officiele honda dealer omg. amersfoort

jord-ei

Die hard MF'er
13 sep 2003
424
0
amersfoort
weet iemand misschien een officiele honda dealer in amersfoort en omgeving, ik zou wel een proefritje willen maken op de nieuwe cbf 600

bvd
 
Heeej jordi heb je je meis al uit haar winterslaap gehaald...... kennuh we blaazuhhhhhhhhhhhhhh. Doornekamp in hoevelaken is volgens mij honda dealer
 
Honda Apeldoorn van die Brouwer of Arie Molenaar in IJsselstein zijn de grote Honda dealers in de buurt van Amersfoort. Molenaar is een aanrader als het om Honda gaat
 
Ja hallo... gewoon om ff te rijden... niet eens zo een slecht idee om te zeggen dat ik me ouwe cbr wil inruilen voor de nieuwe RR en even een paar uurtjes sturen op de fiets van me dromen :9~

:+
 
ja precies waarom zou je van je eigen motor een pekelbak maken als je ook ff kan raggen op een andere, ook al is die niet mooi :9
 
he arno ik denk dat die of zondag of anders zeker weten volgend weekend uit dr slaap komt, want de weg ligt nog vol met pekel, maar je hoort me vanzelf wel...
 
tja, als hoevelaker ken je natuurlijk doornekamp...... ;(

zjn vader is o.k. maar dat jong.....

officieel honda dealer.....

ik koop nog liever een oostduitse JAWA dan dat ik ooit nog een voet bij die @@@@ over de deur zet ! ;)
 
tja, als hoevelaker ken je natuurlijk doornekamp...... ;(

zjn vader is o.k. maar dat jong.....

officieel honda dealer.....

ik koop nog liever een oostduitse JAWA dan dat ik ooit nog een voet bij die @@@@ over de deur zet ! ;)

Ben ik niet met je eens.. Ik woon zelf in hoevelaken en kom daar regelmatig en het is een prima dealer.. :Y

Maar ieder zn eigen mening he :)
 
vd Kuinder kan je ook heen gaan, ligt ook redelijk om de hoek.
Of die dealer in Doorn, maar daar ben ik nooit geweest.
 
Ben ik niet met je eens.. Ik woon zelf in hoevelaken en kom daar regelmatig en het is een prima dealer.. :Y

Maar ieder zn eigen mening he :)
Zo! Na 2,5 jaar reageren, da's knap!
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het TS is vergaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan