Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Heel tof. Wij zoeken ook zoiets. Ik heb wel wat aanbieders gezien maar daar vond ik de groepen te groot en/ of de nadruk teveel liggen op 'gewoon een rondje rijden'. En we willen ook wel wat leren.
Zal eens informeren! Jullie hebben die 'endurides starter' gedaan en dan bij een bestaande groep aangesloten of zo?
Ja starter is puur 3 dagen rijden, zonder overige instructies
Je geeft daarna je skill level aan. Iedere dag kijkt hij wat jullie kunnen, en probeert ook iedere dag op een goede manier te pushen.
Ze kennen de omgeving echt op hun duimpje.

Je kan of bij Marko zelf zitten daar zit ook een hard enduro track.

Of je zit 40 minuten verder en meer in de bossen.

Maximale groep is 6 man.
Wij reden eerst met 4 daarna 5 en toen met zijn tweeën.

Wij zaten op de 2de locatie.

Dit was op de eerste dag, had ik aan het begin nog niet gedaan
 

Bijlagen

  • VID-20220831-WA0002_082813.mp4
    7,5 MB
Ik heb toen bij deze gereden:

(de gehuurde motor en kleding was best slecht eigenlijk maar de ervaring was top)


Het is alweer een poosje geleden:

Ja het is altijd een beetje lastig.
Deze hebben 2022 300 en 350 van KTM.
Voor mijn vriendin zelfs eentje met verlaagd zadel, ideaal!
 
Dat klinkt een stuk professioneler 👍

Heb je het (hard) enduro virus nu te pakken?

Zo ja, dan is het wel tijd voor een challenge:

*O*

 
Ja starter is puur 3 dagen rijden, zonder overige instructies
Je geeft daarna je skill level aan. Iedere dag kijkt hij wat jullie kunnen, en probeert ook iedere dag op een goede manier te pushen.
Ze kennen de omgeving echt op hun duimpje.

Je kan of bij Marko zelf zitten daar zit ook een hard enduro track.

Of je zit 40 minuten verder en meer in de bossen.

Maximale groep is 6 man.
Wij reden eerst met 4 daarna 5 en toen met zijn tweeën.

Wij zaten op de 2de locatie.

Dit was op de eerste dag, had ik aan het begin nog niet gedaan

Bijzonder smakelijk filmpje.
Kosten vallen me erg mee.
Jullie hadden 2 extra 'lesdagen' dan? 5 dagen rijden is voor mij wel lang hoor, na 2 intensieve dagen begint mn lijf wel te sputteren. 3 dagen zou beter passend zijn voor mij.
 
Bijzonder smakelijk filmpje.
Kosten vallen me erg mee.
Jullie hadden 2 extra 'lesdagen' dan? 5 dagen rijden is voor mij wel lang hoor, na 2 intensieve dagen begint mn lijf wel te sputteren. 3 dagen zou beter passend zijn voor mij.
Nee wij hadden extra nachten gekozen omdat we ook op vakantie zijn. Dus de dag er voor en erna nog zodat we rustig aan konden doen.
3 dagen hadden wij ook en is meer dan genoeg.
Merkt echt dat de laatste dag een stuk zwaarder is.
 
Nee wij hadden extra nachten gekozen omdat we ook op vakantie zijn. Dus de dag er voor en erna nog zodat we rustig aan konden doen.
3 dagen hadden wij ook en is meer dan genoeg.
Merkt echt dat de laatste dag een stuk zwaarder is.
Heel tof.
En 6 man max in een groep vind ik ook prima.
Zal eens een mail sturen voor info, zn site is wat summier.
Hoe is de accomodatie? Heb niet zoveel eisen, wil alleen niet met een andere venter in bed liggen :)
 
Heel tof.
En 6 man max in een groep vind ik ook prima.
Zal eens een mail sturen voor info, zn site is wat summier.
Hoe is de accomodatie? Heb niet zoveel eisen, wil alleen niet met een andere venter in bed liggen :)
Je hebt er 2. Beide locaties zijn kamers met 2 bedden en een badkamer.
Als je bij Marko bent zit je bij hem thuis.
Met net gerenoveerde kamers.

Anders zit je in een half pension guesthouse. Wel wat verouderd maar oké, wel super veel avondeten en drankjes die niks kosten die heeft wel een zwembad. De 3de guide borna is hier opgegroeid en kent die locatie perfect
 
Wij zaten zelf in het guesthouse omdat zijn eigen locatie vol zat. Wel waren we uitgenodigd om bij hem thuis kennis te maken en alles te zien, vandaar dat ik het weet :)
 
Is er ergens een crosscountry kalender te vinden?
Ik ga 24 sept rijden op Rutten, maar had ook graag naar Heerde willen gaan. Allebei in 1 weekend op de T7 word m'n dood, dus dan maar even wachten op de volgende crosscountry...
 
De OTR’s komen er ook weer aan:
8DD71E6B-150C-44B5-9BCB-1AF29EC3B782.jpeg
 
Is er ergens een crosscountry kalender te vinden?
Ik ga 24 sept rijden op Rutten, maar had ook graag naar Heerde willen gaan. Allebei in 1 weekend op de T7 word m'n dood, dus dan maar even wachten op de volgende crosscountry...
Kalender ken ik niet maar 18-9 is er nog 1 in Eindhoven
 
Omdat ik zelf ook schandalig in de weg heb gereden op een vergelijkbare motor met vergelijkbare ervaring O-)

Edit: Niet om je te ontmoedigen hoor, is echt lachen voor een keer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan