off-road rit,techniek trainingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
denk dat die 3000km goed kan maar bij mx gebruik is dat ook niet heel erg weinig.

ken dat specifieke model niet maar de modellen vanaf 2006 tot de nieuwste zijn niet zo erg veel veranderd . de 2 takt modellen zouden heel betrouwbaar moeten zijn van de 4takts weet ik het niet maar even googelen en je hebt veel info.
Onderhoud is voor alle motoren een grote vraag bij goed onderhoud zullen ze allemaal betrouwbaarder zijn als zonder onderhoud.

Maar als je die naast de soes wil houden zou ik voor een lichtere gaan als vervanging is het wel een mooie.
 
Kwa prijs wel een nette brommert en ELEC. start :P

Voor je lengte zal het ook denk ik beter/prettiger rijden dan de drz.
Hiermee zul je ook meer/makkelijker kunnen spelen.
Opzich een mooie fiets,Maar ik als ktmert rijder zeg dan toch. Waarom geen KTM :P
hahaha :D


Mja ieder z'n ding. De ene zweert bij dit de ander bij dat.
Opzich vindt ik die husqi's ook best mooi. Maar kwa info erover zou ik het ook niet weten ik zou even op M-F kijkken is vast een topic van ;) En daar even wat info scoren ofzo





p.s. djustmie.
Hoe is je grote rit gegaan laatst ?? Tenminste die heb je nu toch gehad? alles goed verlopen ?
 
Het Husqvarna 450/510 449/511 Topic Deel 4

Daar staat vast wel wat info op djustmie ;)
en anders even daar vragen :D


daar heb ik de vraag al gesteld ( gister of eergister) maar nog geen
antwoord gehad.

de meerdaagse rit is volgende maand pas.

waarom geen ktm?
hmm , wil er wel een, maar wil het liefste bij een motorzaak kopen.
de ktm dealer in de buurt is niet echt goedkoop en wil liever geen
soes inruilen (is zijn handel niet).
De zaak waar ik in 4 jaar tijd 4 nieuwe (splinter)motoren heb gekocht
wil ik niet meer na toe, voelde me er de laatste x belazerd :(

dus op mijn gemakkie aan t rondkijken en de soes moet er niet uit
maar als ik iets leuks op mijn pad tegenkom is informereren nooit
verkeerd, toch ?
 
@ Chillozz en Bokumderop:

Ik ben eindelijk weer in de gelegenheid om weer enduro te kunnen rijden. (na een half jaar met een knie blessure |( )
Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen. :P

Gaan jullie (of in ieder geval Bokumderop omdat jij nog niet in de gelegenheid bent om te rijden?) binnenkort nog een keer rijden in de buurt van Sevenum en Horst en de andere plaatsen waar jullie vaker komen?

Ik zou graag een keer mee rijden, en misschien dat 2 maatjes van mij dan ook nog wel mee willen rijden. (wij komen uit de regio Helden)

Dit kunnen we natuurlijk ook via PB of mail of iets dergelijks bespreken.


EDIT:
De enduro zal eind april of begin mei wel weer omgebouwd worden naar supermoto en zal dan zo blijven staan tot ergens rond september.
 
Laatst bewerkt:
Heey dave.

Ritje kan altijd Ik heb de mijne nu nog op supermoto's staan (omdat ik nog eerst mn rug een tijd de rust geef)

Jij rijdt dus wel veel supermotard dan ??

April mei kunnen we vast wel wat afspreken ;) en anders kan september ook altijd das vaak wel een leuke tijd.

Waar rij jij dan supermotard circuit of gewoon zo wat.?

Nja ik deedt eerst altijd wielen gewoon omzetten woon/werk supermoto en dan int weekend noppen.
Opzich niet veel werk. Vooral als je 2 complete sets hebt.

Mijn motor is opzich klaar voor een rit alleen even wielen omzetten dan.
April wil ik best wel weer een ritje doen.
Bokumderop moet ook nog wat spulletjes regelen. hahaha de SLOPERT !! hahaha

Maar als je ook van deze kant komt is het altijd wel leuk om zo eens wat te rijden ;)
silvershadow is momenteel vollop aan het sleutelen.

Ik weet niet of die ook mee willen.?? (denk het wel die vinden het hier ook mooi :P)


Komt vast goed we prikken wel een keer een datum of geef anders zelf een gil wanneer je zou willen ;)

grtz chil
 
Kom net bij JST vandaan en ff gevraagd voor problemen van een te510 volgens hem niets mis mee en goed betrouwbaar alleen goed op het blok letten die zijn niet beter of slechter als van andere motoren maar je weet niet wat er mee gebeurt is voor jij hem koopt.

Kort samengevat zegt hij eigenlijk er zijn geen slechte motoren meer alleen slecht onderhoud maar dat geld voor alle motoren.
 
jongens ik weet trouwens een adres dat ac10 banden goedkoper levert als fitters in vlijmen.

http://bandencenterjwm.nl/

Deze man. Bekende van me. Ze staan niet op de site, maar als je mailt levert hij wel. Hij lever ze voor 52 euro. Voorbanden zijn goedkoper. Hele scherpe prijs.

Hij levert ook olieen, brillen, helmen van alles. Gewoon contact openemen. Hele toffe vent, en scherpe prijzen..
 
Voor die prijs kan ik de bandjes ook krijgen ;) dags na bestelling zelfs al ;)
En kleren en dergelijke hek ook mn mannetjes voor ;) SIDI crossfire 2 kan ik voor een mooie 315 euro krijgen ;) Daar vindt je ze bijna nergens anders voor ;)

Enne nick,Veel plezier he zat. bij robbie ;)
Die gaat ook weer naar die bekende groeve waar wij toen ook zaten (rob rijdt bijna altijd dezelfde route)

Veel plezier en laat t spul heel hahaha
 
De afgraving ben ik afgelopen zaterdag ook nog geweest. Wij hebben zelfs een 2tal nieuwe hele grote afgravingen gevonden. Zon 5 a 10 km vanaf die ene waar wij toen ook waren.
 
En idd, jij kunt die bandjes krijgen voor zo weinig. Hier kan gewoon iedereen ze halen. Hoef je geen vriendjes voor te zijn ;)
 
hehehe die bandjes kan iedereen daar halen hoor ;)
en wel bij oponeo.nl ;)

Hehehe en die andere afgraving is bij ons ook bekend ;)
Daar liggen er meerdere op een rij ;)

P.s. voor alle andere ook.
In brabant even goed oppassen ik heb vernomen dat ze daar nu flink aan het controleren zijn ;)
omg. eersel.
Politie in samenwerking met de BOA's dus wees gewaarschuwd (boete zou 150 euro bedragen)
 
@ djustmie zoals ik begrepen heb ligt de hoogte van de bekeuring aan waar je je bevindt.

natuurgebiedt/stiltegebeid/beschermd natuurgebied/monumentaal natuurgebied ;)
voor dat laatste betaal je uiteraard de jackpot hahaha

(of ervoor zorgen dat ze je niet pakken.)

Las Hier in zo'n topic gast reedt over straat kreeg boete voor geen spiegels en knik in het kenteken.
240 euro XD dus gewoon zoveel mogelijk in de bossen blijven :P das goedkoper
 
dat topic lees ik ook, is immers een steenworp hier vandaan.
er lopen daar ook wat legale zandpaden overigens.
 
Heey dave.

Ritje kan altijd Ik heb de mijne nu nog op supermoto's staan (omdat ik nog eerst mn rug een tijd de rust geef)

Jij rijdt dus wel veel supermotard dan ??
ik had eigenlijk afgelopen jaar meer supermoto willen rijden maar mijn knie blessure gooide roet in het eten.
Voor dit jaar wil ik inderdaad wel meer gaan rijden, denk bijvoorbeeld aan vrij rijden/trainen in Eindhoven op de landsard (kartcircuit)


April mei kunnen we vast wel wat afspreken ;) en anders kan september ook altijd das vaak wel een leuke tijd.
de komende 3 weekenden heb ik nog wel tijd om te gaan rijden, daarna ben ik 2 weken op vakantie, en als ik dan terug kom zal de enduro omgebouwd worden denk ik

Waar rij jij dan supermotard circuit of gewoon zo wat.?

Nja ik deedt eerst altijd wielen gewoon omzetten woon/werk supermoto en dan int weekend noppen.
Opzich niet veel werk. Vooral als je 2 complete sets hebt.
ik heb inderdaad ook 2 complete sets, het is dus ook maar een kwestie van de wielen wisselen en even het kleine voorspatbord monteren.

Dus als het echt moet is die wel snel weer terug als enduro


Mijn motor is opzich klaar voor een rit alleen even wielen omzetten dan.
April wil ik best wel weer een ritje doen.
Bokumderop moet ook nog wat spulletjes regelen. hahaha de SLOPERT !! hahaha

Maar als je ook van deze kant komt is het altijd wel leuk om zo eens wat te rijden ;)
silvershadow is momenteel vollop aan het sleutelen.
ik woon inderdaad in de buurt want ik herken zo nu en dan stukken uit je filmpjes op youtube, jullie rijden dus ook wel eens richting Venlo waar wij ook wel vaker rijden.

Echter gaan wij eigenlijk nooit richting Horst/Venray enz. en jullie volgens mij wel, dus wil ik graag een keer mee rije om nieuwe routes te verkennen


Ik weet niet of die ook mee willen.?? (denk het wel die vinden het hier ook mooi :P)


Komt vast goed we prikken wel een keer een datum of geef anders zelf een gil wanneer je zou willen ;)

grtz chil

Zie vet gedrukte tekst :P
 
Een paar keer met jullie meerijden, wat er allemaal mogelijk is kwa rijden en verschil van motoren.

Na wat rondkijken en snuffelen vandaag een ktm opgehaald! 300 2stroke!

Pics volgen, lukt even niet goed.

Heeft wat werk kwa ketting, remblokken en kapwerk.
Blok en vering is gereviseerd! 1x trappen=lopen!

Net een snel rondje gemaakt, rijd 1000x lichter als de xr en 1000x sneller!

Hopelijk word het snel beter weer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan