Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Valt best mee toch ?
Leuk ding !
Waarom geen tpi eigenlijk ? Dat lijkt mij juist de grootste verbetering.
Maakt die demper niet juist meer geluid ?
 
Afgelopen zaterdag de Enduro simulatie van Wesley Pittens gereden in oirschot. Rondje in onderstaande video. De komende 10 weken ofzo gaat het ieder weekend gelukkig weer. De georganiseerde ritten/wedstrijden. Zin an.

Was top geregeld!
 
Gisteren geweest, toffe baan weer. Ze maken er altijd wel werk van daar om het gevarieerd te houden.
 
Voor degene die moeite hebben met banen als Nunspeet is dit een mooie kans om op een geschoven baan zonder snelle gasten te rijden. Ik baal ook wel dat ik niet kan.

Het bericht van Nunspeet :

Zaterdag 25 september.

Let op we gaan het anders doen als normaal. We willen en ochtend sessie houden voor de jeugd en beginners. 9 uur zal het hek los zijn en half 10 kan de eerste sessie gestart worden. Sessies zullen een half uur duren. Eerste sessie zal voor de 85/65cc rijders zijn 2e sessie voor de JEUGDIGE125CC rijders zijn en voor de beginnende rijders. Het is wel de bedoeling dat het veilig blijft dus als onze vrijwilligers zeggen dat je te hard gaat voor de beginners groep dan mag je in de middag wel gewoon rijden. Maar niet meer in de ochtend. Iedereen weet van zichzelf wat voor niveau die heeft. Wees wijs en denk ook aan de veiligheid van een ander. Mocht je over gezet worden. Respecteer dit dan ook. Ook onze vrijwilligers staan er voor jullie veiligheid. En om half 1 zal de laaste groep afgevlagt worden zodat daarna de middag groep kan gaan rijden. We hopen dat we op medewerking kunnen reken van iedereen. We hopen dat het een mooie dag word
 
Ik ga morgen bij cp2 en cp3 kijken. Beide zijn volgens mij in het bos.

Rugzakje met water bij, paar boterhammen mee en ik vermaak me wel morgen 😄
 
Daar gingen ze vandaag.

IMG_5734-1.JPG
IMG_5905.JPG
 
Dat was ik ja, ff wat extra aansporing geven ;) lekker gereden vandaag?

Was niet echt een parcours om te kijken, alleen maar proeven in het bos. Waar ik stond kon ik tenminste nog een paar stukken zien.
 
Ook vanmiddag. Filmpje is in slowmotion, dus niet dat je denkt…🤡


Wel weer heerlijk om overal die 2takt geur weer te ruiken, net als vroeger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan