off-road rit,techniek trainingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog mensen hier die van het weekend weer gaan rijden ?
hier omweert het en regent het flink al vanaf 7 uur.
hoop dat het lang genoeg zo blijft kunnen we van het weekend lekker de modder in hahaha :} :]
 
Laatst bewerkt:
zin in het weekend,weer lekker gaan spelen met de bike s.
motor is der weers klaar voor,twijfel over mooie toer rit of sportieve klimmetjes.
andere mensen plannen...??

groeten...bokumderop.,.,...:: knappuh met die zooi ::::......
 
zaterdag lekker gereden en de nodige kilometers......
we gaan morgenavond ook nog een ronde maken welswaar niet al te grote ronden,maar als iemand zin heeft om mee te rijden...horen we het wel.
 
Hallo,

Ik zou graag eens met anderen willen off-roaden. Maar ik woon in Arnhem, hoe ver zou ik dan eerst moeten rijden voordat ik in de buurt ben van waar jullie rijden?

Hier mijn "fiets"

1493492478_6_4tPX.jpeg


Ben niet ervaren met off-roaden en heb niet het nieuwste en lichtste spul, dus is het te doen?

De groeten,
Thanas
 
Laatst bewerkt:
arnhem is half uurtje rijden.
van arnhem richting venlo,a67 afslag sevenum...kom je in debuurt dus zooo ver ist niet.
hoor het wel..

groeten..
 
Dat is inderdaad niet zo heel ver, prima te doen.

Vandaag zal het niet worden, maar ik houd dit topic in de gaten en zodra ik kan ben ik graag van de partij.

De groeten en bedankt,
Thanas
 
Dat is wel heel erg gaaf initiatief! *O*

ben sinds kort beetje begonnen met offroaden en heb een CRF250 gekocht... echter ik kom uit amsterdam en het enige wat ik hier in de buurt heb is een offroad terrein in ijmuiden.

op wat voor dagen zou je dan rijden en met hoeveel mensen?
vriend van me rijdt op een WR400 en komt eigenlijk ook alleen maar op de crossbaan in hardinxveld sinds ze het crossterrein in dordrecht hebben gesloten.
 
wij rijden voornamelijk zaterdags en/of zondags
groepen van ongeveer 5 a 6 man inclusief bokumderop en ikzelf chillozz dus dus 4 gastrijders ;)
maar als je contact met een van ons opneemt via pm of dit topic komt het wel goed
kwa ervaringen maakt het niets uit we hebben hier genoeg van zeer on ervaren tot de ervaren man.
dus als je dit van te voren erbij zegd komt het altijd helemaal goed.

zo hebben we zoiezo wat zandafgravingen waarin je mooi je grens kunt opzoeken/verleggen

mocht je meer info willen weten meldt het dan en bokumderop of chillozz zal je z.s.m. antwoord geven greetz.
 
hahaha lees net op andere topic dat er rijders zijn die de 16 een rit hebben gepland....zekerzz mooi daar.maar om nuu 20,- pp te vragen...het is tog maar hobby..,dat je eventueel een kleine vergoeding vraagt omdat je eigelijk top locaties door geeft..okeeyh kan ergens in komen ma 20,- de man..nog 3,50 erbij kenk hiero onbeperkt vrete en zuipe hahaha de man hhahahaha.

niemand zin van deze topic om vanavond ronde mee te rijden rondom,horst,venray,venlo,well ???
hoop wel al1 dat chilloz zijn elektrische start gefixt krijgt....was gisteren dood naar 600x keken in het mulle zand tussen de heuvel ruggen.

ik lees het wel als iemand mee wil.
bokumderop....knappuh met die zooi
 
electrische start is professorisch gemaakt hahaha
de min van mijn accu was compleet afgebroken XD

heb er een schroef dwars doorheen geschroefd en t werkt weer dus :P
dacht ik moet het gefixt hebben en sja een nieuwe accu moet ik nu dus toch halen dan proberen we maar wat :D starter werkt nu dus
vanaaf gaat de deze zekers de bossen weer in
 
Na het kijken van de filmpjes lijkt t me echt super gaaf.. alleen nog een keertje een weekendje afspreken dat ik kan.

ennuh.. hebben jullie super stille dempers?! je hoort die dingen haast niet joh!

ik heb wel een legale 94dB demper maar die maakt volgens mij wel iets meer herrie als bij jullie op de filmpjes.
 
Die heuvelklims lijken me vet, maar jammer dat het zo'n pokke-end voor mij is.
Misschien een optie om tijdens de vakantie of zo, 's met de Husky te komen.
 
Laatst bewerkt:
deanevo,
weet niet of je getrouwd en kinderen hebt....centerparcs meerdal in america.
leuk voor kids,en vrouwtje...en pappa lekker knappe met motror en derna moie vrouwkes kijkke met en pilsie hahaha.
bijna bouwvak he hahahaha

groete
 
hehe :)

deanevo,
weet niet of je getrouwd en kinderen hebt....centerparcs meerdal in america.
leuk voor kids,en vrouwtje...en pappa lekker knappe met motror en derna moie vrouwkes kijkke met en pilsie hahaha.
bijna bouwvak he hahahaha

groete
 
wellicht nog een goedkoper adress ;) de limburgse peel. voorheen park loohorst is denk ik nog ietsjes goedkoper dan het meerdal, al is het voor de kids bij het meerdal wel leuker en meer te doen ;)

bijde parken liggen aan 1 straat dus kwa afstand maakt dat niets uit
 
liefhebbers voor rit zondag...??
chilloz kan niet mee probleem met de kleppen.

hoor het wel..dadelijk eerst bierie pakken feest pa n ma 50...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan