Oermans shovelproject

Omdat het topic inverband met men ongeluk weg is zal ik het hier maar plaatsen.
Het goede nieuws is dat ik vrijdag bericht gekregen heb van mijn verzekering dat het in orde is en dat ik men centen ga krijgen,kan weer gebruikt worden om iets moois te bouwen })
 
Zo men voorwiel is al terug netjes in orde, eerst de velg terug laten poedercoaten en dan de naaf van het wiel dat kapot was terug laten overspaken naar de nieuwe velg.
Gisteren binnen gedaan om te laten spaken deze middag al terug kunnen afhalen :Y
Thanks to jac
Zo dat is toch al terug een begin en heb redelijk goede plannen dus het komt wel weer in orde. Ditmaal komt er een springervork in en geen apehanger meer.
 
vandaag maar weer eens wat verder gewerkt aan de shovel, hij was al volledig gedemonteerd op het motorblok en de versnellingsbak na dan.
Deze er nog effe uitgehaald en dan kan ik binnenkort beginnen met het aanpassen van het frame. Van swingarm naar hardtail.
Foto,s volgen
 
Hier zijn dan de foto,s

Dit is wat er over blijft, frame, boite, motor

full
 
Hoi chris,

Hier een shovel idee voor je.....heb deze bike gefotografeerd op el Mirage en vond het een coole bike, ook al het ie vering e.d. ha ha

100_0669.jpg
 
Hoi chris,

Hier een shovel idee voor je.....heb deze bike gefotografeerd op el Mirage en vond het een coole bike, ook al het ie vering e.d. ha ha

(Afbeelding)

En toch klopt er iets niet aan die fiets; de tank..... vreemde lange smalle vorm, en de achterpartij :N . Te lage band (low profile race-dingetje?), en ook het achterspatbord is niet echt je-van-het.

Nee, niet mijn kopje thee.
 
Hoi chris,

Hier een shovel idee voor je.....heb deze bike gefotografeerd op el Mirage en vond het een coole bike, ook al het ie vering e.d. ha ha

(Afbeelding)

En toch klopt er iets niet aan die fiets; de tank..... vreemde lange smalle vorm, en de achterpartij :N . Te lage band (low profile race-dingetje?), en ook het achterspatbord is niet echt je-van-het.

Nee, niet mijn kopje thee.
 
je bent er ook wel vroeg bij
Nee gij!!!!

Ik zit aan het einde van mijn nachtdienst, vandaar zo vroeg! Dus eigenlijk is het voor mij beetje laat!

En wanneer ik tijd heb? Tja, voor een biertje maak ik tijd! Maar ik ben in november héél veel vrij, behalve nu dit weekend niet en de woensdagen! verder kan ik bijna altijd! Dus...zeg 't maar wanneer jij zou kunnen *O*
 
nee ik ben niet vroeg want heb ook nachtdienst gehad _O-
Ik heb trouwens altijd nachtdienst.
Nu ga ik wat slapen want moet om 11.30 naar gitaarles en daarna ga ik wat sleutelen aan de evo,( kapotte stukken verwijderen)
 
Ik vinnut nog steeds een hele coole fiets. Oke het achterspatbord mag iets korter en strakker om de achterband, maar daar kun je verder echt wel mee voor de dag komen...... :] maar ja kwestie van smaak zullen we dan maar zeggen........
 
nee ik ben niet vroeg want heb ook nachtdienst gehad _O-
Ik heb trouwens altijd nachtdienst.
Nu ga ik wat slapen want moet om 11.30 naar gitaarles en daarna ga ik wat sleutelen aan de evo,( kapotte stukken verwijderen)
OK! Dan zie ik je morgenvroeg wel weer hier verschijnen op MF!

Enne Chris...ik zal DiestyBoy ook meteen uitnodigen. Niet dat ie bier meedrinkt (heaumeau :+ ), maar gewoon voor een gezonde dosis motorgerelateerde prietpraat!

En tof dat je ook in de muziek zit, kun je meteen mijn toekomstige muziekruimte komen inspecteren! })
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan