oefenterein omgeving Utrecht??

gsxr-er

MF'er
10 jul 2001
174
0
Utrecht
Weet iemand waar je in de omgeving ongestoord wheelies, knee-down's e.d. kunt oefenen. Een rustig industrieterein ofzo??
 
Ik zou de Uithof proberen, wordt wel meer gecontroleerd dan vroeger ( toen gingen we er 's nachts karten ), maar de beveiliging doet minder moeilijk dan de politie als ze je aanhouden. verder zijn er natuurlijk nogal wat industrieterreinen: Laagraven, Hoograven etc. Je bent toch sneller weg dan de wouten.
Oh BTW, ik oefende vroeger wheelies en stoppies ( nooit wat geworden trouwens ) bij de rondweg Maarssen, voor het A/R kanaal vanaf Utrecht loopt een weg onder die rondweg door ( waar die maffe ladder de lucht insteekt ). Moet je vanaf Maarsen naartoe rijden.
 
Thanx.... ik ga er binnekort eens kijken. Dus als je een gsxr daar een mislukte wheelie ziet maken dan weet je wie het is.
 
Achter de nieuwe zaak van arie molenaar ligt een nieuw stukieweg
Fantastisch asfalt nog lekker rustig
Ik kan het weten want ik ben er aan het werk geweest,alleen de laatste keer dat ik met een tractor de verkeerde kant van de rotonde pakte (de snelste weg ) kreeg ik een boete van een eikel van de provincie 1000 gulden
Maar de weggetjes zijn lekker vooral het stuk naar intratuin
 
Op 2001-07-30 17:18, schreef superduc:
Achter de nieuwe zaak van arie molenaar ligt een nieuw stukieweg
Fantastisch asfalt nog lekker rustig
Ik kan het weten want ik ben er aan het werk geweest,alleen de laatste keer dat ik met een tractor de verkeerde kant van de rotonde pakte (de snelste weg ) kreeg ik een boete van een eikel van de provincie 1000 gulden
Maar de weggetjes zijn lekker vooral het stuk naar intratuin

Voor het voor de verkeerde kant van de rotonde rijden :? :? :?
Stopt hij in z'n eigen zak zeker..!!! |( |( |( Overdreven veel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan