Off/Allroads & Supermotard winkels gezocht

Kokkie

MF veteraan
8 mei 2002
2.079
1
Zoals de topic al aangeeft ben ik op zoek naar winkels/dealers die een groot assortiment occasions te koop hebben staan in de klaase van Off/Allroads & Supermotards :9~

Ben al een tijdje op internet aan het zoeken, ook op de site van motorzaak.pagina.nl en dan bij de enduro-offroad-cross rubriek, maar vindt niet echt dé zaak met een aardige keus aan deze motoren '(

Wie kan mij aan een paar goede links of adressen helpen :]

BVD kokkie
 
Bijna elke MX zaak doet wel wat met SM, nadeel is natuurlijk dat het nog steeds een klein wereldje is, dus meerdere SM's bij 1 zaak is niet echt wat je zal tegenkomen.
Zaken die ik weet die wel eens een SM hebben staan zijn motocross AAD in Bleiswijk, Lemmens in Veldhoven, Brouwer in Zwartebroek, Ben v Erp in Markelo, JST in Giessenburg, Bon Motoren in Den Bosch, Heli motoren in Geldermalsen, v Meel in Made.
Maar wat ik al zei, gewoon in de voorraad kijken van MX zaken, dan kom je hier en daar wat tegen, marktplaats staan er meerderen.
Zelfs bij gewone motorzaken, al doen die er niets mee, 2 maal gehad dat een gewone motorzaak er eentje achter had staan, meestal schuiven ze hem door naar de handel.

succes
 
Bijna elke MX zaak doet wel wat met SM, nadeel is natuurlijk dat het nog steeds een klein wereldje is, dus meerdere SM's bij 1 zaak is niet echt wat je zal tegenkomen.
Zaken die ik weet die wel eens een SM hebben staan zijn motocross AAD in Bleiswijk, Lemmens in Veldhoven, Brouwer in Zwartebroek, Ben v Erp in Markelo, JST in Giessenburg, Bon Motoren in Den Bosch, Heli motoren in Geldermalsen, v Meel in Made.
Maar wat ik al zei, gewoon in de voorraad kijken van MX zaken, dan kom je hier en daar wat tegen, marktplaats staan er meerderen.
Zelfs bij gewone motorzaken, al doen die er niets mee, 2 maal gehad dat een gewone motorzaak er eentje achter had staan, meestal schuiven ze hem door naar de handel.

succes

Thanks Dennis, ik ga morgen de genoemde sites afspeuren
 
Zoals de topic al aangeeft ben ik op zoek naar winkels/dealers die een groot assortiment occasions te koop hebben staan in de klaase van Off/Allroads & Supermotards :9~

Ben al een tijdje op internet aan het zoeken, ook op de site van motorzaak.pagina.nl en dan bij de enduro-offroad-cross rubriek, maar vindt niet echt dé zaak met een aardige keus aan deze motoren '(

Wie kan mij aan een paar goede links of adressen helpen :]

BVD kokkie

Er zijn maar weinig zaken die (veel) supermotards hebben.Weet je ongeveer wat je wilt hebben? Mischien weet ik het toevallig.En evt. kun je er zelf een ombouwen dan heb je meer keus. Dat heb ik ook gedaan en dat vond ik erg leuk,dan kun je hem naar eigen wens bouwen.
 
Er zijn maar weinig zaken die (veel) supermotards hebben.Weet je ongeveer wat je wilt hebben? Mischien weet ik het toevallig.En evt. kun je er zelf een ombouwen dan heb je meer keus. Dat heb ik ook gedaan en dat vond ik erg leuk,dan kun je hem naar eigen wens bouwen.

Een vrouw met een supermotard? Dan ben je een van de weinigen denk ik :)
 
Er zijn maar weinig zaken die (veel) supermotards hebben.Weet je ongeveer wat je wilt hebben? Mischien weet ik het toevallig.En evt. kun je er zelf een ombouwen dan heb je meer keus. Dat heb ik ook gedaan en dat vond ik erg leuk,dan kun je hem naar eigen wens bouwen.

Ik ben opzoek naar een off-road voor max 3000 euro die ik zelf om kan bouwen naar "supermotard" het moet wel een 4 takt zijn.

Als ik er een koop die al omgebouwd is dan betaal je ook de uren die de verkoper erin gestoken heeft,en een beetje zelf knutselen vindt ik wel leuk (een motorisch knutselwerk)

Het is niet erg veel geld wat ik wil uitgeven, maar de motor komt er extra bij en is alleen maar voor de fun, beetje leren spelen (wheely's, stopppies enz.),wat ook natuurlijk kan met mijn SP1, maar voor dat soort spelletjes is ie niet echt gebouwd.
 
www.bonmotoren.nl heeft er altijd wel wat staan

Ik ben over deze winkel ook echt goed te spreken. Echt een SM winkel.
Sommige offroad winkels zijn niet echt bekend met het Sm fenomeen.
Ik zou een tweede hands reeds omgebouwde Sm kopen dat bespaard je veel geld hoor.

Zo kocht ik een standaard XR en die ben ik aan het ombouwen. Echter zit ik al bijna op de prijs waar je een hele mooie 2de hands supermotard van kan kopen. (daarmee bedoel ik een echte SM eentje die uit de fabriek kwam) Voordelen daarvan zijn dat er vaak al betere onderdelen op zitten. Een voorvork met stugge vering. Een 320 remschrijf, een goede uitlaat etc etc.
De losse onderdelen als je aan het ombouwen bent kosten veel geld. :X (die onderdelen kunnen beter door je voorganger zijn gekocht)Of reeds vanuit de fabriek opgebouwd zijn.

Nog een paar jaar en men koopt geen Enduro's./Crossers meer om om te bouwen omdat een Standaard supermotard dan beter en goedkoper is dan het ombouwen!!

suc 6
 
Laatst bewerkt:
Een vrouw met een supermotard? Dan ben je een van de weinigen denk ik :)


TADAA

ze was vorige week weer effe rijden voor het eerst sinds de bevalling

full
 
TADAA

ze was vorige week weer effe rijden voor het eerst sinds de bevalling[/size]

Hé dennis, kom je hem een keer laten zien op de PPP :}

Enne wat is de zithoogde van je SM, het kopen van een wat duurdere wordt een stuk eenvoudiger als mijn vrouwtje er ook op kan rijden.

Nu heeft ze zoiets van leuk, maar ik heb er niets aan, maar als ze er ook oppast veranderd de zaak ;)
 
Hij is best hoog, echter veert ook ver in.
En als je meissie niet te bang is uitgevallen, maakt het niks uit.
Annelies is 1.68
Koop een KTM 520, die heeft een elec.starter, daar wordt je vrouwtje echt blij van. Jij ook trouwens.
Ps: 520 is niet echt goedkoop, echter met een set wielen en een remschijf met klauw ben je al een heel eind op weg.
De rest is minder belangrijk, al wil ik er nog wel een andere uitlaat op en andere veren in de voorvork.
 
Ik ben opzoek naar een off-road voor max 3000 euro die ik zelf om kan bouwen naar "supermotard" het moet wel een 4 takt zijn.

Als ik er een koop die al omgebouwd is dan betaal je ook de uren die de verkoper erin gestoken heeft,en een beetje zelf knutselen vindt ik wel leuk (een motorisch knutselwerk)

Het is niet erg veel geld wat ik wil uitgeven, maar de motor komt er extra bij en is alleen maar voor de fun, beetje leren spelen (wheely's, stopppies enz.),wat ook natuurlijk kan met mijn SP1, maar voor dat soort spelletjes is ie niet echt gebouwd.


Tja keus zat,alleen al op marktplaats of motortrader (John van de Bunt heeft nu ook een sm staan zag ik) en motoroccasion, dusse succes *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan