Off road ritten Andorra!

ka-duc

Die hard MF'er
23 jul 2008
783
37
Amstelveen
Nog 1 1/2 week, dan gaan we richting andorra om daar off-road een weekje buiten te spelen!

Eindelijk! Heerlijk gevoel om naartoe te leven en nog veel mooier om straks rond te knorren!

Nog meer liefhebbers die uitkijken naar een mooie trip?
 
Laatst bewerkt:
Heeeeel toevallig hadden mijn broer en ik het er over om dit als vakantie voor volgend jaar te plannen en toen kwam hij met het volgende.
Lijkt mij wel wat!

Index

Volgens mij herkende ik de lange van der Wal uit Vianen (lang geleden) nog op het filmpje

Grt Herman
 
Ja, dat klopt. Johan van der Wal.

Ben er al eerder geweest en het is een heerlijk relaxte week. mooie vent, johan.
 
Nu alleen nog moeders ompraten, moeten nl. ook de vrouwen en onze 2 kids meenemen.
Es' kijken hoe ik dat weer inpak :+ :+
 
Is toch prachtig, camperen in de bergen?
Gyjh
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar ook bij Johan geweest en een schitterende week gehad. :}

Plaatjes:

2.jpg


1.jpg


4.jpg


3.jpg


6.jpg


10.jpg


7.jpg


5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er twee keer eerder geweest, en ik ga volgend jaar weer een weekje. Eerst een paar daagjes vanuit Caudies de Fenouilledes (in een B&B) de Pyreneeën aanvallen, dan de grens over wippen, en dan vanuit Spanje, vanaf een camping hetzelfde doen, maar dan van onderaf.
 
Laatst bewerkt:
interessant! Ziet er ook super uit, al zullen we dan eerst een mogelijkheid moeten hebben om de offroads daar te krijgen (geen auto met trekhaak ;( ) :P

maar veel plezier iig!! Ben benieuwd naar de foto's!
 
Het zit er weer op!

Het was super. Prachtig motorrijden, leuke verhalen van Johan, mooie WK wedstrijden. Top dus. Nu weer een nieuw plan maken voor nieuwe uitjes. Dank aan de familie van der Wal voor een topweek!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een paar stukken via een trackertje opgeslagen, maar ze zijn helaas niet een volledige dag. Ik kan ze je wel sturen. geef even een mailadres dan stuur ik ze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan