"Off Topic" onzichtbaar .

Ooohh leuk weer een chat-muts erbij.

Ik zit met smart te wachten op de frikandellen.






Niet vrouw-onvriendelijk bedoeld.
 
Ik kan dit definitief oplossen stuur mij maar een brief met 5 euro dan komt het allemaal in orde
 
Ik heb alle cookies nu weggegooid - geen verschil.

Bij voorkeuren heb ik niks veranderd/gefilterd, maar zie daar ook geen Off-Topic bijstaan.

Als ik op deze computer inlog onder naam van een vriend, zie ik wel Off-Topic staan, dus het zal wel met die 30 dagen wachten te maken hebben, wat anders ?

Zou 5 euro opsturen mij dan wel helpen ? :+



@ **MIKE**: wat voor een motor rij jij ? Zo eentje met een hele grote uitlaat ?
(to compensate for tiny bodyparts)
 
Het Off-topic forum is een extraatje, en zou niet de hoofdreden moeten zijn om je te registreren. Daarom krijg je er pas toegang toe als je minimaal 30 dagen geregistreerd bent, én minimaal 30 berichten hebt geplaatst.

Wat betreft die berichten zit het wel goed, je bent al bijna op de helft. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het Off-topic forum is een extraatje, en zou niet de hoofdreden moeten zijn om je te registreren. Daarom krijg je er pas toegang toe als je minimaal 30 dagen geregistreerd bent, én minimaal 30 berichten hebt geplaatst.

Wat betreft die berichten zit het wel goed, je bent al bijna op de helft. ;)
OK, ik begrijp het.
Dan ga ik me maar eens voorstellen op het R1 topic, ik ben al behoorlijk onderweg met bijlezen.
Over het Off-Topic; soms zijn juist de extraatjes het leukste !

Bedankt Pierre, de developer op het witte paard ..
 
Ik geloof dat hier niks nieuws meer binnenkomt, dus mijn vraag kan gesloten worden.

PS: En het lijkt mij gezelliger in het "meiden op supersportmotoren" topic dan in het R1 topic, dus ik ga daar eerst maar eens kijken.

Ciao ! :W
Roxy
 
Het Off-topic forum is een extraatje, en zou niet de hoofdreden moeten zijn om je te registreren. Daarom krijg je er pas toegang toe als je minimaal 30 dagen geregistreerd bent, én minimaal 30 berichten hebt geplaatst.

Wat betreft die berichten zit het wel goed, je bent al bijna op de helft. ;)
dan pas zie ik off-topic? :o


nog ff geduld hebben dus -O-
 
Het Off-topic forum is een extraatje, en zou niet de hoofdreden moeten zijn om je te registreren. Daarom krijg je er pas toegang toe als je minimaal 30 dagen geregistreerd bent, én minimaal 30 berichten hebt geplaatst.

Wat betreft die berichten zit het wel goed, je bent al bijna op de helft. ;)
ala huiskamer op GoT dus :Y
 
Hallo,

Ik wil ook graag "off topic" erbij. :9

Heb me netjes voorgesteld, heb al best wel veel gepost. *O*

Wil graag in off topic om bijv. een motor te soepen en heb me laten vertellen dat het daar ook best gezellig is :Y :Y

Groetjes
 
@ **MIKE**: wat voor een motor rij jij ? Zo eentje met een hele grote uitlaat ?
(to compensate for tiny bodyparts)
Zo beetje late reactie.

Maar om antwoord te geven: mijn vrouw roept altijd niet zo diep en dat tientallen minuten minuten achter elkaar.

Als je me een keer wilt proberen moet je me maar mailen.
 
Zo beetje late reactie.

Maar om antwoord te geven: mijn vrouw roept altijd niet zo diep en dat tientallen minuten minuten achter elkaar.

Als je me een keer wilt proberen moet je me maar mailen.
_O-
Je bent veel te bescheiden, Mike !
Volgens mij ben je nog een stukje tekst vergeten over hoe jij de enige en eerste in haar leven bent die haar elke nacht weer meervoudige hoogtepunten kunt bezorgen ..

Maar roept je vrouw dat nou echt altijd tijdens het bloembollen planten ?
Niet zo diep Mike, niet zo diep !

Tof dat je jezelf aanbiedt - Misschien kan Roxy best wel iemand gebruiken die haar tuin een beetje opleukt met afrikaantjes en narcissen ...

:+
 
_O-
Maar roept je vrouw dat nou echt altijd tijdens het bloembollen planten ?
Niet zo diep Mike, niet zo diep !
Ja tuurlijk. wil je nu zeggen dat ik een leugenaar ben ofzo??

Tof dat je jezelf aanbiedt - Misschien kan Roxy best wel iemand gebruiken die haar tuin een beetje opleukt met afrikaantjes en narcissen ...

:+
Ben wel goed in bed, maar heb een typhushekel aan tuinieren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan