Oerendhard.....aaaah....Rotonde.....

ApRiLiA_SMOKE

Banned User
16 jan 2003
2.209
0
slettendam
Gister, dus even op famillie bezoek in Den Haag.
Nader dus een bekend stukje 1 baans weg waar je effe vol kan :9~
Nu was ik eigenlijk na het stukje snelweg wat in gedut dus dacht nog effe knalle dan.
Stoplicht op groen.........1....2.....3...4...versnelling....vol aan het gas hangen.
Dan zie ik zo een metertje of 50 de rotonde naderen en rem keihard af op m,n voorrem....rem.....rem....... :o
Tot m,n schrik zie ik de rotonde nu wel erg snel naderen en m,n snelheid lag nog veels tehoog...ik ga het niet redden '(
Fouuuuuuuut....zag al de stoeprandjes ...lantaarpalen en gevaar om heen waar ik het loodje zou kunnen leggen :(
Durfde niet m,n achterrem te gebruiken omdat ik bang was dat ik dan me zelf onderruit zou remmen+ dat kreng gewoon te weining gebruikt en zodoende geen feeling meer mee :(
Dus dender op de rotonde af en kon dus die bocht niet maken en ben dus gewoon recht door over de rotonde gedoken , tegen schuin randje aan geklapt waarbij ik uit m,n zadeltje vloog met m,n handjes nog aan het stuur :+ :( vlak langs een planten bak.
Daarna naar rechts gaan hangen en de weg vervolgt met een zwaar verhoogde hartslag en verbazing hoe het ik de situatie zou fout kon inschatten. :o
Met welke snelheid het allemaal gebeurde weet ik niet alleen 50 meter lang niet genoeg om het beeste je tot 30 Km per uur terug te brengen en dan als nog netjes de rotonde te nemen |(
Pfff, lucky escape. 8-)
 
HAHAHA ja ja die rotonde bij Mariahoeve is een instinkertje...


Komen we teurg op de kernvraag

..heb je nou gespaard of niet?
 
Gaap B|

den haag is saai, gisteren nog geweest. vol met sjonnies die niet weten waar spiegels voor zijn. (eigenlijk kun je ze er maar beter van die dingen af helpen :X )
 
Gaap B|

den haag is saai, gisteren nog geweest. vol met sjonnies die niet weten waar spiegels voor zijn. (eigenlijk kun je ze er maar beter van die dingen af helpen :X )


Jajaja af en toe denk ik met meewoed aan de tijden dat wij daar heer en meester waren..
 
Als je nou in Den-Haag bent, wrom kommi dan niet ff langs de ppp |(
Een foto met jouw dr op is geld waard op dit forum man :P
 
Gaap B|

den haag is saai, gisteren nog geweest. vol met sjonnies die niet weten waar spiegels voor zijn. (eigenlijk kun je ze er maar beter van die dingen af helpen :X )
ben je wel eens ik dat foking A'dam geweest? dan lul je wel anders
 
Dus als ik je verhaal goed begrijp heb je eindlijk een keer op een fatsoenlijke manier geprobeerd een rotonde te nemen?
 
ben je wel eens ik dat foking A'dam geweest? dan lul je wel anders

is dat nóg erger dan?

en nee, ik kom eigenlijk nooit in A'dam, maar wel in Den Haag/Rijswijk, zit familie van me... erger me altijd de klerezooi daar.

maargoed, ik kom ook van het platteland hé ;)
 
Hahahaha, die neef van me...
full

Probeert bloemetjes te plukken tijdens het rijden... |(

Als je zo door gaat red je het nooit om 2 jaar schadevrij te blijven... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan