Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Ik heb je filmpje dat je hier plaatste ff bekeken. Dat op 10:14 moet wel lukken hoor!

Ff zonder gekheid, ziet er uit als een mooie uitdaging. En als je altijd maar makkelijk blijft rijden kom je nooit vooruit. Ik zal thuis een informeren of mijn riem zo lang is dat ik in Polen kan komen 🤡
 
Liever niet, als je valt ,bij goede vorst , breekt al het plastic .
Wel verrassend rijden, met name op plaatsen waar je niet ziet wat er onder de sneeuw ligt. Vroeger vaak gedaan maar ik verwacht dat mijn botten nu net als het plastic zijn, en niet alleen bij vorst 🤡.
 
In '79 konden we met de 80cc's in de sneeuw rijden. Toen lag er vaak minstens 30 cm op het weiland. Na afloop niks afspuiten, gewoon zo weer de schuur in. Dat was een echte winter. Sneeuw lag tot aan het dak en sommige dorpen waren zelfs geisoleerd, het leger moest toen ingezet worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd gewoon ook in de sneeuw offroad als het past.
Heb al geleerd dat ijs hard valt, en dat een motor die helemaal door het ijs gaat moeilijk terug start.
Diepe sneeuw rijdt verbazingwekkend goed.
 
Ik ben vandaag ook een paar uurtjes op pad geweewst. Over het algemeen rijd het echt wel leuk. De ondergrond was niet bevroren, dat scheelt heel veel. Hier en daar echt sneeuw van 50 cm diep, daar had de 300 het wel erg lastig mee.
 
Ik ben benieuwd, vorig jaar waren er ook al een paar mooie initiatieven. Hopelijk dit jaar weer om toch een beetje het gemis van de OTR's te compenseren.

Wie weet deze lijst aan te vullen van Cross Country's met vrij rijden?

- Heerde
- Markelo
- Nederweert-Eind
- Emmen
- Overloon
- Veldhoven (KTM Offroad Days)
- Staphorst
 
Ik ben benieuwd, vorig jaar waren er ook al een paar mooie initiatieven. Hopelijk dit jaar weer om toch een beetje het gemis van de OTR's te compenseren.

Wie weet deze lijst aan te vullen van Cross Country's met vrij rijden?

- Heerde
- Markelo
- Nederweert-Eind
- Emmen
- Overloon
- Veldhoven (KTM Offroad Days)
- Staphorst
Het lijkt me dat de otr's in het najaar wel weer zoals vanouds van start gaan.
 
Denk je om die greppel morgen gemonde.
 

Bijlagen

  • 20210305_211938.jpg
    20210305_211938.jpg
    207,9 KB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan Onderaan