off-road rit,techniek trainingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo. Heerlijk in omgeving geknalt en getest. Heerlijk dagje. Niet te warm(duh) en heerlijk droog.
2x vast komen te zitten in de blub en in je eentje loshalen is geen lolletje :-) weliswaar start en liep de brommert weer prachtig. Zelfs kicken met kleplichter sprong de brommert al aan. Genoeg compressie dus. Was dus een heerlijk dagje spelen.(vrouw beloofd 1uurtje te rijden wat er 5 zijn geworden).

Bokum, wnr plannen we wat in :-)
 
Laatst bewerkt:
Yes. maar dit was de eerste echte test die ik kon doen. alsk wist dt ie helemaal oke was ha ik wel naar de Wijk gereden ja. Collega was daar ook heen.
 
Vandaag weer een paar heerlijke uurtjes gereden!


Nu weet ik ook wat het tikken is op de filmpjes, de voorremslang die tegen de cam tikt.
 
Rustig hier zeg... :z

Geen verslag van de Wijk? Niemand aan het rijden?
Hoe is het met de ruggetjes?
Iedereen baalt dat het nog geen lente is? (ik wel)
Komend weekend wordt weeeer koud :(

Ik lig behoorlijk gevloerd met een keelontsteking momenteel... -O-
 
Laatst bewerkt:
Rustig hier zeg... :z

Geen verslag van de Wijk? Niemand aan het rijden?
Hoe is het met de ruggetjes?
Iedereen baalt dat het nog geen lente is? (ik wel)
Komend weekend wordt weeeer koud :(

Ik lig behoorlijk gevloerd met een keelontsteking momenteel... -O-


We wachten op beelden van je vriendje :P hahahaha

Mja we weten dat onze silver'brutus'shadow druk druk is met sleutelen. silver sterkte met de operatie EXC450 kerel :P


Ik ben afgelopen weekend heel even met de supermotard naar de MX baan van overloon gegaan.
rijdt voorlopig geen OFFroad meer eerst rug (wat) beter laten worden
Heb intussen een rugscan gehad daaruit blijkt: 2 blokkades in de nek 3 blokkades in de boven rug (schouders) en 2 blokkades in de onderrug.
Kortom NIET goed dus XD

De 26e weer terug naar de osteopaat. (en dan met de scan resultaten) hopen dat hij de blokkades eruit kan werken



greeetz chill
 
Iedereen is druk aan het sleutelen dus geen tijd voor computergedoe ;).Heb voorrem gereviseerd, koppeling aangepast, stuur weer recht gezet de bevestigingsbout van de stuurklem was gewoon krom door de klap maar het stuur is nog heel :).Alleen nog kickstart aanpassen dat die wat beter binnen blijft en keerring van schakel asje vervangen.

Heb zelf weinig beelden de eerste fail van de dag was het sd kaartje niet leeg halen voor de rit :(

sterkte chill, hopen dat het snel weer in orde is.
 
huh wat filmpjes? voorlopig geen tijd voor :')

eerst de ktm uit elkaar trekken...

ben bijna zover dat ik blok er onderuit kan halen.... had vandaag ff ruzie met de uitlaat bochten die maar niet los wilden komen.

morgen komt de nieuwe lappie binnen dus die moet ook geïnstalleerd worden.....



review OTR de Wijk

Was wel een leuke rit, maar ook zwaar door de diepe modder poelen waar je doorheen moest waden... technische keuring was er niet.. gewoon inschrijven en knallen! heeeerlijk! ik was bang voor rechttoe recht aan akkers maar daar hadden ze best leuke parcourtjes ingemaakt *O*

alles was tip top geregeld! alleen jammer dat de versnellingsbak aan gort is gegaan -O-
 
Shit man, das niet goed voor mij zo'n filmke. Krijg ik helemaal zin in de lente..
Wel erg gaaf stuk daar hoor;)
Ik kan g.v.d ook niet rijden nu, zit met een ontstoken scheenbeen...klote voetbal:(
 
wordt idd weer eens tijd mannen dat het beter weer word....hier krijg je toch echt de pest van,.van al die sneeuw..
achja nog even wachten mannen..en vrouw hahaha en dan mogen we weer lekker wat rond knetteren.
 
strak blauwe lucht.. mooie zon.... maar DAMN KOUD!!! :')


vandaag eindelijk blok kunnen splitsen... 1e versnelling is echt helemaal afgesleten.
dus van de week maar es bestelling plaatsen voor de onderdelen die ik nodig heb.

valt gelukkig allemaal wel mee maar voor de zekerheid toch maar stukje bij beetje en op dooie gemak blok verder controleren en dicht gooien.... daarna toch t frame misschien klaarmaken om te laten spuiten. ik ben voorlopig dus nog wel ff uit de running -O-

601369_10152703690820074_552898908_n.jpg
 
Nog even de gebruikelijke trage adsl upload tijd wachten maar dan staat er weer een korte samenvatting van OTR de Wijk op jou buis *O*

Had helaas niet zo veel beeldmateriaal omdat de eerste fail van de dag was dat me kaartje nog vol stond met beelden van de vorige rit maar vanuit de beeldhoek van de hoofdrolspeler is het ook leuk kijken en weer eens wat ander commentaar :}



3D%20cool%20smiley.gif


Cool gedaan weer XJR



74081147.jpg

dammm ik wil ook weer rijden :P :P _O-
 
Laatst bewerkt:
Vast geen Almere centrum O-)

zitten er ook een paar in dit topic uit amsterdam die willen vast graag weten waar dat is, is weer eens een afwisseling op ijmuiden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan