Off-Roaders Topicjuh (+poll)

ik rij een off the road, want

• dan ken ik af en toe crossen

Stemmen: 5 29,4%
  • dat rijd lekker in de stad

Stemmen: 0 0,0%
  • ik hou niet van poespas maar van thumpers!

• het is een prima woon-werk brik

• eigenlijk alles hierboven

Stemmen: 12 70,6%
  • iets anders..

• Totaal aantal stemmers
    17

=lvt=

MF veteraan
12 feb 2004
14.570
5
ik heb al vaker gecrosst in het westelijk haven gebied en een keer in de kuil in ijmuiden (ik kom nl. uit haarlem).
na 1000km inrijden (na revisie) van mijn xt (op de weg, bleehh, boooring) heb ik weer de smaak te pakken en ben regelmatig in het havengebied te vinden. altijd maar op de weg wordt enorm saai (vindt ik) en dus moet er regelmatig ''gekraut'' worden, ik krijg hier echt een vette kick van.
zijn hier meer off roaders die regelmatig gaan banjeren, en waar? of blijf je liever op het asfalt. (all road=geen off road, maar natuurlijk wil ik ook jouw ervaringen lezen)

Laatst bewerkt:
Ook als je niet regelmatig in het mulle rijd is een (semi)off-road een ideale stads fiets ,,,, kan als snelste verkeer deelnemer het hardst over de meest onmogelijk drempels , kluilen etc (om)heen,,,, wendbaar in randstedelijk gebeied heb je weinig aan >75 pk (topvermogen) kost dsn meer benzine , meer (onderhouds)kosten meer vergevings gezind....

beswel logisch eigenlijk, dat de meesten ''alles hierboven'' stemmen. daar ben ik het ook hélemaal mee eens, al zeg ik het zelf.
groetjes

Terug
Bovenaan Onderaan