Off/Allroads & SM Meeting in Almere ?

Is er animo ?

  • Ja

    Stemmen: 9 69,2%
  • Nee

    Stemmen: 2 15,4%
  • Animo, wasda ?

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

Phr3ak

MF veteraan
5 nov 2003
17.394
14
Apeldoorn
full


Ik heb vernomen via via dat er zo nu en dan wel eens ge-meet wordt in Almere, nu leek het me eens leuk om de hele handel bij elkaar te brengen, dus dat wil zeggen alles wat maar enigzins off the road kan tuffe, of daar aan gerelateerd is, dus de Super Motards ook :)

Waar .. nou had begrepen dat Almere wel een prima stek was :)

Is daar animo voor, voor zon meeting :?

Ja/Nee :?
 
Laatst bewerkt:
Hou die plaats alsjeblieft een beetje stil. Hoe meer zielen hoe eerder het daar weer verboden is en is de vreugde afgelopen.
 
goh das volgens mn routeplanner 1 uur en een kwartier rijden en dan bijna alles pver de snelweg :(
 
Hou die plaats alsjeblieft een beetje stil. Hoe meer zielen hoe eerder het daar weer verboden is en is de vreugde afgelopen.

Ach, 1 zekerheid daar heb je .... binnen nu en een paar jaar is het helemaal volgebouwd ;)
 
Ik weet niet zeker of ik a.s. zaterdag kan. Was voorstel van LVT in ander topic

Als er niet al te vroeg wordt afgesproken wil ik graag mee. (heb een leuk feestje op vrijdag)

Bovendien heb ik nog een grote bus staan waar twee (en met een beetje passen en meten 3) enduro's in passen. Misschien ook een idee . . .
 
Ik weet niet zeker of ik a.s. zaterdag kan. Was voorstel van LVT in ander topic

Als er niet al te vroeg wordt afgesproken wil ik graag mee. (heb een leuk feestje op vrijdag)

Bovendien heb ik nog een grote bus staan waar twee (en met een beetje passen en meten 3) enduro's in passen. Misschien ook een idee . . .

Nog een keertje het is niet zaterdag a.s.

Dit topic is alleen om even te kijken of er eventueel animo ervoor is, mischien is de locatie een slechte keuze, en zijn eventuele suggesties altijd welkom !! :)


Lezen mensen, lezen ! ;)

Ik verwacht niet dat het al te lang gaat duren voordat je ook daar problemen gaat krijgen.

Het enigste probleem daar is, dat ze de boel denk ik in zeer rap tempo aan het vol bouwen zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan