Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Ik heb ook voor een jaar of 2 enduro baatje gehad. Ik kreeg alle materialen makkelijk gevonden. Er vanaf was een ander ding :p

Ik had ook grote vrachtwagen banden. boomstappen, pad met grote stenen, en duikers.
 
K heb nu de banden die op de foto staan. 2 dikke boomstammen en 1x 3 boomstammen gestapeld. Bedoeling is dezelfde grootte banden als in Heerde en dan 2duikers erbij, en misschien een puinbak. Verder ben k bezig met een tafel(tje) sprong dubbeltje en opstapje maar das meer voor de pitbikes. En er liggen nog plannen voor een brug ergens overheen maken.
 

Bijlagen

  • IMG-20221202-WA0000.jpg
    IMG-20221202-WA0000.jpg
    213,3 KB · Weergaven: 35
  • IMG-20221202-WA0001.jpg
    IMG-20221202-WA0001.jpg
    194,3 KB · Weergaven: 35
  • IMG-20221202-WA0002.jpg
    IMG-20221202-WA0002.jpg
    445,7 KB · Weergaven: 36
Lekker gereden, ik was blij dat Andre Motors er stond met een vuurton.

Uiteindelijk ik meen 5 rondjes gedaan. Het voelde gelukkig niet mokerdruk aan.

Mooie afwisseling zat er in. Vanuit een ooghoek zag ik wat mensen prutsen om boven te komen. Tsja als je dan vaststaat is het van belang om volgas te blijven graven?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221203_174321_Strava.jpg
    Screenshot_20221203_174321_Strava.jpg
    115,8 KB · Weergaven: 30
  • Leuk
Waarderingen: #4
Ik vond de drukte reuze meevallen. Ik zag in de app "uitverkocht" staan dus had meer drukte verwacht.
Totaal 8,5 rondes gedaan. Nog ff n dame op n tweetakt suzuki geholpen omdat onze jeugdige rijder die mee was de boel beetje blokkeerde.
Was n mooie ronde weer, goed dat ze elke keer de route toch ff wat anders maken. 1 keer de steile klim met aan het eind de boomstam geprobeerd, maar was gewoon haaks, en bijna zelfs over t haakse punt heen zodat je recht omhoog gaat of erger. Ik was half boven en daarna hem mooi links laten liggen. Iets moeilijks is leuk maar dit was ff te gek :P
Verder alles dik voor elkaar. Wat mij betreft mooie dan menig offroadrit :Y
 
Ziet er uit alsof het rondje wat vloeiender is. Wat minder gekronkel om elke boom. Jammer dat ik deze editie niet kan, volgende keer weer beter.

Goed werk daar 👍
 
Is er hier iemand die ervaring heeft met enduro tours in Turkije inclusief motor huur?

Wij zouden daar graag heen gaan, maar kom niet echt iets tegen met motor huur erbij. Veelal alleen tour gidsen met eigen motor.
Ik heb de Jarvis tour gevonden, maar dat vind ik iets teveel hype/training dan alleen rijden.
 
Is er hier iemand die ervaring heeft met enduro tours in Turkije inclusief motor huur?

Wij zouden daar graag heen gaan, maar kom niet echt iets tegen met motor huur erbij. Veelal alleen tour gidsen met eigen motor.
Ik heb de Jarvis tour gevonden, maar dat vind ik iets teveel hype/training dan alleen rijden.
Ik kan je niet helpen voor turkije, maar als je eens wat anders dan anders zoekt, probeer Rienk Tuinstra eens in Roemenië.
In het gebied van de romaniacs en aangezien hij goud rijder is kan hij elk niveau wat bijbrengen. Huurmotoren zijn aanwezig maar je eigen motor meenemen kan ook.
 
Ik ben 20 jaar geleden bij Yoshimoto geweest, toen nog via Memotours.
Het was m'n eerste buitenlands offroad avontuur en het was geweldig.
Het is een (van oorsprong) Duitse organisatie, maar de eigenaar heeft volgens mij een Nederlands-Turkse vrouw. Dus hij spreekt ook enigszins Nederlands. De site yoshimoto.de is iig deels in het Nederlands en met authentieke taalfouten - dus geen Google Translate site :-) Welke talen de gidsen nu spreken weet ik niet. Ook niet welk niveau ze hebben, en of ze je vrij laten om het materieel zwaar te belasten.

Ik zou zelf graag weer een keer teruggaan, maar met Erdogan aan de macht heb ik niet zo'n zin. Principes en zo....
 
Ik heb yoshimoto inmiddels inderdaad door gekregen en contact gezocht met de beste man. Rienk tuistra ben ik mee bekend. Zijn we het jaar voor corona geweest. Tot nu toe het mooiste wat ik gereden heb.
 
Mocht iemand nog tickets voor de 10e voorbij zien komen hoor ik het heel graag!
Ik heb geen facebook, en ook na wat zoeken kwam ik niks tegen.
 
Mocht iemand nog tickets voor de 10e voorbij zien komen hoor ik het heel graag!
Ik heb geen facebook, en ook na wat zoeken kwam ik niks tegen.
En al voorzien *O*

Kun je trouwens de hele route rijden zonder over boomstammen/rioolbuizen te hoeven? Een maatje wil misschien mee waaraan ik dan een motor uitleen. Zie hem dan alleen liever geen extreem spul doen. Discussie over flinke schade voer ik liever niet.
 
En al voorzien *O*

Kun je trouwens de hele route rijden zonder over boomstammen/rioolbuizen te hoeven? Een maatje wil misschien mee waaraan ik dan een motor uitleen. Zie hem dan alleen liever geen extreem spul doen. Discussie over flinke schade voer ik liever niet.
Kan prima :Y
 
En al voorzien *O*

Kun je trouwens de hele route rijden zonder over boomstammen/rioolbuizen te hoeven? Een maatje wil misschien mee waaraan ik dan een motor uitleen. Zie hem dan alleen liever geen extreem spul doen. Discussie over flinke schade voer ik liever niet.
Uit mijn hoofd is er 1 boomstammetje waar je niet omheen kan maar dat is echt een hele kleine waar je zelfs met een 50cc nog overheen kan😉😉
 
Uit mijn hoofd is er 1 boomstammetje waar je niet omheen kan maar dat is echt een hele kleine waar je zelfs met een 50cc nog overheen kan😉😉
2 bij de start in de buurt. Als je de hard sectie vermijd.

Verder die omgevallen boom ja. Maar pak die gewoon uiterst rechts. En gang houden.

Die rioolbuizen/beton sectie halverwege is nog gelijk. Die is keurig aangelegt en makkelijk te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan