Oermans Hotrod is niet meer!!!

oerman

Die hard MF'er
14 dec 2005
761
0
belgie
Ik heb de spijtige mededeling dat ik net terug ben van de spoedgevallen '(
Op weg naar huis in de vroege avond knalt er gewoon een auto voor me in, gevolg motor inde prak |( |(
Met mij gaat het redelijk: wat schaafwonden en gekneusde ribben en rechteronderbeen zwaar gekneusd en het grappigste van al 5 draadjes in men edele delen :X
 
WTF ?? Ben je in je recht dan toch? Effe geluk gehad... motor, total loss of een reden om weer wat anders te bouwen...? :X
 
WTF ?? Ben je in je recht dan toch? Effe geluk gehad... motor, total loss of een reden om weer wat anders te bouwen...? :X
Weet het nog niet, ga hem morgen halen maar volgens mijne makker is de motor niet geraakt, de voorvork stond behoorlijk krom en men rechtse treeplank is er met rempomp en al vanaf gevlogen als je ze ziet snap je niet dat ik niks aan mijn voet heb (heel veel geluk gehad)
Wat ik er ga meedoen moet ik nog bekijken, men zin is effe over(om te rijden bouwen nog niet) ;)
 
Jeetje oerman, das ff schrikke.
Beterschap man, zin in rijden komt vanzelf wel weer en je bike, daar maak je wel weer wat moois van.

Succes!!
 
Pfoei, das toch wel een beetje mazzel hebben.

Succes met hertsel (zowel fysiek als de motor)
 
Hey Oerman,
Iig goed te horen dat alles met jou OK is...
had zo te horen slechter kunnen zijn...

en die motor komt er ook wel weer..
Matoe
 
....5 draadjes in men edele delen :X
-O- Nou lekker is dat, gelukkig valt het met jou allemaal erg mee!
Ik snap dat rijden ff niet hoog op je lijstje staat, maar blijf ons aub wel verwennen met je mooie bouwsels!! Sterkte!!!!
 
Verdomme Oerman, dat op mijn nuchtere maag.

Gelukkig mankeer je zelf niet al te veel, kl*ten van je motor.

Spoedig herstel en weer snel op 2 wielen!!

Beterschap! ;)
 
verdorie oerman, da's minder.
Sterkte met je herstel (spierpijn kan lang door zeuren)
succes met de financiele/verzekerings toestanden
en rijden ga je ook wel weer
 
Djie, Oerman, geluk gehad. Zo zie maar weer: "Treeplanken Rules!", waarschijnlijk heeft die je poot gered.

Succes met de finaciële en lichamelijke rompslomp.
 
Hey oerman, hebben ze je nooit verteld dat je moet remmen als er iets voor je in knalt ? :)

Maarruhh, sterkte, ik weet hoe het voelt......
 
Hey oerman, hebben ze je nooit verteld dat je moet remmen als er iets voor je in knalt ? :)

Maarruhh, sterkte, ik weet hoe het voelt......
jij moet toch ook weten dat als je 90 per uur rijd je met originele harley remmen niet op 1-2-3 gestopt geraakt en als dan het wegdek ook noch nat is dan wordt het wel heel vervelend :X
 
jij moet toch ook weten dat als je 90 per uur rijd je met originele harley remmen niet op 1-2-3 gestopt geraakt en als dan het wegdek ook noch nat is dan wordt het wel heel vervelend :X
en nu ?

blokkie overtakelen in die zweedse chop en cruisen maar ?
 
That's the spirit!!

Goed advies van dr. Bral.

Even wachten tot de draadjes eruit zijn en dan vol gas! Zijn pijnlijke draadjes, kan meepraten op die plaats, was ook nog eigen keuze :Y :N :W
 
sterkte met al die ellende......komt tijd komt.....[was 't nou, raad//of 'n nieuw project?????????] :Y :Y O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan