Oermans shovelproject

oerman

Die hard MF'er
14 dec 2005
761
0
belgie
Zo vandaag weer wat spullen afgehaald die gaan gebruikt worden voor het shovelproject

full

het zadel had ik al reeds maar nu ook de pillion gekocht
 
en dit wordt zeker en vast het voorwiel, weet alleen nog niet of er een voorrem op komt

full
 
Heb ook nog een sportstertankje aangeschaft dat gaat gebruikt worden als donor voor een zelfbouwtankje })
Als achterspatbord weet ik het nog niet goed, mischien een triumpspatbordje als de pillion er op past.
Hij zal iets in de stijl van dit worden maar dan toch weer anders :]

full
 
Mooie onderdelen..mooie plannen..mooie stijl - als dat niet goed gaat komen weet k t niet meer !!
maar eh.."voor-rem"..dat meen je niet..toch??

Verders alle succes met t (af)bouwen!
 
gisteren op de plaatselijke rommelmarkt zes lampjes gescoord voor 10€ })
datgene waarvan ik de foto plaats ga ik gebruiken voor het shovelproject de andere vijf zijn ongeveer dezelfde stijl maar niet zo mooi als dit.

full
 
6 ooh dan kan je er in iedergeval 1 naar Zweden sturen! ;)

Kleurtje lijkt mooi te passen bij je flake zadeltjes..

Keep us posted!
 
HELP HELP, oerman heeft een groot probleem met zen shovel.
Nu had ik vandeweek de oude (rotte) uitlaten verwijderd en wou ik de nieuwe monteren zodat ik er eens wat kon mee rondtoeren, nu blijkt dat de vorige eigenaar te lang heeft rondgereden met de uitlaten waarvan de bevesteging was afgescheurd zodat deze liggen rammelen hebben in de cilinderkoppen (aluminium) nu zijn deze helemaal uitgesleten en de wand is flinterdun geworden met als gevolg dat de dichting geen nut meer heeft |( |(
Wie oh wie weet hier een deftige oplossing voor zonder dat ik nieuwe koppen moet kopen ;(
 
Ik zou de gaten dicht (laten) lassen en vervolgens nieuwe gaten boren en draad zetten.
 
thanks knukkel, met dat idee zat ik ook al in men hoofd maar het moet wel deftig worden gedaan door een bekwaam iemand :?
 
Voor men project ben ik nog opzoek naar fotos van oude speedwaybikes zo van rond de jaren 70, dus al wie fotos heeft post ze hier :P
 
thanks knukkel, met dat idee zat ik ook al in men hoofd maar het moet wel deftig worden gedaan door een bekwaam iemand :?

Ik denk dat je het bij elk lasbedrijf zonder problemen kunt laten doen.
Ikzelf heb Alu laswerk aan m'n voorvork bij Het Motorparadijs in Eindhoven laten doen en die hebben perfect werk afgeleverd.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan