off-road/enduro rijders omgeving leerdam?

Geldermalsen kom ik nog wel eens (bij Heli motors) maar ik kom zelf uit Veenendaal da's niet echt in de buurt
 
ja daar kom ik ook nog wel eens maar ik hier in de buurt bijna niemand rijden op een off-road
komt misschien ook omdat je er niet zo heel veel mee kan hier..
 
ja daar kom ik ook nog wel eens maar ik hier in de buurt bijna niemand rijden op een off-road
komt misschien ook omdat je er niet zo heel veel mee kan hier..

Niet zo veel mee kan ??????? :? Ga eens in het lingbos kijken zou ik zo zeggen om nog maar te zwijgen van het cros terijn in Arkel. En zo zijn er nog wel wat plaatsen om eens lekker te baggeren.

gr, Look.
 
ja ok lingebos... maar op de baan rijden is eigenlijk niet echt waar ik hem voor gebruik1
lingebos ga ook vervelen hey
 
ja ok lingebos... maar op de baan rijden is eigenlijk niet echt waar ik hem voor gebruik1
lingebos ga ook vervelen hey

Vervelen?????? :? Het Lingebos is een speeltuin van 115 ha met zand , water, bossen, ruiterpaden, drek en een boswachter die ieder moment achter een bom vandaan kan springen (altijd lastig om te ontwijken) ieder jaargetijde is anders. En als je echt een off the road rijder met ballen bent ploeg je ook gelijk het golf terijn wat er naast ligt even om. Vervelen, ik dacht het niet.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
KOM JIJ VANDAAN DAN LOOK?

Acquoy / Dalem Niet de meest bekende plaatsen maar wel genoeg akkers weilanden en buitengebied om met je off the road te spelen. Let wel, zelf ben ik overgestapt naar de supermotard dus mij vind je niet zo veel meer in het terijn.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan