Oeps

afterburn

MF veteraan
17 aug 2002
3.537
3
Geen idee of dit al gepost was, maar ik heb me zitten te bescheuren. Wat zou er toch mis kunnen zijn als je FI lampje gaat branden, en je vriend met een boormachine bezig is geweest. En dan niet 1x, maar 7x keer. :}

FI light need help!!! - ZX Forums

_O-
 
Wat een dumbass! :') Je ziet op die eerste foto's al dat hij ergens doorheen heeft geboord. Het licht schijnt door de gaten op het plaatje waar hij dat ding eruit heeft gehaald, helemaal geperforeerd. _O-
 
Als je het hele topic doorleest en ziet hoeveel forums al gelinkt hebben naar dit topic, dan besef je pas hoe slecht die kerel zich nu moet voelen. _O- _O- _O-

En ofdat werkelijk een vriend van hem dit gedaan heeft, of misschien hijzelf heb ik ook nog mijn twijfels over.
 
Laatst bewerkt:
hahahaha, geweldig!!!!!

ik denk dat hij dit inderdaad gewoon zelf gedaan heeft.

heeft hij na de eerste paar pagina's nog gereageerd?:D
 
|( ... En dan nog op een forum gaan vragen hoe het toch in vredesnaam kan dat nu in een keer die motor niet meer start en dat er een storingslampje brandt...

Dan ben je op z'n zachtst gezegd niet erg technisch aangelegd _O-
 
haha wat een dombo..

mijn engels is niet het je dat.. maar hij wilde dus die ufo onder het kontje verwijderen en een andere kentekenplaat steun laten monteren?
 
haha wat een dombo..

mijn engels is niet het je dat.. maar hij wilde dus die ufo onder het kontje verwijderen en een andere kentekenplaat steun laten monteren?
Yep, zijn vriend zou dat wel even doen..... had nu alleen iets langer boutjes nodig om bovenop de ECU de moertjes kwijt te kunnen.
maar affijn nou weet ik nog niet of zijn kentekenplaat er nu mooi onder zit :?
 
Voor onderstaande probleem is een heel makkelijke oplossing
Haha, ook niet zichtbaar op je werk? |( Ken het probleem maar al te goed...stuur mezelf dagelijks echt tig linkjes door die ik dan thuis kan bekijken!! B|

K ben nu in china is de halve wereld ook geblocked, maar gewoon naar www.proxysmurf.net gaan en de URL invullen en je wereld gaat weer open :} :}
 
Voor onderstaande probleem is een heel makkelijke oplossingK ben nu in china is de halve wereld ook geblocked, maar gewoon naar www.proxysmurf.net gaan en de URL invullen en je wereld gaat weer open :} :}

Eerst OT: LoL!!

En dan: Zou ermee oppassen in China, als de politie je daar oppakt om dit soort dingen, dan ben je echt de lul. En dan kun je zeggen, ja maar deze was niet geblokt dus is gewoon legaal, maar dan smoren ze je gewoon de mond, daar nemen ze het niet zo nou met de rechten van de mens etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan