Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Heren en dames,
Sinds een aantal weken post ik wekelijks een filmpje van de enduro/offroad rondes die wij wekelijks maken. Dit is vooral voor ons eigen gropje om thuis wat te kunnen laten zien, maar mochten het mensen het hier ook leuk vinden.

Iedere vrijdag zet ik een video online van het weekend ervoor. 3 videos nu, daarvoor nooit iets gemaakt. Dus ben aardig voor me :)

Leuk filmpje, ik krijg er arm-pump van. Dus dat is heerde kun je daar met een crossbanden rijden?
 
Laatst bewerkt:
Heren en dames,
Sinds een aantal weken post ik wekelijks een filmpje van de enduro/offroad rondes die wij wekelijks maken. Dit is vooral voor ons eigen gropje om thuis wat te kunnen laten zien, maar mochten het mensen het hier ook leuk vinden.

Iedere vrijdag zet ik een video online van het weekend ervoor. 3 videos nu, daarvoor nooit iets gemaakt. Dus ben aardig voor me :)

Ha, toevallig net de filmjes bekeken omdat ik op zoek was naar een filmpje over Heerde :)
Maar ziet er goed uit hoor, mooi gebied waar jullie rijden, vooral die slootjes en taludjes enz. En paar leuke kleine baantjes erin.

Had bij het filmpje van Heerde het idee dat je camera op stukken wat donkerder was, heeft misschien met de automatische instellingen te maken?
 
Leuk filmpje, beeld ziet er goed uit van kwaliteit. Waar heb je je camera geplaatst? Iets meer handen in beeld zou wat toevoegen aan de actie denk ik.

Ook iets meer motor geluid ipv muziek zullen veel mensen waarderen.

Hoe was het rondje? Verstond ik het goed dat je vorig jaar mooier vond?



Ennuh..... 125 met een aanhanger.... Boefje
Ik vond het rondje inderdaad het jaar ervoor mooier. Zaten toen paar extra passages in, miste ik wel. Toch wel fijn gereden hoor.

Het geluid had ik in mijn eerste 2 videos veel meer 2t geluiden, maar dat werd ook weer TE hoorde ik :p

En 125 met karretje, tjah. Dat ding volgt wel :p
 
Ha, toevallig net de filmjes bekeken omdat ik op zoek was naar een filmpje over Heerde :)
Maar ziet er goed uit hoor, mooi gebied waar jullie rijden, vooral die slootjes en taludjes enz. En paar leuke kleine baantjes erin.

Had bij het filmpje van Heerde het idee dat je camera op stukken wat donkerder was, heeft misschien met de automatische instellingen te maken?
Omdat ik pas sinds 3 videos aan het editten ben, heb ik voor nu standaard go pro kleuren. Als ik het knippen enzo beetje eigen ben, ga ik flat color filmen en kleur correctie toepassen.

GoPro is gemonteerd op de kin, vroeg ook iemand
 
Ben ook een voorstander van motorgeluid ipv muziek met zang.
Krijg je met die muziek geen problemen met bumastemra rechten oid?
 
Ben ook een voorstander van motorgeluid ipv muziek met zang.
Krijg je met die muziek geen problemen met bumastemra rechten oid?
Deze muziek was gratis om te gebruiken (royalty free) met benoemen van de maker. Staat in de beschrijving

Daarnaast heb ik de eerste 2 videos op mijn kanaal voornamelijk motor geluid en muziek in de achtergrond.
 
Vandaag een mooi dagje gehad in Heerde bij de Cross Country trainingen. Prima uitleg van de trainers en heb me goed vermaakt vandaag. Zat in het beginnersgroepje dus niets te gek, maar wel helaas geen boomstammetjes of iets dergelijks. Moet ik die over 2 weken maar zelf opzoeken :)
 
Ook geweest! Beginnersgroepje dus we zaten bij elkaar :)
Volgens mij was er nog 1 andere groep, die zag ik wel bij de boomstammen.
Heel tof& goed opgezet.
Helaas m'n GoPro vergeten, wil de organisatie nog een bericht sturen of ze een mail naar de groep willen sturen: zag verschillende mensen met een GoPro, leuk als ze die filmpjes door willen mailen.
 
Ik reed, wanneer ik niet op de grond lag :), op een Beta 390. We waren met z'n 2-en, m'n kameraad een Husky 350.

Lijkt me wel leuk om de beelden terug te zien. Heb je constant opgenomen? Kan je me die beelden transferen?
 
Viel nog wel mee toch met dat op de grond liggen?

Heb alles inderdaad opgenomen. Zal de saaie stukken er uit knippen. Wordt wel een uitdaging om het te versturen gezien bestandsgrootte.
 
Haha jawel, keer of 5 gevallen maar niet hard.

Oke tnx man, gaaf. Ik verstuur ze altijd met WeTransfer, gebruik je dat? Werkt goed.
 
In Overloon hebben we ook een cross country uitgezet.
Hierbij een impressie:
 

Bijlagen

  • 215E6BED-7331-42FD-97F3-084305B49A16.jpeg
    215E6BED-7331-42FD-97F3-084305B49A16.jpeg
    155,2 KB · Weergaven: 11
Oh das morgen al.
Komen er nog meer mogelijkheden of alleen 5-12?

Wanneer het "te slecht" is voor de crossbaan gaat de CC baan open voor trainingen.
Dit is dan ook altijd onder de tijden dat de crossbaan normaal gesproken open zal zijn.

Zaterdags van 13:30 tot 17:00
 
Wanneer het "te slecht" is voor de crossbaan gaat de CC baan open voor trainingen.
Dit is dan ook altijd onder de tijden dat de crossbaan normaal gesproken open zal zijn.

Zaterdags van 13:30 tot 17:00
Oke tnx, interessant!
Waar wordt aangekondigd dat de cc baan open gaat?
Heb de smaak te pakken na Heerde.
 
Goede impressie met, wat mij betreft, de juiste mix qua geluid/ muziek. Zo hoort een cc eruit te zien, met wat obstakels en d-tours voor de minder begaafden, maar voor allemaal evenveel fun.
 
Mooi gebied, jullie hebben volop mogelijkheden daar zo te zien.
Ik worstel ook altijd met de instellingen, krijg het niet voor elkaar om dezelfde kwaliteit te krijgen als anderen (bijv. zoals every single sunday).
 
Terug
Bovenaan Onderaan