oeps, ook vergeten voor te stellen...

el SIk

MF'er
14 apr 2006
79
0
Lelystad
Doe ik alweer een paar weekjes mee, heb ik pas door dat het wel zo netjes is mezelf toch nog ff voor te stellen, beter laat dan nooit of zo?
Als Sik bekend bij vrienden, een ouwe "rocker" zonder kuif. Uitgekeken op het Harleywereldje met die eeuwige Harleydagen waar 90% fabrieksfietsen staan. Niet een echte "eigenbouwer" maar creatief genoeg om mijn fietsie af en toe weer lekker te verknutselen. Rij nu op een shovel uit '72. Ik mag hier op het forum graag kijken naar alle "oldskool"( zucht, moet ik toch die term gebruiken) fietsen.
full
 
Laminaat op de vloer? natuurlijk, ik woon in dat hok :) ! En dat je Elvis z'n reet herkent vind ik wel verdacht!? _O- _O- _O- LOL
 
O.k., om van alle verdenkingen af te komen een plaatje van de andere kant van die muur.Voila, de voorkant van Elvis! Ben ik overigens niet achter die kast. :W
full

 
Topplekkie om je fiets te parkeren (Evil Knievel pin-ball : }) ! Ik neem aan dat dat Coronabord er niet alleen voor de sier hangt?
 
Nope, 't is hier wel van drinkenstein natuurlijk. Al is een gewoon pilsje ook o.k. Of een Jose Guerva tequila gold. 't is een Evel Knievel uit '77, das volgens mij de tweede versie. ( trouwens het jaar dat Elvis stierf....... :P )
Zoals ik al zei; ik woon in dat hok. ( volgens m'n vrouw dan! LOL
:? )
 
Thanks folks, ben er zelf ook erg mee in m'n noppen. Ook wel even moeten zoeken voor ik een goede, niet al te dure had. De kast daar achter is een Playmatic New world. Leuke kast om te zien, onmogelijk om nog wat mee te beginnen :( . uiteindelijk maar geruild voor een nieuwe voorband. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan