Offline routeplanner

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.703
113.318
Rèswèk
Ken er geeneen vinden.. Laptoppie in het rugzakje, service verlenen op de motor, maar geen navigatiebende, hoeft voor mij niet.

Als ik een routeplanner op mijn laptopje heb vind ik het best, maar waar vind je zo'n downloadable gratis plannertje???
 
Ken er geeneen vinden.. Laptoppie in het rugzakje, service verlenen op de motor, maar geen navigatiebende, hoeft voor mij niet.

Als ik een routeplanner op mijn laptopje heb vind ik het best, maar waar vind je zo'n downloadable gratis plannertje???

Ik heb hier nog wel een ANWB routeplanner op CD (gewoon de officiele) wel een paar jaar oud, dus talloze minirotondes (en de Westerscheldetunnel) staan er niet op.
Hebbe? (Voor niks, ik doe er toch niets mee)
 
Ik heb hier nog wel een ANWB routeplanner op CD (gewoon de officiele) wel een paar jaar oud, dus talloze minirotondes (en de Westerscheldetunnel) staan er niet op.
Hebbe? (Voor niks, ik doe er toch niets mee)
jah, tuurlijk. Die paar jaar maakt mij niet uit. Als ik maar in grove lijnen hier en daar een plaats op kan zoeken. Vaak kan je op postkode naar niet bestaande straten zoeken, toch?
 
Zot, ben je morgen om een uur of 12 - 13 in de buurt daaro??? ik moet naar Nieuwegein, da's volgens de routeplannert 13 kilometer bij jou vandaan, kunnen we die transactie mooi effe rondmaken :P
 
*O* *O*

Transactie gelukt. Ik weet voortaan waar ik heen moet en de Zot heeft zijn doos...


en hij hééft al zo'n leuk doosje -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan