off-road rit,techniek trainingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokumderop

MF'er
16 mei 2012
59
0
venlo..
hallo mede off roaders,

ik wil via deze topic andere off road rijders die eens een leuke off road dag willen in noord-limburg,of het onderste randje van brabant uitnodigen.
zelf heb ik 20 jaar gemotorcrosst op inter niveua.
heb vaker(verschillende groepen)mee gehad,en het is mooi om andere mensen die hier niet uit de buurt komen te laten zien hoe ongelooflijk veel opties hier zijn.

beginners: oefenen op technieken,mooie oefen locaties tijdens een mooie toertocht.
met nadruk op toeren dus geen wildcrossen maar genieten

gevorderde: leuke ritjes met leuken singeltracks klimmetjes(ook pittige) stijle afdalingen.

ik rijd meestal samen met mijn broeder(chilloz ook op mf)en houden allebei van off- road,Maar hebben een hekel aan wildcrossen.deze vraag ik dan ook om hier niks mee te doen.heb eens een rit met robbie gedaan waarin gruwlijk hard werd gereden en niet naar zijpaden werd gekeken,daar hebben we geen zin in.
lekker toeren met onderweg wat uitdagingkjes.

lees het wel als iemand zin heeft om in deze prachtige offroad omgeving te rijden.
 
Laatst bewerkt:
hoi, ik wil wel eens een keertje met je mee met nog een paar andere
sommige uit mijn groep gaan ook al een keer met je broer mee, dus lijkt het me leuk om met de overblijvers eens met jou te gaan rijden
 
De lijst voor OTR's dit (2013) jaar

*24 feb 2013 OFFROAD NL Eindhoven
*2 maart 2013 OFFROAD NL Holten
*10 maart 2013 OFFROAD NL Ruinen
*17 maart 2013 OFFROAD NL De Wijk (Dr.)
*24 maart 2013 OFFROAD NL Westerbork
* 1 sept 2013 OFFROAD NL Steenwijk
*6 okt 2013 OFFROAD NL Havelte (OOK KTM DAG !!!+RIT eindhoven)
*13 okt 2013 OFFROAD NL Lichtenvoorde
*20 okt 2013 OFFROAD NL Geesteren
*27 okt 2013 OFFROAD NL Ruurlo
*27 okt 2013 OFFROAD NL Handel
*2 nov 2013 OFFROAD NL Zelhem
*3 nov 2013 OFFROAD NL Markelo
*10 nov 2013 OFFROAD NL Varsseveld
*17 nov 2013 OFFROAD NL Eindhoven
*24 nov 2013 OFFROAD NL Hengelo (GLD)
*1 dec 2013 OFFROAD NL Noordwolde


Geplaatst: 15-02-2013
Wijzegingen dus voorbehouden !!!!
 
Laatst bewerkt:
Haha, jij bent die gast van 'wakker worden' toch? :+ Held. :P

Ik wil miss wel een keertje mee als ik de motor weer op noppen heb staan. :) Tof dat je je ervaring wil delen!
 
Oe dat klinkt verrekte leuk !
Kunnen we je een keer benaderen als we in de buurt komen ?
 
ja klpt ik ben wakker worde,ma wat je niet ziet is wat ik na het (wakker worden allemaal doe)(stabiel zijlegging..bhv)

wat die ervaring betreft,ist gewoon super mooi om iemands techniek te zien groeien.
ik heb dus altijd(20jaar) fanatiek gecrost,waarbij mijn broertje(chilloz)altijd begleiden en supporte.
nu ben ik super veel aant rijde met chilloz(afgezien nu met het ongeluk dan) en je ziet gewoon dat ie gewoon super goed zijn techniek aant verbeteren is.
daarom vind ik het leuker om met echte hobbyste te rijden dan andere ex-crossers.
gewoon lkkr genieten,sportief ma beheerst uitdagingen aan gaan.
zals ff kijkken of ik een coole linkje kan vinden heb je een idee van een uitdaging voor de iets gevorderde........
hoop dat link het doet,de eerste rijder berg op dan ben ik....bokkumderop
 
Laatst bewerkt:
k kan je wel alvast zeggen die is pitteger dan je zo zou zeggen ;)
de laatste halve meter a meter is gewoon kaarsrecht :P uiteraard heb je daar heel veel mooi klims waar je je skills steeds meer verder mee kunt verleggen dat is het fijne van die spot, steeds een stapje verder.
 
Haha, jij bent die gast van 'wakker worden' toch? :+ Held. :P

Ik wil miss wel een keertje mee als ik de motor weer op noppen heb staan. :) Tof dat je je ervaring wil delen!

Mis ik iets??

Ik wil graag mee!! Eens snel mn enduro afmaken :Y
 
zijn dr nog stiekem meer dan dat ik dacht diee mee zouden willen gaan een keertje :P
hahd al bij topic van de brabo's en de limbo's eerder laten weten dat er wel eens wat mensen mee kunnen.

zie nu dat er wel wat meer volk reageerd hahha mooi :P
we nemen dr wel per keer een ongevere max. van een persoon of 4 a 5 mee
aangezien we zelf ook rijde dus plus 2 :P zit je dan op een groepje van 6 a 7 man
maar er komen nog dagen genoeg dus we kunnen genoeg rijden hahaha
 
wat is jullie definitie van wildcrossen? vast iets anders dan die van de boswachter...

desaltniettemin rijd ik graag eens mee...
 
wat is jullie definitie van wildcrossen? vast iets anders dan die van de boswachter...

desaltniettemin rijd ik graag eens mee...


valt bij ons onder.
als een dolle dwaas overal de schijt aan hebben en vollepoele over kruissingen rijden.
wij rijden gewoon lekker rustig rondt en dan af en toe eens een keertje door trekken maar dat is dan vaak op overzichtelijke paden

bij de eerder genoemde persoon heb ik ervaren dat die dwars over voetgangers kruisingen klapt met een zo danige snelheid dat als er een loslopende hond/kind wandelaar/mtb'er aankomt je hem dr meteen onder hebt.

tuurlijk komen wij ook over zo'n kruisingen maar met een beperkte "normale" snelheid

crossen kun je op een circuit
of in een zandafgraving waar niemand komt :P

wij vinden zoiezo als je iemand anders "een onbekend iemand" mee op pad neemt dat je zoiezo met kruisingen moet opletten wij weten wel wat erachter zit maar de rest niet,ongelukken hebben we liever niet ;)

hoop je zo onze betekenis van wildcrossen te hebben ingelicht zo niet dan horen we het wel
 
Laatst bewerkt:
valt bij ons onder.
als een dolle dwaas overal de schijt aan hebben en vollepoele over kruissingen rijden.
wij rijden gewoon lekker rustig rondt en dan af en toe eens een keertje door trekken maar dat is dan vaak op overzichtelijke paden

bij de eerder genoemde persoon heb ik ervaren dat die dwars over voetgangers kruisingen klapt met een zo danige snelheid dat als er een loslopende hond/kind wandelaar/mtb'er aankomt je hem dr meteen onder hebt.

tuurlijk komen wij ook over zo'n kruisingen maar met een beperkte "normale" snelheid

crossen kun je op een circuit
of in een zandafgraving waar niemand komt :P

wij vinden zoiezo als je iemand anders "een onbekend iemand" mee op pad neemt dat je zoiezo met kruisingen moet opletten wij weten wel wat erachter zit maar de rest niet,ongelukken hebben we liever niet ;)

hoop je zo onze betekenis van wildcrossen te hebben ingelicht zo niet dan horen we het wel

:^ :^ :^ :^

Helemaal mee eens, houd rekening met iedereen in t bos, dat scheelt al een hoop boze gezichten/klachten.
Ik rijd ook weleens op de MTB door t bos namelijk ;)
 
sja wij vinden dat t zo ook hoort ;) zelfde bij ruiters gewoon ff motor uit zetten je kunt daarna nog genoeg spelen en doen maar ga die mensen niet extra in gevaar brengen, als je zo in het bos rijdt zie je ook vaak genoeg dat mensen dit respecteren en het duimpje opsteken, zo kan het ook jonges
 
helemaal mee eens !
klinkt als 100% mijn rijstijl.
 
Laatst bewerkt:
eeeyh mede off road fanaten,
doet me goed om te zien dat er zoveel mensen zijn die er zin in hebben.
off road heeft eigelijk een te slechte image,als je kijkt hoeveel mensen mee eens stemmen over het gemoedelijk rijden,respect hebben naar elkaar...ist gewoon super om dat terug te lezen.

heb vanavond even olie ververst,nieuwe filters.....ready for the weekend.
groeten bokumderop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan