off-day

KDTL

MF veteraan
17 jul 2007
7.521
946
Kennnen jullie dat ook?

Je ligt in bed en besluit -tegen beter weten in!- aan de billen van je bedpartner :9 (in mijn geval ook levenspartner) te zitten. Die is daar om goed 6 uur 's ochtends natuurlijk niet van gediend -O-

Niet echt wat je noemt een goed begin van de dag.

Het brood is op en je gaat de deur maar uit met een flinke kwak yoghurt met muesli in je mik :X

Dat is pas de opmaat voor de dingen die nog gaan komen.

Bij de allereerste rotonde gaf ik wat te veel gas en mijn achterkant ging ervandoor. Ik lette niet op. Glad plekje, koud wegdek.....Dom dom dom. Gelukkig -net- niet onderuit gegaan.

Nog dommer, ik probeerde al rijdend mijn grootlicht een tikkeltje naar rechts te tikken (dubbele koplamp op naked, dan kan dat). Met als resultaat bijna een ongewenst slootbezoek. Weer dom dom dom.

Bij het oprijden van de snelweg niet goed gespiegeld en eigenlijk ingevoegd op een totaal niet defensieve wijze. Bedankt meneer in de renault dat jij WEL wakker was. :} :} :}
Ik schijnbaar nog niet ;(

Hoe het kan weet ik niet maar mijn verdere rit was een opeenstapeling van domme fouten en onhandigheidjes.
Bij 3/4 van de verkeerslichten waar ik besloot tussen het verkeer door naar voren voor te kruipen kwam ik in de onhandige situatie dat het licht op groen ging terwijl ik nog niet vooraan was. De geirriteerde blikken van de automobilisten bij het ertussen plempen van mijn motor waren niet meer dan terecht. Eigenlijk ben ik op zo'n moment een behoorlijke Tokkie. :o

Bij het -"ff lostrekken" vlak voor mijn bestemming zag ik de meneer en zijn flitsinstrument iets te laat. Ik kon nog wel remmen (kwam wel onder de Muldergrens :Y ), maar dat ik een vermaning met sanctie zal ontvangen is voor mij al uitgemaakte zaak. Nou ja. Beter nu dan na 1 januari..... :j


Op mijn werk aangekomen heb ik bij het uittrekken van mijn motorkleding de rits van mijn broek kapotgetrokken (weer 25.-- weggegooid :( )

De vorige keer dat ik zo'n domme dag had heb ik mijn koppelingskabel nog kapotgetrokken. Hopelijk blijft die nu heel...

Maar goed. Ik zit nu binnen. motor-forum doet het voor de verandering eens een keer (had ik gezien alle voorgaande voorvalletjes niet verwacht) en de koffie smaakt ok.
Misschien moet ik me maar verstoppen tot na middernacht.

En dan nogmaals;

Kennen jullie dat ook?
Dat je zelf alles fout doet? En dat alle vermalijde koekblikkers eigenlijk niets verkeerd deden?
:? :? :? :?
 
sommige dagen gaat gewoon alles mis.
ik had vorige week zo'n dag. ik liet alles uit mn handen vallen, liep overal tegenaan en tot overmaat van ramp legde ik bij de bandenpomp bij het benzinestation m'n motor nog neer ook
 
Er zijn dagen dat het idd iets beter gaat dan wat jij beschrijft.
 
Gewoon niet meer aan je vrouw zitten om 6 uur 's morgens terwijl je weet dat ze dat niet leuk vindt op dat tijdstip.
En verder nooit denken; Pfff, wordt het weer zo'n dag.........

Dan kan het best wel eens zo zijn dat dit de laatste was van die dagen.
 
Afgelopen maandag was het de 13de hoor 8-)

Maar eh, inderdaad maar goed dat het vrijdag is.
Dat eerste beginnentje was natuurlijk al fout:
Snel op zoek naar een partner die wel wil :P
 
Ow shit. Natuurlijk. Hoe kan ik zo dom zijn!
Bedankt dat je me even rechtzet! :+ :+ :+

Doet me trouwens denken aan Limp Bizkit...


Its just one of those days
When you don't wanna wake up
Everything is fucked
Everybody sux
You don't really know why
But want justify
Rippin' someone's head off
No human contact
And if you interact
Your life is on contract
Your best bet is to stay away motherfucker
It's just one of those days
!!



full
 
ja herkenbaar!
het is de muesli, ik weet het zeker!
dat spul gaven ze vroeger altijd aan paarden, totdat een of andere idioot heeft bedacht het in een pak in de supermarkt te zetten.
dus; niet meer eten die troep!
 
Het bekende vrijdag ritueel? Je zit met je kop al in het weekend, alleen je moet nog ff wat verplichtingen afhandelen, ben dr toch niet helemaal bij ...
 
Kennnen jullie dat ook?

Je ligt in bed en besluit -tegen beter weten in!- aan de billen van je bedpartner :9 (in mijn geval ook levenspartner) te zitten. Die is daar om goed 6 uur 's ochtends natuurlijk niet van gediend -O-

Check

Het brood is op en je gaat de deur maar uit met een flinke kwak yoghurt met muesli in je mik :X

Zeg me alsjeblief dat die KWAK YOGHURT niet gerelateerd is aan je eerste flater ...

Bij de allereerste rotonde gaf ik wat te veel gas en mijn achterkant ging ervandoor. Ik lette niet op. Glad plekje, koud wegdek.....Dom dom dom. Gelukkig -net- niet onderuit gegaan.

Check!

Nog dommer, ik probeerde al rijdend mijn grootlicht een tikkeltje naar rechts te tikken (dubbele koplamp op naked, dan kan dat). Met als resultaat bijna een ongewenst slootbezoek. Weer dom dom dom.

Nope, heb geen naked meer.

Bij het oprijden van de snelweg niet goed gespiegeld en eigenlijk ingevoegd op een totaal niet defensieve wijze. Bedankt meneer in de renault dat jij WEL wakker was. :} :} :}
Ik schijnbaar nog niet ;(

Nope, bij het oprijden van de snelweg zit ik altijd heel even zo goed als omgekeerd op de motor.

Bij 3/4 van de verkeerslichten waar ik besloot tussen het verkeer door naar voren voor te kruipen kwam ik in de onhandige situatie dat het licht op groen ging

Check. Niks van aantrekken, gewoon rustig meerijden en verderop netjes invoegen.

Bij het -"ff lostrekken" vlak voor mijn bestemming zag ik de meneer en zijn flitsinstrument iets te laat.

Gelukkig nog niet voorgehad op de motor.

Op mijn werk aangekomen heb ik bij het uittrekken van mijn motorkleding de rits van mijn broek kapotgetrokken (weer 25.-- weggegooid :( )

Ik heb voorgehad dat ik op het werk aankom, helm uittrek en helmsluiting stuk ... Dan moet je dus tijdens werktijd even snel ergens een andere helm vandaan halen ...

Enfin ...

maar ...

was dat allemaal op 1 dag ???
 
Yep....klinkt bekend....maar wees gerust....THANK GOD IT's FRIDAY!!!!! *O*

Als je dit op een Maandag overkomt dat moet je nog een hele WEEK...
 
Man man man, ik herken me in jou verhaal! Ook ik heb wel eens zo een dag dat je denkt WAUW.. Had ik maar blijven liggen.

Betreft dat aan de billen zitten om 6 uur tijdens een werkdag, tja... Ook wij hebben wel eens koude handjes heh :+
 
Doet me trouwens denken aan Limp Bizkit...


Its just one of those days
When you don't wanna wake up
Everything is fucked
Everybody sux
You don't really know why
But want justify
Rippin' someone's head off
No human contact
And if you interact
Your life is on contract
Your best bet is to stay away motherfucker
It's just one of those days
!!



[afbeelding]

:^


jep, ik denk ook dat je vriendin de oorzaak is, gewoon maar op marktplaats zetten.
 
Kennnen jullie dat ook?

Je ligt in bed en besluit -tegen beter weten in!- aan de billen van je bedpartner :9 (in mijn geval ook levenspartner) te zitten. Die is daar om goed 6 uur 's ochtends natuurlijk niet van gediend -O-

Niet echt wat je noemt een goed begin van de dag.

Het brood is op en je gaat de deur maar uit met een flinke kwak yoghurt met muesli in je mik :X

Dat is pas de opmaat voor de dingen die nog gaan komen.

Bij de allereerste rotonde gaf ik wat te veel gas en mijn achterkant ging ervandoor. Ik lette niet op. Glad plekje, koud wegdek.....Dom dom dom. Gelukkig -net- niet onderuit gegaan.

Nog dommer, ik probeerde al rijdend mijn grootlicht een tikkeltje naar rechts te tikken (dubbele koplamp op naked, dan kan dat). Met als resultaat bijna een ongewenst slootbezoek. Weer dom dom dom.

Bij het oprijden van de snelweg niet goed gespiegeld en eigenlijk ingevoegd op een totaal niet defensieve wijze. Bedankt meneer in de renault dat jij WEL wakker was. :} :} :}
Ik schijnbaar nog niet ;(

Hoe het kan weet ik niet maar mijn verdere rit was een opeenstapeling van domme fouten en onhandigheidjes.
Bij 3/4 van de verkeerslichten waar ik besloot tussen het verkeer door naar voren voor te kruipen kwam ik in de onhandige situatie dat het licht op groen ging terwijl ik nog niet vooraan was. De geirriteerde blikken van de automobilisten bij het ertussen plempen van mijn motor waren niet meer dan terecht. Eigenlijk ben ik op zo'n moment een behoorlijke Tokkie. :o

Bij het -"ff lostrekken" vlak voor mijn bestemming zag ik de meneer en zijn flitsinstrument iets te laat. Ik kon nog wel remmen (kwam wel onder de Muldergrens :Y ), maar dat ik een vermaning met sanctie zal ontvangen is voor mij al uitgemaakte zaak. Nou ja. Beter nu dan na 1 januari..... :j


Op mijn werk aangekomen heb ik bij het uittrekken van mijn motorkleding de rits van mijn broek kapotgetrokken (weer 25.-- weggegooid :( )

De vorige keer dat ik zo'n domme dag had heb ik mijn koppelingskabel nog kapotgetrokken. Hopelijk blijft die nu heel...

Maar goed. Ik zit nu binnen. motor-forum doet het voor de verandering eens een keer (had ik gezien alle voorgaande voorvalletjes niet verwacht) en de koffie smaakt ok.
Misschien moet ik me maar verstoppen tot na middernacht.

En dan nogmaals;

Kennen jullie dat ook?
Dat je zelf alles fout doet? En dat alle vermalijde koekblikkers eigenlijk niets verkeerd deden?
:? :? :? :?

Lijkt wel vrijdag de 13e :/

Vanochtend verslapen,
haasten om slechts een beetje te laat te zijn,
knoop van motorbroek losgetrokken,
bij een stoplicht ook tussen de auto's door gereden waarbij het licht op groen sprong (besloot maar gas te geven en em ervoor te gooien),
flink doorgereden naar werk ( O-) ) en daarbij voor een zijstraat die ik in moest veel te laat in de remmen gegaan bij een veel te hoge snelheid, haalde het nog net gelukkig..
in de regen erachter gekomen dat m'n jas niet langer waterdicht is,
telefoon verzopen in diezelfde regen,
koffie op werk op.. -O-
 
Het is allemaal je state-of-mind KDTL. Allemaal state of mind. Herhaal 10x voor jezelf in de spiegel: "Ik ben een eckte baas! Een eckte baas verdomme! YEAH!" En geef jezelf een high five en een box in de spiegel (die doet het altijd terug). :')
 
Het is allemaal je state-of-mind KDTL. Allemaal state of mind. Herhaal 10x voor jezelf in de spiegel: "Ik ben een eckte baas! Een eckte baas verdomme! YEAH!" En geef jezelf een high five en een box in de spiegel (die doet het altijd terug). :')

Met zijn geluk heeft die een gebroken spiegel EN een gebroken hand daarna :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan