off road liefhebbers omgeving Arnhem Oosterbeek

Klopt.. ben gister in het donker na huis gereden :). ben al nachtblind

Ger... Wanneer pakken we die mooie paden weer?

Zaterdag is all road dag in putten . zo off road rit lichtenvoorde, wij gaan za of zo moeten we even zien
 
Nog luitjes die vbaaf mee willen 18:ooa18:10 esso velperbroek.
Laat hier even weten kan er rekening mee gehouden worden
 
Helaas Pindakaas,

Ik was me aan het voorbereiden voor zaterdag, voor de all-road dag in Putten. Dus ik wou mijn achterband vervangen. Kreeg alleen mijn achteras er niet uit. In mijn motor zijn de originele lagers maar aan 1 kan met een seal uitgevoerd. En als je dan wel eens met de as in de modder staat, willen je lagers wel eens roestig worden. Dus die liggen er nu allemaal uit, de nieuwe liggen al klaar, moet nog even nieuwe dust-deals krijgen (vrijdag?) dan alles er weer inzetten en dit weekend de motor weer in orde hebben.

img1519261531.jpeg


Jammer genoeg/ gelukkig is het best druk thuis. Dus doordeweeks rijden voro de lol zit er niet echt in.

In plaats van zaterdag de 13e ga ik nu zaterdag de 27e meedoen met de all-road cursus.

De groeten,
Veel plezier met rijden.
Thanas
 
Laatst bewerkt:
Heren, ik vanochtend een rondje gedaan van zo'n 80 km.
De bospaden liggen er prachtig bij.
Zelfs nog gezwaaid naar een boswachter die ik op n bospad tegenkwam :-)

@Koen, all road dag lijkt mij minder, Lichtenvoorde gaaf.
Er komen nog legio off road ritten.

@Thanas, je kunt t, motor klaar voor zaterdag en lekker in Putten meerijden.
 
@jelmer. je hebt tijd zat om crosswielen errin te hangen :).
(ja mag ook naar esso komen je geld op te halen haha)

@ger
80 km?!? waar haal je de conditie vandaan haha.

@thanas..
Jij krijgt ook alles kapot! :). heb je er al een ander setje banden
oo laten leggen? kheb nu mooi setje klaarliggen die fatsoenlijk over straat kunnen.
Morgen en anders komen die er vrijdag op :)
 
Helaas Pindakaas,

Ik was me aan het voorbereiden voor zaterdag, voor de all-road dag in Putten. Dus ik wou mijn achterband vervangen. Kreeg alleen mijn achteras er niet uit. In mijn motor zijn de originele lagers maar aan 1 kan met een seal uitgevoerd. En als je dan wel eens met de as in de modder staat, willen je lagers wel eens roestig worden. Dus die liggen er nu allemaal uit, de nieuwe liggen al klaar, moet nog even nieuwe dust-deals krijgen (vrijdag?) dan alles er weer inzetten en dit weekend de motor weer in orde hebben.

[afbeelding]

Jammer genoeg/ gelukkig is het best druk thuis. Dus doordeweeks rijden voro de lol zit er niet echt in.



In plaats van zaterdag de 13e ga ik nu zaterdag de 27e meedoen met de all-road cursus.

De groeten,
Veel plezier met rijden.
Thanas


Dat is mooi balen. ;( ;(
Met een beetje goede wil moet het je toch wel lukken om alles vrijdag weer klaar te hebben. Zou jammer zijn als je er zaterdag niet bij bent.
 
Het is nog veel erger dan 14 dagen geleden.
In oktober 2012 de laatste post.
Ik heb medelijden met de omzet bij de motorzaken.

De mannen in Apeldoorn zijn redelijk actief.
Is het wat om eens ergens in het midden af te spreken en een leuke rit te rijden?

Ger
 
Hoi Ger,

Rijden doe ik wel, maar heb de (soort van) noppen eraf en er zitten nu wegbanden onder. Dus het is nu meer een supermoto. Off-roaden laat ik maar evne zitten. Doe ik wel met de mountainbike.

Maar een wegritje doe ik wel.

De groeten,
Thanas
 
Als ik binnenkort weer beetje tijd heb dan zal ik de motor even een beurte geven dan wil ik wel weer gaan rijden.
Maat van me heeft een 520 staan die wilt ook zeker wel mee :)
 
Ha Koen & Thanas,
Veel te lang geleden n ritje gedaan.

Sinds gisteren n complete wp voorvork van n ktm 525 uit 2005 in m'n Bmw R 80gs zitten.
Wat n feest qua demping.
Spullen gekocht in Vaassen bij t offroadcentrum daar.
Alles voor je enduro te vinden daar.

Heb jij Koen wellicht n remschijf liggen voor n 525, de mijne is n beetje krom.

En Thanas, er zijn ook weg/bosbanden te monteren :-)
 
Ik zie dat oma net naar huis is geschopt. Dat betekend dat de off roaders van Arnhem weer ontwaakt zijn. Gelijk maar even het volgende onder de aandacht brengen dan.

Motorshopper: Yamaha WR450F Enduro

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Is er nog wat leven in dit topic? Ik ben pas verhuisd naar Arnhem en aangezien mijn XT600 volgend weekend weer klaar is zou het wel mooi zijn om voor de echte kou wat paadjes hier te verkennen :Y
 
Ja, absoluut. Maar als je wat verder richting het noorden gaat, zeg tussen de driehoek Barneveld, Apeldoorn en Ede dan heb je aardig wat leuke zandpaadjes. :Y

Ik heb er zelf niet heel erg veel gereden, merkte vrij snel dat een XTZ 750 een beetje zwaar is voor een beginner en op het moment bezit ik geen all- of offroad machine meer. :9
 
Motor forum OMA mag weer in de kast.
Ga deze maandag (vandaag dus) eens rond arnhem kijken of er wat leuks te vinden is.
In het ergste geval naar putten daar weet ik dat er een en ander legaal toegangbaar is.

Misschien eens een idee om met meer man eens naar EVM19 te gaan (wel met eigen motoren). Zonder begeleiding en eigen motoren is daar vast wat te regelen. Hebben een leuk terrein waar je eens wat kan uitproberen en oefenen.

Komende zaterdag Arjan brouwer cursus in zandgroeve landgraaf (middenklasse), ben benieuwd.

Vrijdag nog in de omgeving gereden maar dan op de weg, hoewel ik hier al bijna 3 jaar woon waarvan 1.5 jaar met de motor heb ik nog geen goede kennis van leuke wegen en routes. Heb maar de bochtige wegen functie van mijn garmin gps aangezet maar daar kwam niet veel soeps uit. Was geen zak aan de route :P , in limburg kan ik wel wat betere routes...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan