 daar zijn ze regelmatig, ja. Maar op de A27 ook... Vooral oppassen vanaf Utrecht, dan staan ze voorbij de afrit Huizen aan het eind van een dijkje. Erg moeilijk te zien. Vier keer in de week gezien, kon dat maar net aanremmen hoop ik. Want ze staan er ook op van die vage tijden... :(
 
Maar jij rijdt een blackbird??? Of niet? Gaat wel lekker lijkt me. Kom je vast nog wel es tegen :] .

145 pk, ***droom*** ***droom*** ***droom***, go#$%%ver het is maar een droom, ach komt wel :) .

Niels rijdt een VMAX als'k het me juist herinner :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan