officier van justitie vd Spee de LUL

Hopelijk dat Spee nu zelf eens flink de lul is. Maar ach het recht zal wel weer zegevieren |( |( Opperstruikrover Spee heeft mij overigens zojuist beroofd van €115. (109 waar je 80 mag) Ik mocht die rijksgraaier toch al niet, maar nu helemaaaaaaaal niet meer!! :(
 
Ik weet dat dat ik me nu definitief onmogelijk maak, maar......

Die Spee kun je van alles verwijten, behalve dat 'ie hypocriet is. Je kunt het niet met hem eens zijn, maar hij heb wel lef, houdt z'n rug recht, ondanks alle (soms terechte kritiek). Hij heeft nu eenmaal een taak gekregen en loopt daar niet voor weg. Daar kunnen rasopportunisten als zo'n waailap van een Heinsbroek nog wat van leren. Regels zijn regels.....alleen in Nederland houden we alleen van die normen en waarden die ons goed uitkomen.

Nou.....roept U maar!
 
Ik weet dat dat ik me nu definitief onmogelijk maak, maar......

Die Spee kun je van alles verwijten, behalve dat 'ie hypocriet is. Je kunt het niet met hem eens zijn, maar hij heb wel lef, houdt z'n rug recht, ondanks alle (soms terechte kritiek). Hij heeft nu eenmaal een taak gekregen en loopt daar niet voor weg. Daar kunnen rasopportunisten als zo'n waailap van een Heinsbroek nog wat van leren. Regels zijn regels.....alleen in Nederland houden we alleen van die normen en waarden die ons goed uitkomen.

Nou.....roept U maar!

Moet ik je inderdaad gelijk ingeven, ik vind het super-=sensuur=- als ik zo'n ticket krijg maar de persoon in kwestie die hem uitschrijft doet (helaas) gewoon zijn werk,.. maar we zouden de regels voor de snelweg best kunnen aanpassen zoals bv in duitsland,. boven de 130 niet meer verzekerd enzo,.. dan is hard rijden echt voor je eigen risico,.en ben je van die vervelende palen en mobiele posten af die het alleen maar gevaarlijker maken op de weg,. van die koekblik bestuurders (en andere weggebruikers) die ineens vol de ankers uitwerpen omdat ze denken dat er een flitser staat en dan de medeweggebruikers in gevaarbrengt,....laten ze eens wat meer gaan doen aan kleven,. alsik op de max 140/150 toer en dan een of andere idioot in een (wat hij denkt)snel koekblik even op 3 cm van mijn achterwiel gaat hangen brrr,. moet niet denken wat er gebeurd als er dan een voor mji gaat remmen,. remt zo'n blik nooooooit aan,.. en ik wil best leren vliegen maar dan in een vliegtuig en niet als superman,...
 
.. maar we zouden de regels voor de snelweg best kunnen aanpassen zoals bv in duitsland,. boven de 130 niet meer verzekerd enzo,..

En dat vind ik nou een gezonde instelling. Als de regels je niet bevallen, moet je iets aan die regels doen (stemmen op je favoriete partij ofzo), maar niet diegene, die aangesteld is om de, door ONS ALLEN (tenslotte hebben wij die waailappen in Den Haag gekozen) afgesproken regels, te handhaven!
 
Moet toegeven dat ik een grote grijns niet kan onderdrukken. Eindelijk gerechtigheid!!!! :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan