officier van justitie vd Spee de LUL

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
vd Spee heeft een miljoenenclaim aan zijn broek van de fabrikanten van radardetectoren.

Vd Spee heeft geroepen dat de radar detectoren verboden zouden worden, waardoor de verkoop ingestort is, nu blijkt dat het nog steeds niet verboden is, klagen ze hem dus aan.


OOoooooooh, wat hoop ik (tevergeefs) dat hij inderdaad schuldig wordt verklaard.
 
Dit kon wel eens HEEEEEEL leuk gaan worden. })
Maar de kans dat 'ie inderdaad schuldig verklaard wordt is wel heel erg klein inderdaad, de vriendjes zullen elkaar wel weer in bescherming nemen zoals gebruikelijk hier. :r
 
ligt geheel aan mij, maar wie is vd spee?

"Mr. K. Spee, Officier van Justitie en hoofd van het bureau verkeershandhaving
te Soesterberg"

Da's hetzelfde als enorme eigenwijze zeikerige plaatvoorzijnkophebbende zakkenwasser :P

Zoek maar effe met koekel, kun je zien waar ie voor staat.

Citaatje:
Detectoren en laserschilden zijn politie en justitie al jaren een doorn in het oog, maar vooral de eerste categorie was tot nu toe niet aan te pakken. "De wet voorzag er simpelweg niet in," zegt mr. Spee. "Maar die apparatuur is natuurlijk buitengewoon oneerlijk en bedoeld om aan een boete of veroordeling te ontkomen. Dat is straks voorbij."

Komt van http://www.vrosteam.myweb.nl/radaralarm.htm
 
Op vrijdag 13 september 2002 16:12 schreef Ralfie het volgende:Da's hetzelfde als enorme eigenwijze zeikerige plaatvoorzijnkophebbende zakkenwasser :P

En da's nog vrij subtiel uitgedrukt...
 
ligt geheel aan mij, maar wie is vd spee?


hoofd verkeershandhaving, das die lul die ervoor zorgt dat Nederland vol staat met flitspalen, arrogante flitsagentjes en laserguns

Als je die homo hoort praten ga je spontaan kotsen.
Als je hem moet geloven ben je staats gevaarlijk als je 1 km te hard rijdt.
 
Cool! Wat hoop ik dat die fabrikanten dit winnen. :}

Het is idd waar, de meesten die ik tegenkom denken echt dat die detectoren verboden zijn, wat natuurlijk niet waar is. Ik geef die fabrikanten groot gelijk.

En die Spee, daar hebben we een geschikte smilie voor: :r Ophangen aan zijn geliefde flitspaal, worden die tenminste ook eens nuttig gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Omdat meneer van de Spee heeft geroepen dat de radar detectoren verboden zijn heb ik er geen gekocht, terwijl ik dit eigenlijk wel van plan was. Had ik wel een radardetector gekocht dan was ik zeker niet met 65km/u boven de toegestane snelheid langs die lasergunner gereden! Het is dus eigenlijk de schuld van vd Spee dat mijn rijbewijs is ingenomen. ;) :+

Zou dit een goed excuus zijn als ik voor moet komen?
 
Omdat meneer van de Spee heeft geroepen dat de radar detectoren verboden zijn heb ik er geen gekocht, terwijl ik dit eigenlijk wel van plan was. Had ik wel een radardetector gekocht dan was ik zeker niet met 65km/u boven de toegestane snelheid langs die lasergunner gereden! Het is dus eigenlijk de schuld van vd Spee dat mijn rijbewijs is ingenomen. ;) :+

Zou dit een goed excuus zijn als ik voor moet komen?
Nee want die radardetector had die lasergun echt niet gedetecteerd, dus met detector had je wellicht een vals gevoel van veiligheid gehad en had je daar nog veel harder gereden, je mag Spee dus wel dankbaar zijn. :P
 
Op vrijdag 13 september 2002 16:57 schreef Revolution het volgende:Nee want die radardetector had die lasergun echt niet gedetecteerd, dus met detector had je wellicht een vals gevoel van veiligheid gehad en had je daar nog veel harder gereden, je mag Spee dus wel dankbaar zijn. :P

shit, moet ik weer een nieuwe smoes verzinnen |(
 
full
 
Leuk, gaan ze hem eindelijk eens pesten, zijn de rollen eens omgedraaid, nou ja omgedraaid, in ieder geval twee kanten op. :P
 
Nee want die radardetector had die lasergun echt niet gedetecteerd, dus met detector had je wellicht een vals gevoel van veiligheid gehad en had je daar nog veel harder gereden, je mag Spee dus wel dankbaar zijn. :P
Ik heb zo'n cheapo Quintez radargeval en die begint ook te loeien als er zo'n pippo met lazergun staat.
Heb ik aan de lijve ondervonden :)
 
Ja maar dan ben je al te laat :)

Heb der eentje van BEL koste 1000.00 gulden 2 jaar terug.
Geweldig ding 800 meter van te voren begint ie al te loeien voor de flits kast.
Moet en alleen nog een compatible maken met me motor zodat ik em kan over zetten.


Dat ding heeft mij al zeker 20 keer gered voor een boete :} Dus geld terug verdiend. :)
 
Ach maak je niet druk. Zeg gewoon ik heb een alergie voor radarstralen dus
heb ik die detector op dokters recept zodat ik die kankerverwekkende ElectroMachnetische radarstraling kan ontwijken. :+

Hmmm is voor die dingen wel ooit een milieu-effectraportage gemaakt in verband met stralings overlast voor omwonenden? Als we al over modbieltjes liggen te zeuren. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan