off-road rit,techniek trainingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een paar keer met jullie meerijden, wat er allemaal mogelijk is kwa rijden en verschil van motoren.

Na wat rondkijken en snuffelen vandaag een ktm opgehaald! 300 2stroke!

Pics volgen, lukt even niet goed.

Heeft wat werk kwa ketting, remblokken en kapwerk.
Blok en vering is gereviseerd! 1x trappen=lopen!

Net een snel rondje gemaakt, rijd 1000x lichter als de xr en 1000x sneller!

Hopelijk word het snel beter weer!

Gefeliciteerd wiingwing rules *O*

bouw er gelijk navigatie en een klokje op dan ben je helemaal klaar voor perfecte ritjes :Y
 
Hij is uit '99, gekocht van een kennis van me in Montfort.


Teller word een trailtech vapor. en een aansluiting voor de gps moet ook nog komen :)


Wingg Wingg cool!

Welke 2takt olie gebruiken jullie? en mengverhouding?


Heeft er van jullie misschien iemand nog een allroad 18inch achterbandje liggen voor de xr?



ps. nog effe mn avatar en onderschrift aanpassen :+
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens aan mooie aankoop road-racer.

Daar zul je geen spijt van krijgen. En ohhhh wat zal dat dan toch een fijne lichte machine zijn hahaa geloof het meteen nu kan het echte speelwerk beginnen.

Gefeliciteerd met de aankoop :D
 
Welke 2takt olie gebruiken jullie? en mengverhouding?

ik gebruik van Bo oil de esther based olie omdat die valgens de husq dealer waar ik meestal kom het beste is in verhouding 1:50 .
Misschien even vragen waar je meestal je olie koopt welke hun aanbevelen zou wel proberen altijd hetzelfde te nemen en niet elke keer een ander soort/merk te gebruiken.
 
totaal geen tijd zelfs,..moest effe weer wat bij lezen.....nice dat je nu een echte motor hebt road-racer
zo n xr is geen slechte motor,.maar wel een loch beest hahaha
heb zelf ook nog niks aan me motor gedaan moet ook echt weers gaan gebeuren effe nieuwe olie erop,.bandje,.ketting tandwielen,.v spatbord,.revisie setje v tandwiel..
en dan ergens in april weers lekkere ronde doen..
laatste tijd super druk op het werk en dan heb ik het sporten nog niet eens vernoemd...
ik ga me weers klaar maken om naar me werk te gaan...joeppie....
probeer het topic te volgen maar het wordt me moeilijk gemaakt door mr..de tijd hahaha
groetjes en we spreken ons
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan