Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Ik heb nu van totaal 14 mensen reactie gehad om 9 juli mee te gaan rijden in Veldhoven.
Zijn er hier nog meer geïnteresseerde of vrienden van?

Ik zal nog wat personen vragen zodat we boven de 20 personen zitten zodat de kosten aantrekkelijk blijven.
 
Ik heb nu van totaal 14 mensen reactie gehad om 9 juli mee te gaan rijden in Veldhoven.
Zijn er hier nog meer geïnteresseerde of vrienden van?

Ik zal nog wat personen vragen zodat we boven de 20 personen zitten zodat de kosten aantrekkelijk blijven.
Ik heb nog wat jongens gepolst maar verwacht daar niet veel van.

Zelf heb ik mn motor nog niet terug, wordt gereviseerd, dus ik weet niet of ik een motor heb maar dat moet ik volgende week wel weten.

Wanneer moet je de aanmeldingen hebben?
 
Ik heb nog wat jongens gepolst maar verwacht daar niet veel van.

Zelf heb ik mn motor nog niet terug, wordt gereviseerd, dus ik weet niet of ik een motor heb maar dat moet ik volgende week wel weten.

Wanneer moet je de aanmeldingen hebben?
Het liefste wel in de komende week.
 
Xc Markelo :

Te laat bij de start, moest hem toen nog zoeken dus het hobbyisten niveau was lekker hoog.
Leuk rondje, lekker veel singletrack maar toch genoeg plek om in te halen.
Pitstraat was blijkbaar wat onduidelijk wat ook voor gevaarlijke situaties zorgde.
Mooi dagje weer gehad, alleen wat kort als je effectief maar een uur rijtijd hebt.
Geen idee van de uitslag, geen 1ste en geen laatste, ergens daar tussenin dus.
 
Ik ben vanmiddag ook nog even geweest. Alleen bij de DXCS gekeken. Stukje langs de baan gelopen en zag er uit als een mooie ronde.

@JWH** heb je 4 uur gereden vandaag? Dan zal je nu wel behoorlijk moe zijn. Echt veel plekjes om rust te pakken waren er niet op de baan.

 
Waren best veel fotografen aanwezig, paar leuke foto's gevonden.
208751322_10220525692512415_3176552784818469847_n.jpg

203338194_10220525692432413_3153408983233617184_n.jpg

En nog een spectaculaire :X
208751322_10220525692472414_3061275838674820487_n.jpg
 
Ik zag het. Kost je wel 30 euro voor 3 uurtjes, vind ik een stevige prijs. Al hebben ze wel minder dagen om kosten terug te verdienen. 25 euro zou een mooiere prijs zijn in mijn ogen.
 
Ik ben lid en mag blijkbaar ook gewoon betalen?
Och, Zolang het naar de club gaat en niet naar de KNMV vindt ik het dan nog wel best.
Ze hebben er best wat werk aan en ook niet iedereen was het er mee eens.
Ik vraag me zelf ook af of het terrein er nog wel goed van zal herstellen.
 
Moet je als lid ook de volle mep betalen dan of krijg je nog wat korting?

Ik heb geen idee hoe Nunspeet eruit ziet, is daar veel ruimte dan om er een mooie cross country baan aan te leggen? Volgens mij als er met wat beleid een baan aangelegd wordt zal de natuur ervan herstellen. Moet natuurlijk niet iedereen de stukken van de bomen afknallen maar sporen e.d. zal wel weer prima in orde komen.
 
Ik vind het tijdvak van 3 uurtjes denk ik toch wat krapjes.
Ik moet al 1,5 uur rijden enkele reis om er te komen.
Maar vooral omdat ik na 30 minuten rijden 30 minuten rust nodig heb.
Heerde was wat dat betreft ideaal, daar kwamen we 12:00 aan, zijn we 17:00 weer weg gegaan volgens in de tussentijd 4 tot 5 keer de baan op.

Nunspeet heb ik wel wat filmpjes van gezien op Youtube en dat lijkt wel een mooie baan met wat ruimte voor klimmetjes.
 
Er is ruimte zat om, op en middenin de crossbaan.
Er zijn ook meer dan zat trial hindernissen om er in te verwerken.

Nunspeet is los zand met een dun laagje humus.
Dat laagje is vrij snel weg en dat zand eronder erodeert snel.
Je zou eigenlijk voor het herstel er een dun laagje op terug moeten brengen.

Ik ben lid van cross en trial en heb de volle mep betaalt wat ik eigenlijk best raar vindt.
 
Nunspeet is los zand met een dun laagje humus.
Dat laagje is vrij snel weg en dat zand eronder erodeert snel.
Je zou eigenlijk voor het herstel er een dun laagje op terug moeten brengen.

Ik ben lid van cross en trial en heb de volle mep betaalt wat ik eigenlijk best raar vindt.

Misschien dat het daarom wat duurder is, omdat ze inderdaad veel herstel werk verwachten.

Dan heb je een behoorlijk lidmaatschap, jammer dat er niet iets van korting voor de leden gegeven wordt.
 
Zelf helemaal naar de tering. Het schijnt sowieso een zware baan te zijn, maar nu hebben ze zaterdag een clubcross gehad en sindsdien niet geschoven 8)7

Speciaal op maandag gegaan omdat het dan rustig zou zijn en het tempo doorgaans meevalt.
Is dr een of andere MotoGP rijder (Miller) met consorten die even conditie training komt doen.

Wordt je gewoon 2x op een ronde gezet in 1 ronde :}
 
Ik ben de boel ondertussen weer in elkaar aan het schroeven. Alle slijtage delen zien er prima uit voor een motortje met 316 uur 👌

20210705_213218.jpgIMG-20210705-WA0004.jpeg

Nog wat spul stralen en schoonmaken en dan hopelijk dit weekend alles in elkaar :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan