Offroad/Enduro omgeving Twente

SKIPPIE

Die hard MF'er
24 jun 2007
826
0
Westerhaar
Hoi mannen/dames

Zijn er nog veel offroad/enduro rijders in de omgeving Twente.
Als er wat zijn hoor ik het wel, wil graag een paar leuke ritjes maken.
Er zijn genoeg mogelijkheden vooral richting Tubbergen/mander/vasse, bijna onbeperkt legaal zandpaden.

groet
Skippie
 
Ommen is heel dichtbij voor mij, woon in westerhaar.
ga Morgenmiddag nog ff een ritje doen met iemand van de motorclub die ook een offroad heeft.
Denk Junne en richting duitsland.
 
:Y jazeker.

Ik heb 6 jaar geleden ook een cr250 gehad 1995, ik had dat ding nooit moeten verkopen.
Maar daar kom je altijd te laat achter.
Was toen ook gereviseerd en ding liep altijd.
 
Dit is mijn exc
1998
full
 
Die ziet er netjes uit voor zover ik op het kleine plaatje kan zien.
Ik vind die alu frames niet zo mooi en dit is volgens mij ook ongeveer de goedkoopste optie voor offroad beginners.

edit: Oh vet, mooi ding die ktm ook! effe kijken of ik hier een foto kan neerzetten van de mijne
 
Laatst bewerkt:
2012-08-25115956_zpsba4408a1.jpg


Stickers komen nog, en denk dat ik de ori demper er weer op zet. Pro circuit 304 nu, maar maakt denk ik meer dan 94 dB.
 
kom wel uit twente maar uit de buurt van enter. hier veel last van de boa dus binnenkort een dagje knallen in zenderen bij een kameraad
 
Heb VMX al gemaild voor stickers. Heb jij met je CR ook ritten gereden? Wat vind je van die tankinhoud?
 
ik had er een grotere endurotank apart bij voor die ritjes.
Als ik had geweten wat zo een ding kost had ik hem wel apart verkocht.
 
Ja, had je m mooi aan mij kunnen verkopen. Weet je toevallig welk merk dat was, clarke of ims?
 
Net voor een bak geld ook zo'n tank besteld.... nu maar hopen dat die donderse douane me niet nog meer laat dokken.. |( |(
 
Ik weet het niet meer wat voor tank het was, had hem erbij gekregen.
Jij gaat zondag Havelte rijden.
 
Klopt. In Steenwijk redde ik het ook op 1 tank, dus dit keer ook (hoop ik)
 
Ommen is heel dichtbij voor mij, woon in westerhaar.
ga Morgenmiddag nog ff een ritje doen met iemand van de motorclub die ook een offroad heeft.
Denk Junne en richting duitsland.

Nijverdal hiero *D heb pas kort een 525 KTM.
Hou me aanbevolen voor ritjes in de buurt *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan