Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Zijn er hier mensen wel eens in Polen of Tsjschie wezen rijden en hebben leuke tips voor gids en/of accomodatie?
Blueberryhill is goed. Eten, drinken, chips, chocola zoveel je wilt. Rijden is pittig qua niveau, Martin spaart je niet :P
Maar, dit jaar voor derde jaar op rij geweest en is voor mij een blijvertje!
 
Zondag kunnen we weer los in Steenwijk! Wie gaat?


Ik was er weer,

Baan lag er lekker bij door het buitje de avond er voor.. Rijden ging weer niet zo soepel als ik zou hopen.. op de lange knippen rechtdoor vind ik het heel lastig constant te blijven en als je dan uit de flow raakt vreet het m'n energie compleet op.
 
De omstandigheden waren top inderdaad. Toen de sporen verder ingereden waren in de tweede ronde vond ik het prettiger rijden.
 
Hoe zal her afgelopen zijn met die kawasaki man die rondgaat op facebook ??die vloog met mooie gang over dat bultje wat later ook afgeschermd werd met lint hij kwam raar ten val.
 
Zo dan !
Ik vindt die bulten zelf ook twijfelachtig eerlijk gezegd.
Springen kun je er eigenlijk niet.
 
Hoe zal her afgelopen zijn met die kawasaki man die rondgaat op facebook ??die vloog met mooie gang over dat bultje wat later ook afgeschermd werd met lint hij kwam raar ten val.

Ik vroeg me al af waarom die bult afgesloten was. Heb ook niks gezien op fb.
 
Zo dan !
Ik vindt die bulten zelf ook twijfelachtig eerlijk gezegd.
Springen kun je er eigenlijk niet.
Geen slecht woord over Vanessa he!

;-)

Die gast gaat flink over dat bultje haha ik vond het al jammer dat die afgezet was, maarja, 90% van de rijders is nog nooit op een crossbaan geweest dus misschien niet handig bij een otr.
 
Halleluja.
Je moet goed uit je doppen kijken met schansen e.d. tijdens otr's.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier mensen wel eens in Polen of Tsjschie wezen rijden en hebben leuke tips voor gids en/of accomodatie?

Bij CountryHill geweest.
Daar zijn de mogelijkheden echt grenzeloos.
Accommodatie super mooi.
Het bruine café wat er bij zit heeft niet altijd een positieve uitwerking ;).
Min puntje is dat de motoren 5a10min rijden van de accommodatie worden gestald.
Maar de omgeving maakt dit weer dik in orde.
 
Mitas XT-754 met de rode streep,kun je geulen graven op de klinkerweg jonguh. Voorkant hoor ik steeds meer dat een michelin Tracker het goed doet In het off road circuit. Ik heb geen ervaring met de Tracker.
 
Was weer gezellig in de Hellendoornse zandkuil!!
20191005_145810.jpg
 
Nog iemand naar Veghel?
Was inderdaad al redelijk kapot gereden na de eerste ronde, genoeg mensen uit de bagger getild.
Helaas is mijn kenteken plaat niet mee naar huis gekomenB|

Andere vraag, weet iemand een goed adres om je einddemper stiller te maken. Vond hem altijd al luid, maar volgens de meting 119 decibel_O-

Las goede verhalen over MVS racing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan